eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.6هزار عکس
163.2هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
🔘 ادعای اخیر «غلامحسین کرباسچی» ابَرشاگرد
(رییس جمهور وقت؛هاشمی رفسنجانی است) ⏺ مرحوم حاج سیداحمدخمینی در مصاحبه ای چنین میگوید: «بی‌سروصدا ۱۵۰ تومان به قيمت دلار اضافه کردند و کسی هم نفهميد. مگر رئيس کل بانک مرکزی قول نداده بود که قيمت دلار را در حدود ۱۰۰ تومان ثابت نگه می‌دارد، پس چه شد؟ چرا همه مشکلات و نارسايی‌ها را به گردن آمريکا و ديگران می‌اندازيم. آيا اختلاس از بيت‌المال نيز به آمريکا مربوط می‌شود؟». ↙️نکته: در همان روزی که اين مصاحبه منتشر می‌شود، حاج سید احمد خمينی به بيمارستان منتقل می‌شود و چهار روز بعد فوت می‌کند.
! "من به جوانان و طرفداران اسلام هشدار میدهم که خیال نکنند راه حفظ معتقدات اسلامی جلوگیری از ابراز عقیده دیگران است. از اسلام فقط با یک نیرو می توان پاسداری کرد و آن علم است و آزادی به افکار مخالف و مواجهه ی صریح و روشن با آنها" شهید مطهری🌹
/ 1 (در بیانات امام خامنه ای دام ظله) ⭕️حکومت آخوندی!! آخوند حکومتی!! این دو مفهوم غلط و در واقع دو تهمت را دشمن به عنوان تاکتیک مطرح کرده است: یکی طرح مسئله‌ی حکومت آخوندی است. میگویند در ایران حکومت آخوندی، حکومت روحانی بر سر کار است. 🔸این را نوشتند، گفتند، ترویج کردند، تکرار کردند. دیگری طرح موضوع آخوند حکومتی است؛ تقسیم آخوند به حکومتی و غیر حکومتی. 🔸هدفشان از طرح این دو مفهوم انحرافی و غلط این بود که اولاً نظام اسلامی را از پشتوانه‌ی عظیم فکری و نظری و استدلالی و علمی علمای دین محروم کنند؛ ثانیاً روحانیت مسئول را، روحانیت انقلابی را، روحانیت حاضر در صحنه را که در مقابل دشمنیها سینه سپر کرده است، به خیال خودشان منزوی کنند، بدنام کنند. یعنی آخوند یک نوعش حکومتی است، که این بد است، منفی است، ضد ارزش است؛ یک نوعش غیر حکومتی است، که این مثبت است، این منزه است. (29 مهر 1389)
/ 2 (در بیانات امام خامنه ای دام ظله) ⭕️طرح شبهات برای حمله به نظام و نقش علمای دین برای خنثی سازی آن امروز شبهه‌هائی مطرح میشود که آماج آن شبهه‌ها نظام است. شبهات دینی، شبهات سیاسی، شبهات اعتقادی و معرفتی در متن جامعه تزریق میشود - بخصوص در میان جوانان - هدفش فقط این است که یکی را از یک فکری منتقل کند به یک فکر دیگری؛ هدفش این است که پشتوانه‌های انسانی نظام را از بین ببرد؛ مبانی اصلی نظام را در ذهنها مخدوش کند؛ دشمنی با نظام است. 🔸لذا برطرف کردن این شبهه‌ها، مواجهه‌ی با این شبهه‌ها، پاک کردن این غبارها از ذهنیت جامعه - که به وسیله‌ی انجام میگیرد - این هم یک پشتیبانی دیگر، یک پشتوانه‌ی دیگر برای نظام اسلامی است. پس نظام اسلامی از جهات مختلف متکی به و نظریه‌پردازان و محققان و دانشمندان حوزه‌های علمیه است.
⭕️شبهه پراکنی در برابر محکمات و بینات❗️ 🔻مایه تعجب است که دیشب محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، در ویژه برنامه ملک سلیمان که به مناسبت شهادت حاج قاسم عزیز تولید شده، با یکی به نعل یکی به میخ کوبیدن، شبهاتی در مورد برخورد با بدحجاب ها و بی حجاب ها به ذهن مردم وارد می کند که مقام معظم رهبری به طور صریح و به بهانه های مختلف، به آن نوع شبهات پاسخ داده اند.
هدایت شده از 
🔴آقای بهداد، وقتی سلبریتی ها در ایران داشتن با پول و امکانات بیت المال، شهرت و ثروت اندوخته میکردن، امثال این جوان در برابر بزرگترین وحشت قرن، داعش سپر بلای شما شدند دهانت را آب بکش و درباه قهرمانان ملت ایران سخن گزافه نگو
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴روایت وکیلی که در دیدار بانوان با رهبر انقلاب سخنرانی کرد
هدایت شده از 
🔴 پیروزی بزرگ برای ایران ⏪‌ ایران بعد از تحویل ۲۴ فروند سوخوی ۳۵ ساخت روسیه، قصد داره طبق قراردادی باقی نیاز خودش رو در داخل ایران با همکاری روسیه بسازه. ▪️‌ دریافت فناوری ساخت این جنگنده‌ها توسط ایران یک پیروزی بزرگ برای ایران محسوب میشه. 
هدایت شده از 
🔴آتش‌بس روسیه در اوکراین اجرایی شد 🔹تلویزیون دولتی روسیه اعلام کرد آتش‌بس یک جانبه روسیه به دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور، از ظهر امروز به وقت مسکو در سراسر جبهه اوکراین به اجرا درآمده است.
هدایت شده از 
📍‏قیمت خوراکیها بویژه مرغ در کانادا بشدت افزایش پیدا کرده و به موضوع روز فضای مجازی کانادا تبدیل شده هر کیلو سینه مرغ حدود ۳۷ دلار (۸۱۰ هزار تومان) قیمت داره!
هدایت شده از 
🔴فرانسه و «آزادی بیان» ▪️اسلام‌ستیزی آزاد، نفی هولوکاست ممنوع! 🔹مقام‌های دولت فرانسه که کشورشان سابقه دیرینه‌ای در مخالفت با هر تحقیقی درباره هولوکاست دارد به تازگی بار دیگر اقدام توهین‌آمیز اخیر نشریه شارلی ابدو را مصداق «آزادی بیان» برشمرده‌اند. 🔹آنچه مشخص است اینکه محدوده این «آزادی بیان» تنها تا جایی گسترده شده که توهین به اسلام را مجاز بداند و برای این نشریه و هر مطبوعات یا صدای دیگری آنجا که مسئله به یهودیت یا مسئله هولوکاست مربوط می‌شود خط قرمزهای روشنی وجود دارد.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴جلسه بی‌سابقه شورای امنیت؛ همه علیه رژیم صهیونیستی 🔹جلسه فوق العاده شورای امنیت که درباره اقدام تحریک آمیز رژیم صهیونیستی در یورش غیرمنتظره به مسجدالاقصی برگزار شد، با این تفاوت که این بار هیچیک از طرفداران سنتی این رژیم حاضر نشدند از این اقدام حمایت کنند.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴مقدمات دادگاه قاتلین شهید سلیمانی آماده شده است مسئول پیگیری حقوقی پرونده شهید سلیمانی: 🔹جنایتی که آمریکا در شهادت حاج قاسم سلیمانی مرتکب شد یک تخلف فاحش از سوی این رژیم است، هم نقض حاکمیت عراق و هم نقض موازین بین‎المللی 🔹مقدمات دادگاه قاتلین شهید سلیمانی آماده شده و دادخواست آماده ارسال به دادگاه می‎باشد. 🔹در این دادخواست برای بیش از ۹۰ نفر درخواست کیفر شده است.
هدایت شده از 
🔴جبلی: مالکیت تولیدات صداوسیما برای رسانه ملی است رئیس سازمان صداوسیما: 🔹در مورد سرنوشت سریال‌هایی که بازیگران آن با ناآرامی‌های اخیر همراهی کردند، اظهار داشت: متناسب با نوع شخصیت، موضع‌گیری‌های آن‌ها و همچنین نقش و تاثیری که داشتند در راستای کار تولیدی تصمیم گرفته می‌شود. 🔹هدف ما بر این است که از کار‌های تولید شده حداکثر استفاده را داشته باشیم 🔹در مورد برنامه‌هایی که از قبل ساخت شده و صدا و سیما هزینه ساخت آن را پرداخت است، باید گفت مالکیت آن در اختیار این سازمان قرار دارد و نه افرادی که در این برنامه‌ها در قالب‌های مختلف ایفای نقش کرده‌اند.
هدایت شده از 
🔥 🔻وظیفه داریم که از حمایت کنیم و دعا کنیم در صراط مستقیم پایدار بماند و دیگران هم به این مسیر بازگردند یا بیایند. 🔻پیوستن به دشمنان، منفعتی نخواهد داشت؛ اگر جمهوری اسلامی بماند(که قطعا خواهد ماند) در نظم جدید جهان یک ابرقدرت خواهد بود و بساط دشمنان خارجی را جمع می‌کند. 🔻و اگر فرض کنیم جمهوری اسلامی نماند؛ یک کشتی امثال مسیح علی‌نژاد، علی کریمی، پهلوی، رجوی و غربگراهای داخلی، برای دشمنان، دیگر حتی به اندازه یک پول سیاه ارزش نخواهند داشت تا چه برسد به دست چندم های سیاسی، ورزشی، هنری ... 🔻و البته سنت الهی است که جمهوری اسلامی خواهد ماند و اصحاب فحش، فحشا و خشونت خواهند رفت. ✍حمیدرضا ابراهیمی
هدایت شده از 
🔥عریانی تو برای پول و لذت من❗️ 🔻بررسی واکنش رسانه‌های معاند به سخنرانی علمی و دقیق امام خامنه‌ای در به وضوح از انفعال و سردرگمی امثال ایران‌اینترنشنال حکایت می کند. 🔻 امام خامنه‌ای با دست گذاشتن روی واقعیت جنایات سودجویانه و مردسالارانه غرب علیه زنان که معمولا تلاش می شود زیر رنگ و لعاب مصنوعی پنهان بماند، وحشت زیادی را به گیرندگان این پیام در غرب ایجاد کردند. 🔻همچنین رهبر انقلاب تلویحا را نسبت به بانیان غربی عریانی و انهدام خانواده و سرکرده‌های داخلی آنها و مروجان سازمان یافته فحشا اعلام کردند که می تواند هشداری سنگین به آنها تلقی شود. 🔻در گام بعدی ایشان ضرورت رعایت حجاب به عنوان واجب شرعی و همچنین اهمیت رفع کاستی و ضعف افراد را به عنوان تبیین نمودند. 🔻رهبر عزیز انقلاب، دستیابی به هدف فوق را از مسیر دلسوزی پدرانه و توام با صادقانه و انگیزه بخشی مثبت همراه حفظ حداکثری مردم در دایره اسلام و انقلاب تعیین کردند. 🔸پ.ن: خلاصه اینکه؛ غرب یک روز با مزدوری رضاخان در ۱۳۱۴ کشیدن چادر از سر زن مسلمان و «بی‌حجابی اجباری» را آغاز کرد؛ و امروز همان غرب وحشی و خشن با ماسک دروغین آزادی و حقوق زن، می خواهد به روش «اجبار ناخودآگاه» را از زنان بگیرد؛ تا زن هرچه بیشتر به ابزاری برای کامجویی اصحاب ثروت و قدرت جهانی و وسیله‌ای برای فزونی درآمدهای کثیف اقتصاد سرمایه‌داری مبدل گردد. ✍حمیدرضا ابراهیمی
هدایت شده از 
قضاوت باشما... ❗️ظلم فاحش به سازمان انتظامی کشور توسط رئیس مجلس امام خامنه ای: 🔸بیش ازهمه به سازمان انتظامی کشور ظلم شد/چطور شمایک مجموعه‌ عظیم خدمتگزار را،موردتهمت قرار میدهید،مورداهانت قرارمیدهیدبرای احتمال اینکه یک خطائی ازیک نفریادونفر سرزده باشدکه آن هم یقینی نیست...این جزکاردستگاه‌های جاسوسی،جزکارسیاستمداران خبیث عنودخارجی هیچ عامل دیگری ندارد۰۱/۷/۱۱ 🔹پزشکی قانونی:نتایج معاینه ظاهری وکالبدگشایی،آزمایشات آسیب شناسی،فوت نامبرده ناشی ازاصابت ضربه به سرواعضاوعناصرحیاتی بدن نبوده است۰۱/۷/15 🔸سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور:نتیجه این بودکه هیچ ضرب وشتمی ازطرف نیروی انتظامی نسبت به مرحومه مهسا امینی واردنشده است۰۱/۷/۲۲ قالیباف: 👇عذرخواهی کارخوبی است چرا عذرخواهی نکردند، من خودم عذرخواهی کردم.هر وقت احساس کردیم کار اشتباهی کردیم باید عذرخواهی کرده و جبران کنیم. من به پلیس گفتم این اتفاق در مجموعه شما افتاده است/هر وقت اشتباهی کردید، باید عذرخواهی کنید. عذرخواهی شفاهی هم کفایت نمی‌کند. باید جبران خسارت کنید۰۱/۱۰/۱۵
هدایت شده از 
«سخن، نمایندهٔ روح است؛ سخن هرکس به همان دنیایی تعلق دارد که روح گوینده‌اش، به آنجا تعلق دارد.» برگرفته از کتاب سیری در نهج‌البلاغه؛ علامه شهید مرتضی مطهری
هدایت شده از 
❌اقدام خودخواهانه ژاپن در تخلیه فاضلاب هسته‌ای به اقیانوس آرام اینا همانهایی هستند که بعد از فوتبال، زباله‌های استادیوم‌ها را جمع می‌کنند. چقدر تناقض این همان ژاپن منظم و قانون مدار است 😂 🔗 سید علی اکبر مطهری
هدایت شده از 
♨️سامانه نظارت مردمی حجاب رهبر معظم انقلاب: "حجاب یک ضرورت شرعی است که باید رعایت شود و جای هیچ خدشه و تردیدی در وجوب آن وجود ندارد" ۱۴۰۱/۱۰/۱۴ 📍باتوجه به 1⃣تاکید مجدد رهبرانقلاب مبنی بر وجوب رعایت حجاب و همچنین دغدغه‌ اقشار مختلف جامعه 2⃣ و از آنجایی که سناریوی هیچگاه به مقوله‌ی ختم نخواهد شد و قصد حرکت دومینویی برای تخریب هنجارها را دارد 3⃣همچنین وقتی بی‌قانونی برخی افراد معاند را نمی‌توان با صرفا با تذکر لسانی رفع کرد و نیاز به اقدامات سلبی حاکمیتی نیز می‌باشد لذا به دغدغه‌مندان این عرصه پیشنهاد می‌شود درحد توان، تصاویر ترجیحا واضحی از کشف‌حجاب افراد در معابر عمومی تهیه کنند و برای آی‌دی زیر ارسال کرده تا اقدام بعدی برای برخورد انجام شود 📌گزارشات این سامانه برای موارد ضعیف‌الحجابی یا بدحجابی نمی‌باشد؛ ضمنا از ارسال سوال و موارد متفرقه خودداری فرمائید
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 زنگ خطر ⏪کارشناس شبکه افق: آقایان طوری تصمیم گیری و استدلال می‌کنند مانند ماجرای بورس و آزادسازی قیمت‌ها، انگار شوخی می‌کنند! ▪️اگر استدلال منطقی برای عموم نیاوریم ناممان جمهوری اسلامی است اما مردم را برای اجرای سیاست‌هایمان همراه نداریم!
هدایت شده از 
🔴 صرفا جهت تأمل... ‏فرقی نمی‌کند محمدعلی بهمنی یا محمد معتمدی یا پرواز همای و یا حتی کاسب سنندجی و یا یک راننده کامیون باشی! هر حرف و حرکت مخالفی با جریان برانداز داشته باشی، دیکتاتور منشانه با ربات‌های مجازی و حقیقی دوره‌ می‌شوی و به اعتراف و عذرخواهی وادارت می‌کنند! 💬 جواد آقایی
هدایت شده از 
🔺سبک تجمعات اپوزیسیون به شکل معناداری شبیه ورزش صبحگاهی شده است. هنوز معلوم نیست این تجمعات ده پانزده نفری در اصل ورزش است که با شعارهای اپوزیسیونی آمیخته شده، یا اعتراض است که ورزش را چاشنی آن کرده اند. اقداماتی که اسباب خنده بسیاری را در شبکه های اجتماعی فراهم کرده است.
هدایت شده از 
▪️کشتارهای پلیس آمریکا در ۲۰۲۲ رکورد زد/قتل ۱۱۷۶ نفر توسط پلیس 🔹یک گروه غیرانتفاعی که خشونت‌های پلیس آمریکا را رصد می‌کند روز جمعه گزارش داد نیروهای پلیس در سال گذشته میلادی ۱۱۷۶ نفر را به قتل رساندند. 🔹گروه غیرانتفاعی «Mapping Police Violence» (به معنی "رصد خشونت پلیس") گزارش داد تعداد نفراتی که پلیس در سال ۲۰۲۲ با شلیک گلوله، کتک‌کاری، شوک برقی و بازداشت به قتل رسانده ۳۱ نفر بیشتر از سال ۲۰۲۱ است.