eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.6هزار عکس
163.2هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
🔸وزیران خارجه ایران و پاکستان از ممنوعیت آموزش دختران در افغانستان ابراز نگرانی کردند امیرحسین عبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران و بلاول بوتو زرداری، وزیر خارجه پاکستان، در مورد افغانستان تلفنی گفت‌وگو کرده‌اند. دو طرف در این تماس از محروم‌کردن دختران از آموزش ابراز نگرانی کرده‌اند.
هدایت شده از 
🔸واکنش رئیس جمهور موریتانی به نامه دکتر رئیسی: غزوانی: قدردان مواضع ثابت و اصولی جمهوری اسلامی ایران درباره مسائل جهان اسلام هستیم توسعه روابط سیاسی، اقتصادی دو کشور در آفریقا مهم و راهبردی خواهد بود/مشتاقم برای دیدار با رئیسی به تهران سفر کنم.
هدایت شده از 
🔸دیدار وزیر دفاع عربستان با رئیس ستاد ارتش پاکستان به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، خالد بن سلمان بن عبدالعزیز، وزیر دفاع عربستان و عاصم منیر، رئیس ستاد ارتش پاکستان طی دیداری در ریاض درباره همکاری نظامی و دفاعی و راه‌های تقویت آن و مهمترین تحولات منطقه‌ای و بین المللی بحث و گفتگو کردند. خالد بن سلمان اعلام کرد که عربستان به روابط مستحکم با پاکستان افتخار می‌کند. وی تعیین عاصم منیر به عنوان رئیس جدید ستاد ارتش پاکستان را به وی تبریک گفت.
هدایت شده از 
🔸اهمیت کریدور شمال-جنوب برای روسیه روسیه که تحت تحریم‌های غرب قرار گرفته است به دنبال ایجاد روابط تجاری جدید، مصمم به تعمیق روابط با کشورهایی است که بی‌توجه به تحریم‌های غرب به تجارت خود با روسیه ادامه داده‌اند. ازین رو گذرگاه شمال جنوب را رگ حیاتی حمل و نقل از سنت پترزبورگ به بنادر ایران و هند میداند. این کریدور، می‌تواند یک جایگزین مطمئن برای مسیر کنونی دریای بالتیک-کانال سوئز باشد که با تنش‌های روسیه و غرب امنیت آن برای روسیه به خطر افتاده است. دور زدن کانال سوئز همچنین می‌تواند به کشورهایی که از طریق کریدور حمل و نقل بین المللی شمال جنوب، تجارت می‌کنند کمک کند تا از تأخیر در نقاط بن بست، مانند آبراه تحت کنترل مصر پرهیز کنند.
هدایت شده از 
🔸اسرائیل برای جنگ سوم لبنان آماده می‌شود نشریه «نیوزویک» نوشت: ارتش اسرائیل دکترین جنگی کامل را برای چنین عملیات‌هایی طراحی کرده و کاملاً آگاه است که هدف اصلی حزب‌الله‌ در درگیری‌های آینده خواهد بود
هدایت شده از 
🔸نگرانی آمریکا از تصرف ماه توسط چین رقابت برای رسیدن به ماه بین ایالات متحده و چین به شکل روزافزون در حال تشدید است و دو سال آینده می‌تواند نشان دهد که چه کسی در این مسابقه برنده می‌شود. بیل نلسون، مدیر ناسا در مصاحبه‌ای با پولیتیکو هشدار داد که اگر چین در مسابقه فضایی پیروز شود، ممکن است قلمرویی را در ماه تصاحب کند که بر مناطق غنی از مواد معدنی و سایر منابع تسلط یابد یا حتی مانع از سفر دیگر کشورها به ماه شود. وی گفت: این یک واقعیت است؛ ما در یک مسابقه فضایی هستیم و بهتر است مراقب باشیم که آنها تحت عنوان انجام پژوهش‌های علمی در ماه آنجا را تصرف نکنند. این احتمال وجود دارد که آن‌ها بگویند از اینجا دور شوید، ما اینجا هستیم و این قلمروی ماست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فشار زیادی روی وزیر ارتباطات هست که پیام رسانهای خارجی را باز کند. خوب است جریان انقلاب کار کنند و از او حمایت کنند. پیام رسانهای خارجی باید تعهد بدهند در ایران دفتر بزنند و پاسخگوی خسارت های شان باشند. ضمنا کسب و کارها هم باید بیایند روی پیام رسانهای داخلی. کاربر ماهانه روبیکا به 36 میلیون نفر افزایش یافته است. ایتا و بله هم فعال هستند. الان 27 میلیون ایرانی با شماره تماس یکتا روی پیام رسانهای داخلی فعال هستند که در نوع خودش رکورد است. زنگ خطر باز کردن پیام رسان های خارجی و آغاز دوباره همه بازی های منتهی به اغتشاشات به گوش می رسد. باید مطالبه عمومی شکل بگیرد.
ولی یه چیزی رو خالصانه بگم سردار رادان رو از دوران کردستان با مطالعه دقیق و صحبت با رفقا و هم رزمانش و بررسی مناطق خدمتی ایشون کامل میشناسم خیلی دقیق واقعا گزینه محشری انتخاب کردند حضرت آقا خلوص نیت عمیق شجاعت مثال زدنی عمق فهم راهبردی از مبانی انقلاب بدون مصلحت سنجی های غیرضرور
♦️طی حکمی از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی:ابوالفضل نجارزاده سرپرست بانک ملی ایران شد 🔹پس از انتصاب محمدرضا فرزین، مدیرعامل پیشین بانک ملی به ریاست کل بانک مرکزی، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در حکمی ابوالفضل نجارزاده، قائم‌مقام بانک ملی را به سمت سرپرست این بانک منصوب کرد. 🔹نجارزاده دارای مدرک دکترای اقتصاد، گرایش پول و بانکداری اسلامی است. او تاکنون عهده‌دار مسئولیت‌هایی در بانک مرکزی، بانک صنعت‌ومعدن و صندوق توسعه ملی کشور بوده است.
مشاهده سومین پلنگ در لرستان 🔹مدیر محیط زیست لرستان: با بررسی‌ گروهی از کارشناسان، مشاهده یک قلاده پلنگ در طبیعت منطقه درب گنبد کوهدشت تایید شد. این سومین پلنگی است که امسال در لرستان دیده می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 علیرضا شهرداری فعال محیط زیست و تیمارگر حیات وحش از هم‌نشینی با پیروز نوشت: به وقت ۲۲۷‌ امین روزی که پیش پیروز هستم و به وقت ۱۳۴ امین شبی که بیرون کنار پیروز می‌خوابم در همین هوای سرد بدون هیچ منبع گرمایی فقط دوتا پتو و یک ملحفه چرا؟ چون باید پوشش بدنش با تغییر هوا مناسب فصل پُر می‌شد که شد و چون سلامت روحش برام مهمه شب‌ها نباشم میاد کنار فَنس و صِدام می‌زنه درست کاری که با مادرشون می‌کنن تاحدود دو سالگی کنار مادر هستن، در این سن تنها نیستن. می‌تونستم این همه به خودم سختی ندم و توی برف و بارون یخ بندون وسط سایت و بیرون نخوابم اما سلامت روح و روان پیروز برام مهمه و نمی‌تونم استرسش رو به دلیل تنهایی در شب تحمل کنم. وابستگی روزها رو کم کردم
طرح ممنوعیت خروج مسئولین نظام از کشور 🔹نمایندگان مجلس طرح ممنوعیت خروج مسئولین و مدیران نظام جمهوری اسلامی تهیه و تدوین کرده‌اند. 🔹این طرح این هفته در دستورکار صحن علنی مجلس است.
💬یک مقایسه تورمی از توئیتر عضو شورای اطلاع رسانی دولت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فرانسه بازهم شلوغ شد 🔹هزاران نفر از کادر پزشکی فرانسه برای شرایط کاری بهتر و افزایش حقوق در خیابان‌های پاریس تظاهرات برگزار کردند.
با حکم فرمانده معظم کل قوا انجام شد؛ انتصاب سردار سرتیپ رادان به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکمی سردار سرتیپ احمدرضا رادان را به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند. متن حکم فرمانده کل قوا به این شرح است:   بسم الله الرحمن الرحیم سردار سرتیپ احمدرضا رادان با پایان یافتن دوران مأموریت سردار اشتری و با ابراز قدردانی و رضایتمندی از خدمات ایشان، شما را به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌کنم. توصیه اکید این‌جانب، جلب رضایت خداوند متعال و در امتداد آن، جلب رضایت مردم عزیز در حراست از امنیت و تأمین آسایش عمومی است. ارتقاء توانائیهای سازمان و صیانت از شأن کارکنان و پرورش پلیس تخصصی برای بخش‌های گوناگون امنیت توصیه مهم دیگر است. از دستگاههای گوناگون کشوری انتظار می‌رود با سازمان انتظامی کشور، همکاری لازم را مبذول دارند. توفیق همگان را از خداوند متعال مسألت میکنم. سیّدعلی خامنه‌ای ۱۷ دی ۱۴۰۱