eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.6هزار عکس
163.2هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
💢اتفاقات دیده نشده انقلاب ۵۷ / بخش دوم 🔹یک عکاس آمریکای که در زمان انقلاب ۵۷ در ایران بود عکس‌های جالبی از اتفاقات دیدنی در ایران گرفته است که خیلی جالب و دیدنی می‌باشند. 🌐 www.iribnews.ir
هدایت شده از 
🚨در پاسخ به گردن کشی گله های شهرک نشین در کرانه باختری، ۵ اتوبوس در مناطق مختلف الجلیل اشغالی توسط فلسطینیان به آتش کشیده شد.
هدایت شده از 
در کتابهای کنکور از هر بهانه ای (حتی با دستکاری در رنگهای جدول مندلیف) سوءاستفاده کرده اند برای تبلیغ نجس‌های پس مانده از قوم لوط..! پ ن: برای جاهلین و غافلینی که می‌گویند، هر رنگین کمانی که فلان نیست!
هدایت شده از 
رسانه های سازمانیِ انقلابی ذوق کرده اند که در شب آخر جشنواره تئاتر فجر ، تالار وحدت بیخ تا بیخ پر شده است! این نمایش "لیزای بیچاره" نبود که مردم به تماشایش نشستند این نمایش "اسلام بیچاره" در این مملکت است که شده ملعبه بازی سیاسی و همگان به تماشای آن نشسته ایم! خوب است همه می دانند در تئاتر ایران و در همین فستیوال تئاتر فجر چه خبر بوده! امروز با توجیهات سیاسی، به این جماعت ضد دین و ارزش‌ها بها دهید تا دو فردای دیگر هم از لحاظ سیاسی و امنیتی حق‌تان را کف دستتان بگذارند و هم از لحاظ فرهنگی..!
هدایت شده از 
💢رشد حجم ترافیک دیتا تا ۳ سال آینده 🔸رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات: 🔹امروز میانگین مصرف دیتای شبکه‌های سیار در جهان به ازای هر فرد حدود ۲۰ گیگ در ماه است و در سه سال آینده این مقدار به ۳۵ گیگ خواهد رسید. 🔺ادامه مطلب:👇 👉 www.iribnews.ir/00Fg87
هدایت شده از 
راسموس پالودان، فاشیست دانمارکی-سوئدی، بار دیگر قرآن را اینبار در مقابل سفارت روسیه در دانمارک سوزاند و گفت: قرآن در آتش است. و این تقصیر کشتی گیر چچنی خمزات [چیمائف] و همچنین تقصیر رهبر چچن است. 🔻رمضان قدیروف رئیس منطقه خودمختار چچن درباره سوزاندن قرآن توسط تروریست پالودان نوشت: 🔹خداوند متعال در مجازات صبور و سختگیر است، پس بدان، ای ترسو دانمارکی، مجازاتی را که دنبالش می گردی خواهی یافت. 🔸تا زمانی که چنین افراد بی ریشه بدبختی در جهان وجود دارند که قرآن را می سوزانند و به احساسات یک میلیارد نفر از ساکنان زمین توهین می کنند، ما در نابودی شیطان پرستان در اوکراین متوقف نخواهیم شد. 🔹این است ارزش‌های دنیای غرب، زمانی که یک بزدل کتاب مقدسی را می‌سوزاند، توسط پلیس احاطه شده است. 🔸تمام نفرت انگیزترین خصوصیات یک فرد را می توان در یک لباس این فرد، مشاهده کرد. 🔹من از مقاماتی که اجازه انجام چنین اقداماتی را داده اند یک سوال دارم: چرا شما که خوب می دانید این یک اقدام تحریک آمیز و به دنبال آن واکنش منصفانه مسلمانان دلسوز است، هنوز این اجازه را می دهید؟ 🔸در این مورد، هنگامی که عامل تحریک کننده مجازات می شود، فراموش نکنید که شما در این امر مقصر هستید و نه "تروریسم اسلامی" که هر بار سعی می کنید با گفتن آن، خود را در مقابل شهروندان توجیه کنید.
هدایت شده از 
❌️ گنده گویی دیگر از باکو: نیروهای ویژه "یاراسا" (سازمان اطلاعات خارجی) جمهوری آذربایجان، به نظامیان ایران جایگاه‌شان را نشان دادند. نیروهای ویژه "یاراسا" (خفاش) اجازه ندادند نظامیان ایران جنازه اورخان عسگروف را در تهران تا در هواپیما بیاورند و خود جنازه را گرفتند و به هواپیما منتقل کردند
هدایت شده از 
بعد از هشدار سازمان امنیت باکو مبنی بر اینکه در موضوع حادثه سفارت تولید خبر و اطلاعات فقط باید از منابع رسمی امنیتی باشد سایتهای داخلی آذربایجان و بعد از آن گوناز تی وی هم خبر مصاحبه (جعلی) همسر ضارب سفارت مبنی بر اینکه قاتل مأمور امنیتی باکو عضو حسینیون بوده را حذف کرد. خبرگزاری داخلی این خبر را به نقل از گوناز تی وی کار کرده بودند. معلوم میشود این شبکه تجزیه طلب هم زیر نظر سازمان امنیت دولتی رژیم صهیونیستی الهام علی‌اف می‌باشد. این اقدام خودسرانه و عجله‌ای گوناز تی وی و چند خبرگزاری نقشه سازمان امنیت باکو را مختل کرده است. به احتمال زیاد رژیم الهام علی‌اف قصد دارد (داشت) بعد از مدت طولانی از همسر ضارب سفارت که حالا کاملا آموزش دیده می‌باشد رونمایی کند و به طور دیکته شده اتهاماتی از زبان او بر علیه جمهوری اسلامی و حسینیون روانه کند.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨خودداری بازیکنان تیم ملی فوتسال زنان ایران در تورنومنت کافا ازبکستان از خواندن سرود ملی 🔸با قبلی ها چه برخوردی شد که درس عبرتی برای اینها باشد؟!
هدایت شده از 
روزنامه ینی مساوات نوشت: در ارتباط با "حمله تروریستی" به سفارت جمهوری آذربایجان در ایران، فقط سفرای دو کشور در باکو به دفتر ریاست جمهوری آذربایجان آمدند و با حکمت حاجی اف گفتگو کردند: سفیر اسراییل و سفیر انگلیس...
هدایت شده از 
رسانه های باکو این ادعای کذب را مطرح کردند که یاسین حسین زاده، فرد تیراندازی کننده در سفارت جمهوری آذربایجان در تهران عضو "حسینیون" بود! رسانه های باکو این ادعا را به نقل از همسر یاسین حسین زاده که اخیرا به سازمان امنیت دولتی ج.آذ بایجان برده شد، منتشر کردند! رسانه های باکو این ادعا را به مصاحبه همسر یاسین حسین زاده با شبکه معاند"گوناذ تی وی" استناد دادند!!
هدایت شده از 
⭕️ انتشار خبر فوری از عملیات ویژه وزارت کشور رژیم الهام علی‌اف علیه پیروان مکتب اهلبیت به اتهامات ساختگی و ارتباط با جمهوری اسلامی ایران!
هدایت شده از 
⛔️" به زودی یک «سورپرایز» دیگر به ایران خواهد شد. خیلی زود..." ✴️الچین آلوغلو، چهره رسانه‌ای نزدیک به علی‌اف مدعی این موضوع شد. ⭕️وی پیش از این، به شهروندان باکو، اکیدا توصیه کرد که سفرهای برنامه‌ریزی شده خود را در آینده نزدیک به ایران لغو کنند. ⭕️او مدعی شد وضعیت ایران و چشم‌انداز توسعه آینده آن به‌گونه‌ای است که حضور در آن‌جا توصیه نمی‌شود.
هدایت شده از 
🔰 بیانیه مجمع شهید باکری در خصوص حادثه اخیر سفارتخانه آذربایجان ﷽ أَمْ يَقُولُونَ افْتَرَى عَلَى اللَّهِ كَذِبًا فَإِن يَشَأِ اللَّهُ يَخْتِمْ عَلَى قَلْبِكَ وَيَمْحُ اللَّهُ الْبَاطِلَ وَيُحِقُّ الْحَقَّ بِكَلِمَاتِهِ إِنَّهُ عَلِيمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ سیاست خارجی نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدای حیات خود مبتنی بر احترام بر اصل حسن همجواری و امید روزافزون به همکاری هرچه بیشتر میان خود و همسایگانش بوده است. دراین میان جمهوری آذربایجان با توجه به اشتراکات فرهنگی ، تاریخی و دینی آن با ایران اسلامی جایگاه ویژه ای در این راهبرد داشته و دارد. گرچه ارتباط میان این دو هیچگاه خوشایند محور عبری_عربی_غربی نبوده و نخواهد بود. مجمع شهید باکری دانشگاه امام صادق (ع) ضمن محکوم کردن حادثه تلخ و ناگوار حمله به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران و عرض تسلیت و ابراز همدری خود با مردم آذربایجان ، اعلام میدارد: 1. با توجه به اعترافات مهاجم و تحقیقات مراجع رسمی حمله با انگیزه شخصی و خانوادگی صورت گرفته و اتهام تروریستی بودن این حمله که از سوی رسانه ها و مقامات جمهوری آذربایجان و همچنین رژیم صهیونیستی مدام تکرار میشود حقیقت ندارد و نیات شوم استکباری_صهیونیستی در ایجاد این جو رسانه ای روشن و واضح است. 2.مقامات جمهوری آذربایجان باید وضعیت همسر مهاجم را روشن سازند و اعلام بدارند دلیل انتقال او به کشور جمهوری آذربایجان چه بوده و چرا علیرغم پیگیری های قبلی تا به امروز هیچ خبری از همسر فرد مهاجم وجود ندارد. 3. مقامات جمهوری آذربایجان تا زمان روشن شدن تمامی ابعاد این حادثه از اظهارات مخرب خودداری نموده و با توجه به تامین امنیت دوباره محل سفارت توسط نیروهای انتظامی امنیتی ضمن بازگشایی مجدد سفارت خود در تهران، اجازه قضاوت های نابجا رسانه‌ای و قطع روابط رسمی دیپلماتیک را ندهند. 4. اقدام به موقع رسانه ملی در پوشش خبری مناسب این واقعه و همچنین عملکرد مناسب وزیر محترم امور خارجه دکتر امیر عبدللهیان در پرداختن به این حادثه را شایسته تحسین می دانیم و خواستار ادامه جریان شفاف رسانه ای حول این حادثه تا زمان روشن شدن تمامی ابعاد آن هستیم. والعاقبه لاهل التقوی و الیقین واحد بین الملل مجمع شهید باکری 9 بهمن 1401 مجمع شهید باکری دانشگاه امام صادق(علیه السلام)
هدایت شده از 
🚨گروه های مقاومت فلسطین در بیانیه ای مطبوعاتی: 🔸عملیات قهرمانانه در قدس توانایی مردم ما را در خنثی کردن نقشه های دولت افراطی نتانیاهو نشان داد. 🔸درود بر رزمندگان دلاور مقاومت در تمامی هسته ها، گردان ها و گروه های نظامی که انتقام خون شهدای صالح را در دفاع از خاک و مقدسات ما می گیرند. 🔸اقدامات سرکوبگرانه اشغالگران علیه زندانیان زن و مرد تشدید خطرناک و بازی آتش است و ما تاکید می کنیم که موضوع زندانیان در راس اولویت های ما قرار دارد. 🔸ما سفر آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا و رئیس سرویس اطلاعاتی ایالات متحده و در نتیجه حمایت از این نهاد را رد می کنیم و معتقدیم که دولت ایالات متحده شریک کامل اشغالگران در تجاوزاتش است. 🔸ما تجاوز جنایتکارانه ای که شهر اصفهان در ایران را هدف قرار داده است را محکوم می کنیم و موضع خود را در قبال جمهوری اسلامی در برابر تجاوزات اعلام می کنیم. 🔸ما خواهان سخت کوشی و صفوف نزدیک هستیم و از مقامات می خواهیم که همه زندانیان سیاسی را آزاد کنند و دست مقاومت در کرانه باختری را برای دفاع از مردمش بلند کنند. 🔸ما خواستار تشدید رفت و آمد و تشدید پیوند در صحن‌های مسجدالاقصی برای خنثی کردن نقشه‌های شوم با هدف تحمیل کنترل صهیونیست‌ها و تقسیم زمانی و مکانی الاقصی هستیم.
هدایت شده از 
روضه خانگی - امام جواد(ع) - 1617.mp3
11.54M
🎙این جوان کیست که سیمای پیمبر دارد... 🔻مولودی (ع) ⏱ | 12:30 👤حاج سید مهدی
هدایت شده از 
♨️بالا گرفتن مجدد تنش میان سعودی و امارات در یمن 🔺پس از آنکه رشاد العلیمی رئیس هیئت ریاست جمهوری مورد حمایت سعودی در عدن واقع در جنوب یمن تیپ‌های موسوم به "درع الوطن" (سپر کشور) را به رسمیت شناخت، رهبران شورای انتقالی یمن که از سوی امارات حمایت می شوند، تهدید کردند با حمله به کاخ المعاشیق محل استقرار العلیمی، وی را بازداشت خواهند کرد! 🔺به دنبال این تهدیدات منابع محلی اعلام کردند، سعودی اقدام به تشدید تدابیر امنیتی اطراف محل استقرار العلیمی کرده و در ساعات گذشته علاوه بر چند برابر شدن نیروهای مستقر در اطراف کاخ تمامی خیابان های منتهی به این مکان بسته شده است. 🔺نیروهای درع الوطن با حمایت سعودی و توسط طارق صالح برادر زاده رئیس جمهور سابق یمن تشکیل شد و اکنون از سوی رشاد علیمی به رسمیت شناخته شده و در ترکیب نیروهای مسلح جای گرفت. این موضوع باعث شد انتقالی های جنوبی بابت حضور این نیروها که وابسته به شخصیتی از یمن شمالی است احساس خطر کرده و این موضوع را بر خلاف امنیت و ثبات جنوب یمن اعلام کنند. 🔺درگیری این دو گروه یمنی که وابستگی آشکاری به سعودی و امارات دارند، نشان از تشدید مجدد تنش های عمیق و مزمن میان این دو کشور و به سطح آمدن این اختلافات به خصوص در موضوع یمن دارد. 🔺هرچند انتظار می رفت پس از تشکیل شورای ریاستی و افزایش سهم امارات در این شوری، رقابت میان سعودی و امارات در یمن کاهش پیدا کند اما به نظر می رسد تلاش اخیر ریاض برای کوتاه کردن دست انتقالی ها در جنوب و به ویژه عدن امارات را نگران کودتای سعودی علیه اعضای اماراتی شورای ریاستی کرده و از همین رو به نیروهای میدانی وابسته خود دستور اخلال در طرح سعودی را داده است. 🔹مطالعات خلیج فارس
هدایت شده از 
💢انجمن علمای یمن حمله تروریستی در پاکستان را محکوم کرد 🔹انجمن علمای یمن در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن انفجار تروریستی در مسجدی در پیشاور پاکستان، آن را نشانه کینه تروریست‌های تکفیری دانست. 🔹در این بیانیه آمده است: این جنایت فجیع و وحشیانه بیانگر حجم کینه تعلیم یافتگان اندیشه‌های تکفیری و وهابیت است که برای اهداف و برنامه‌های صهیونیستی خدمت می‌کنند و به نام اسلام (این جنایت‌ها را مرتکب شده) و آن را بدنام می‌کنند. 🔹این بیانیه می‌افزاید: چنین انفجارهای انتحاری بهترین شاهد بر این است که تکفیری‌ها هرگز دشمن واقعی امت اسلامی را که دشمن کتاب خدا و پیامبر آن است، هدف نمی‌گیرند بلکه دست به قتل پیروان اسلام و ریختن خون‌ها، می‌زنند. ✍️بر اثر این انفجار که توسط یک عامل انتحاری خود را در میان صفوف نمازگراران منفجر کرد، حدود 100 نفر از نمازگزاران کشته و حدود 200 نفر نیز مجروح شدند.
هدایت شده از 
💢ترور یکی از رهبران القاعده در مأرب 🔹یک فروند پهپاد آمریکایی به خودروی حامل حسان الحضرمی و همراهانش در منطقه الصمده در بخش وادی عبیده واقع در شرق استان مارب حمله کرد که کشته شدن تمامی سرنشینان را به دنبال داشت. 🔹به نقل منابع یمنی، الحضرمی یکی از مهمترین کارشناسان مواد منفجره در تشکیلات القاعده محسوب می‌شده که در این حمله به همراه برادرش که دستیار شخصی او بود و یک نفر دیگر، کشته شدند. 🔹نیک ووترز، خبرنگار نظامی آمریکایی در توییتر نوشت: شواهد کاملا مشخص است این حمله در یمن با موشک R۹X، انجام گرفته است. این سلاح ویژه‌ برای کشتن هدف‌های بسیار مهم از سوی آمریکا مورد استفاده قرار می‌گیرد.
هدایت شده از 
🔻پرداخت بیش از ۱۵۰ هزارمیلیارد تومان تسهیلات ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی: 🔹از ابتدای امسال تا ۱۰ بهمن ماه بیش از ۱۵۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن به یک میلیون و ۷۱۰ هزار متقاضی توسط شبکه بانکی پرداخت شده است.