eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.6هزار عکس
163.2هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
Haj Mahmood Karimi - Abde Gonahkaret (320).mp3
12.74M
⚠️ عمر داره می شه تباه... 😭 به این عبد بی مقدار و ناقابل 🔸 نظر کن جان آقام ابوفاضل 🔹 محمود کریمی
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خطاب به آنهایی که نمی خواهند این بخش از صحبت های شیخ حسین را بشنوند. 👇هوشیار باشید ...👇 در مقابل دشمنانی که تنها نقطه ی مشترکشان ضدیت با انقلاب و جمهوری اسلامی ست ، متحد باشید . نگذارید آنها برنده ی این جنگ ترکیبی همه جانبه باشند.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خدا نکند در تمسخر و به جون هم افتادن هامان، شبیه اینها بشویم . ما نقطه ی مشترک های زیادی داریم . همدیگر را نرانیم ، نزنیم ، نکشیم... باور کنید ما با این ها فرق داریم.
هدایت شده از 
از اون دوستان عزیزی که مدعی هستن دینشون انسانیته دعوت کنید برای فردا تو راهپیمایی حاضر بشن. چون بر هر انسانی واجبه که برای حمایت از مظلوم قیام کنند. بسم الله...
هدایت شده از 
⭕️ شبکه المیادین: حملات سایبری علیه زیرساخت‌های حیاتی اسرائیل به ویژه شرکت پست که از چند روز پیش آغاز شده، همچنان ادامه دارد. 🔹 در پی این حملات گسترده، شرکت پست اسرائیل مجبور شده بخشی از سیستم‌های خود را به طور اجباری از فعالیت خارج کند تا مورد حمله بیشتر هکرها قرار نگیرد.
هدایت شده از 
⭕️ والا عبری: بنیامین نتانیاهو و همسرش سارا از پسر بزرگشان، یائیر خواستند فعالیت خود را در شبکه های اجتماعی متوقف کند، زیرا اظهارات تند او باعث شرمساری پدرش می شود و مخالفان برای آسیب رساندن به نتانیاهو از آنها استفاده می کنند. 🔹 طبق دانسته های والا عبری و به گفته سه منبع نزدیک موثق، این درخواست باعث اختلاف شدید خانوادگی شد که نزدیکان آنها آن را «انفجار» توصیف کردند. 🔸 در ابتدای هفته یائیر در راه آمریکا مشاهده شد و بر اساس اطلاعات به دست آمده توسط وب سایت والا، انتظار می رود که او چندین ماه در آنجا بماند.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران یک کشتی جنگی را در خلیج فارس به عنوان بخشی از فعالیت های رژه نیروی دریایی به مناسبت روز جهانی قدس به نمایش می گذارد.
هدایت شده از 
📸باز نشر/حضور فرزند رهبر معظم انقلاب در راهپیمایی روز قدس ✍🏻 احکام(راهپیمایی) 🔹️سوال: آیا شرکت کردن در راهپیمائی های بیست و دوم بهمن و روز قدس واجب است و شرکت نکردن حرام شرعی است؟ 🔸️جواب: شرکت نکردن اگر موجب تضعیف نظام اسلامى شود، حرام است. 📚اجوبه الاستفتائات آیت الله العظمی امام خامنه ای 🗣وعده ی ما راهپیمایی پر شکوه روز قدس 📡حداقل برای یک☝️نفر ارسال کنید
هدایت شده از 
☝️🏽توییت زیبای نجاح محمد علی
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⛔️ منشه امیر، سردبیر رادیو پیام اسرائیل: تُف بیا‌ندازید میتوانید اسرائیل را نابود کنید! 💠 یاد امام راحل (ره) بخیر که سال 58 فرمود: "اگر مسلمین مجتمع بودند، هرکدام یک سطل آب به اسرائیل می‏ریختند او را سیل می‏برد" حالا وضعیت از خطر یک سطل آب رسیده به یک تف. 😂
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥وقتی پدرزن روحانی باشد، توقعی هم از داماد نمی‌رود/ عضو هیئت علمی شدنِ رانتی بدون تخصص مرتبط! 🔹مجری از مهدی‌زاده داماد روحانی می‌پرسد کدام کشور الان در نفت سرآمد است و آقا داماد جواب می‌دهد آمریکا، در آنجا شرکت‌های بزرگی هستند مثل «وست تگزاس اینترمدیت» و...! 🔹استاد مهدی زاده، شاه داماد عزیز، اما نمی‌داند «وست تگزاس اینترمدیت» اسم یک شرکت نیست و اسم یک نوع نفت سبک است که در تگزاس استخراج می‌شود! 🔹مهدی‌زاده داماد حسن روحانی دانش آموخته مقطع دکتری زمین‌شناسی (گرایش سنگ رسوب و رسوب‌شناسی) است و حتی در دولت پدر خانوم برای استخدام در وزات نفت و طی مراحل جذب به عنوان عضو هیات علمی به پژوهشکده صنعت نفت معرفی شده بود!/رجانیوز
هدایت شده از 
🔷آقای مهرعلیزاده با وجود سابقه روحانی و شاهکارهایی مانند ارز ۴۲۰۰ و مرگ هزارتن نفر در اثر عدم واردات واکسن به دلیل گروکشی‌‌ برای FATF، خیلی وقاحت می خواهد زدن این حرف ها هرچند میدانیم تمام کینه ی شما از این‌ دولت به دلیل برکنار کردن دخترشما از سمت های دولتی ای است که در‌ دولت روحانی غصب کرده بود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از 
🔴 قوه قضائیه: کشف حجاب در خودرو جرم است 🔻 مرکز رسانه قوه‌قضائیه: 🔹اخیرا این شبهه در فضای مجازی ایجادشده که توقیف خودرو به‌علت عدم رعایت حجاب هیچ مستند قانونی ندارد و جرم نیست و افرادی که اقدام به توقیف خودرو کنند مرتکب جرم شده‌اند. 🔹این در حالی است که بررسی حقوقی این ادعاها نشان می‌دهد که صحت ندارد و طبق تبصره ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی، کشف حجاب در انظار و معابر عمومی، جرم‌انگاری شده است. 🔹همچنین وفق تبصره ماده ۵ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، فضای داخل خودرو، حریم شخصی محسوب نمی‌شود و فضایی در منظر عموم مردم است. 🔹طبق ماده ۴۵ قانون آیین دادرسی کیفری، جرم مشهود تعریف و تبیین شده و وظایف و اختیارات ضابطان مقرر شده. کشف حجاب، جرم مشهود است و ضابطان موظف به ورود مستقیم در جهت مقابله با مجرم و اسباب جرم هستند.
هدایت شده از 
⭕️ کم سوادان بی بصیرت 🔹 دستیار رئیس جمهور هنوز فرق «تبعیض بلاوجه» با تبعیض برآمده از قانون را نمی داند و همنوا با رسانه های بیگانه و ضدانقلاب علیه تصمیم نظام برای منع ارائه خدمات حاکمیتی به افراد بی حجاب موضع گیری می کند و... 🔹بر اساس استدلال ایشان تمامی محدودیتهای اعمال شده برای افرادی که واکسن کرونا و ماسک نزدند مغایر با اصول ۱۹ و ۲۰ قانون اساسی بوده است ! 🔹همچنین تمامی تبعیضهایی که به جهت «سوء پیشینه» افراد اعمال می شود با استدلال ایشان خلاف قانون اساسی است! 🔹 البته بر اساس اصل برائت ، اظهار نظر ایشان درباره عدم ارائه خدمات به افراد بی حجاب را به حساب کم سوادی ایشان گذاشتیم و حمل بر همراهی ایشان با دشمنان خارجی( که به تصریح رهبر انقلاب به دنبال ترویج بی حجابی در کشورند ) نکردیم ! ❇️ آقای رئیسی عزیز! واقعا این نخبگان نا آشنا با بدیهیات فضای سیاسی کشور و دشمن ناشناس را از کجا پیدا کرده و منصب داده اید؟ یعنی برای این منصب، یک حقوق دان بصیر و انقلابی پیدا نمی شد؟
هدایت شده از 
💐 یازهــــــرا ضمن عرض ادب و احترام و التماس دعا 💐شب نوروز و به تعبیری عید ما در اصل این سه شب قدر است.... که احوالات و سکنات و تحولات در زندگی ما در این یکسال تقدیر و بدست امام زمان (عج الله تعالی فرجه الشریف) امضاء و ابرام میشود تا یکسال آینده... ((ملائکه و روح(فرشته ی مقرب الهی) تنزل میکنند محضر امام معصوم حاضر)) شب قدر بهتر از هزار ماه ((لیله القدر خیر من الف شهر)) هر عمل شما ضربدر ۸۳ سال میشود (۱٠٠٠ماه تقسیم بر ۱۲ ماه (یکسال) ۸۳ سال است) 🔻از هر عمل خیر انجام دهید تلاوت با تدبر قرآن /اطعام / صدقه / بحث علمی / عفو و گذشت و عدم کینه از مومنین در دل داشتن / صلوات زیاد / ادعیه / با خدا خلوت کردن ورفاقت بیش از پیش / تقویت بغض دشمنان خدا در دل / 🤲از خدا 🤲توفیق اطاعت و بندگی و ترک معصیت در سال جاری برای خودمان / 🤲 توفیق خدمت به نظام اسلامی خصوصا در سنگر مطالبه گری / 🤲توفیق امر به معروف و نهی از منکر مسئولان و مرتکبین منکر / 🤲جامعه ای امام زمانی و عفیف و قانع و راضی از عطاهای الهی / 🤲محفوظ ماندن بانوان سرزمین از شر شیاطین جنی و انسی و زینبی و زهرایی شدن و ماندنشان/ 🤲قدم زدن در راه آرمانهای انقلاب اسلامی و توفیق خدمت به مستضعفان و رفع تبعیض و نابرابری / 🤲هدایت جامعه به سمت تمدن نوین اسلامی و تمدن مهدوی 🤲برطرف شدن مشکلات اقتصادی با دست به دست هم دادن مردم و مسئولان را بخواهیم و از خدا ⬅️حوائج رهبری حوائج همه مومنین همه را از از خدا مسئلت کنیم برآورده شود. و بخواهیم آنچه خدا به خوبانش عطا میکند به ما نیز عطا کند.
هدایت شده از 
🔴امام علی (ع) در خطبه ۱۵۷ نهج البلاغه درباره «مرگ» و «قبر» چه فرموده است؟ 🔻 (ع) در بخشی از خطبه ۱۵۷ از و «قبر» سخن می گویند؛ مرگ و قبرى كه توجّه به آن، خفتگان را بيدار و هوسبازان را هوشيار مى كند؛ مى فرمايد: «وَ إِنَّ غَداً مِنَ الْيَوْمِ قَرِيبٌ، يَذْهَبُ الْيَوْمُ بِمَا فِيهِ، وَ يَجِيءُ الْغَدُ لَاحِقاً بِهِ؛ فردا به امروز نزديك است، امروز آنچه را در آن است با خود مى برد و فردا پشت سر آن فرا مى رسد [و به اين ترتيب، عمر به سرعت سپرى مى شود]». منظور از «فردا»، فرداى مرگ و پايان عمر است كه اگر انسان آن را دور پندارد، در گرداب فرو مى رود و هنگامى كه آن را نزديك ببيند مراقب اعمال خويش و تسويه حساب و اداى حقوق و توبه از گناهان مى شود. 🔹و به راستى پايان عمر دور نيست، حتى اگر انسان عمر طبيعى طولانى كند؛ چرا كه سال و ماه به سرعت ميگذرد و كودكان، جوان و جوانان پير میشوند؛ ضمن اينكه حوادث غير منتظره طوفان بلاها و بيماريها همواره در كمين عمرند و گاه در يك چشم بر هم زدن همه چيز پايان مى يابد. بعضى از شارحان «نهج البلاغه»، «غد» را در عبارت بالا به معناى فرداى قيامت تفسير كرده اند؛ گرچه آن هم نزديك است، ولى با توجه به جمله هاى بعد كه سخن از قبر است، معناى اوّل صحيح تر به نظر مى رسد. سپس همگان را به تنهايى در «قبر» توجه مى دهد و مى فرمايد: «فَكَأَنَّ كُلَّ امْرِئٍ مِنْكُمْ قَدْ بَلَغَ مِنَ الْأَرْضِ مَنْزِلَ وَحْدَتِهِ، وَ مَخَطَّ حُفْرَتِهِ، فَيَا لَهُ مِنْ بَيْتِ وَحْدَةٍ، وَ مَنْزِلِ وَحْشَةٍ، وَ مُفْرَدِ غُرْبَةٍ!؛ گويى هر يك از شما به سر منزل تنهايى و حفره گور خويش رسيده است، اى واى از آن خانه تنهايى و منزلگاه وحشت و جايگاه غربت». 🔹آرى، انسانى كه يك ساعت تنهايى را به آسانى تحمل نمى كرد و هميشه در جمع دوستان و بستگان و ياران مى زيست، هنگامى كه چشم از اين دنيا مى پوشد از همه دوستان و ياران و خويشان براى هميشه فاصله مى گيرد و در گورى سرد و تاريك و وحشتناك در تنهايى مطلق گرفتار مى شود و چه سخت و دردناك است؛ مگر اين كه توفيق يابد ياران جديدى از ميان اعمال صالح خود و فرشتگان پروردگار برگزيند و قبر او روضه اى از رياض جنّت و باغى از باغ هاى بهشت شود؛ نه حفره اى از حفره هاى جهنّم. در حديثى از امام صادق (ع) مى خوانيم: «إِنَّ لِلْقَبْرِ كَلَاماً فِي كُلِّ يَوْمٍ يَقُولُ: أَنَا بَيْتُ الْغُرْبَةِ، أَنَا بَيْتُ الْوَحْشَةِ، أَنَا بَيْتُ الدُّودِ، أَنَا الْقَبْرُ، أَنَا رَوْضَةٌ مِنْ رِيَاضِ الْجَنَّةِ أَوْ حُفْرَةٌ مِنْ حُفَرِ النَّارِ؛ [۱] قبر، هر روز اين سخن را تكرار مى كند: من خانه غربت، خانه وحشت، خانه حشرات، خانه قبرم. من باغى از باغ هاى بهشت يا حفره اى از حفره هاى دوزخ هستم».
هدایت شده از 
📣 توسل به امام زمان(ع) 🔸 رهبر انقلاب: امشب را که شب قدر است، قدر بدانید. مشکلات عمومی مسلمین، مشکلات کشور، مشکلات شخصی‌تان و مشکلات دوستان و برادرانتان را با خدای خودتان مطرح کنید. به ولیّ‌عصر، ارواحنافداه، توجّه کنید؛ به در خانه خدا - مسجد - بروید و به برکت امام زمان از خدای متعال خواسته‌هایتان را بگیرید. بنده هم از همه شما ملتمس دعا هستم.
هدایت شده از 
44.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 کشف حجاب در فضای مجازی نیز جرم است و علیرغم تغییر چهره این متخلفین بازهم به سهولت توسط پلیس شناسایی می شوند ♨️ وزارت کشور ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات ملت مومن ایران در ماه مبارک رمضان، ضمن تاکید مجدد بر رعایت ارزش ها و احکام الهی و قانون برآمده از آن از جمله حجاب اسلامی، به استخضار ملت شریف ایران می رساند که هیچ گونه عقب نشینی یا تساهل در اصول و احکام دینی و ارزش های سنتی صورت نگرفته و نخواهد گرفت و حجاب به عنوان یک ضرورت شرعی غیرقابل تردید همواره از اصول عملی جمهوری اسلامی خواهد بود.