eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.6هزار عکس
163.2هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ مطالبه عفاف و حجاب 🔹انتشار تعدادی تصویر در فضای مجازی از حضور برخی خانم ها در خیابان با پوشش‌های زننده، انتقادات زیادی رو به همراه داشته است.
هدایت شده از 
⭕️ بایدن: کودکان آمریکایی از ترسِ تیراندازی نمی‌توانند به جشن تولد بروند دیروز تیراندازی در یک جشنِ تولد یک نوجوان در ایالت آلاباما ۶ فوتی و بیش از ۲۰ زخمی برجا گذاشت. بایدن در واکنش به این موضوع گفته: سلاح، اصلی‌ترین عامل قتل کودکان در آمریکاست. چه بر سر کشور ما آمده که کودکان نمی‌توانند بدون ترس به یک جشن تولد بروند.
هدایت شده از 
هرچی توی کشور ما مافیای خودرو قدرتمنده و مردم رو فدای،سودش کرده در امریکا مافیای اسلحه قدرت داره و دولتشون نمیتونه جمعش،کنه👍
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥روزنامه گاردین: مردم انگلستان دارای بی‌کیفیت‌ترین سطح زندگی در اروپا هستند. 🔹از نظر گاردین هزینه‌های بالای اجاره، آب، برق و گاز، و نرخ بالای بیکاری و جرم و جنایت، از عوامل اصلی بی‌کیفیت بودن سطح زندگی در انگلستان است.
هدایت شده از 
🔺رژه قشنگی خواهیم داشت با سوخو۳۵ و قشنگتر از آن ان شاءالله ارتقای سوخو۳۵ روسی هستش که جهان را به حیرت در خواهد آورد...
هدایت شده از 
🔴اسناد فاش شده پنتاگون: باخموت قطعا به دست روسیه می افتد 🔻نشریه نیوزویک ادعا می کند، به چندین سند فاش شده پنتاگون دسترسی دارد که نشان می دهند آمریکا با دقت تمام وضعیت باخموت در اوکراین را دنبال می کند و معتقد است که باخموت قطعا به دست روسیه خواهد افتاد
هدایت شده از 
🔻وزیر خارجه اسراییل خطاب به همتای چینی؛ با «نفوذ» خود مانع دستیابی ایران به سلاح هسته ای شوید ✍حتما خودم بهش میگم
هدایت شده از 
🔻انتقاد گروه هفت به اظهارات هسته ای پوتین و عملکرد چین ✍اینجا فقط آمریکا و متحدانش مشکلی ندارن...
هدایت شده از 
💢 : ۲۹ و ۳۰ فروردین 🔹 ۲۹ فروردین ۱۳۵۷: نشریۀ «فیلادلفیا اینکوایر» نوشت: «مأموران اطلاعاتی ایران با استفاده از پول‌هایی که از سفارت ایران در واشنگتن به دستشان رسید، تظاهرات موافقان شاه را در این شهر راه انداختند.» 🔹 ۱۳۴۹: نمایندۀ دبیرکل سازمان ملل در گزارشی محرمانه گفت: «در بحرین اقلیتی که از سطح فرهنگ بالائی برخوردارند خواستار حفظ پیوند با ایران هستند ولی اکثریت سکنه، خواهان استقلال بحرین هستند.» 🔹 ۱۳۰۰: مأمورین گمرک غرب کشور در بازرسی یک اتومبیل نظامی انگلیسی سه کیسه پول نقره کشف کردند. هنگامی که مأمورین اقدام به ضبط پول‌ها کردند یک صاحب‌منصب انگلیسی به همراه دو مسلح، کیسه‌ها را برداشته و از مرز خارج شدند. 🔸 ۳۰ فروردین ۱۳۵۷: وزیر خارجۀ آمریکا گفت: «مهم‌ترین نقش در تأمین امنیت سنتو بر عهدۀ ایران است.» 🔸 ۱۳۵۱: چهار نفر از اعضای مجاهدین خلق اعدام شدند. «مسعود رجوی» نیز محکوم به اعدام بود ولی مورد عفو شاه قرار گرفت. 🔸 ۱۳۳۰: معاون وزارت خارجۀ آمریکا گفت: «اگر دست غرب از ایران کوتاه شود دستگاه دفاعی ما در خاورمیانه متلاشی می‌شود و امیدی به ترمیم آن نیست.»
هدایت شده از 
(۱۳): افزایش خودکشی در دوران پهلوی 🔹اعلام خطر پزشکی قانونی رژیم پهلوی به افزایش خودکشی در کشور! وضع زندگی مردم به‌ویژه جوان‌ها آنقدر گُل و بلبل بود که در شهری مانند آبادان، تنها در عرض ۴۸ ساعت ۴ نفر خودکشی کردند! منبع: روزنامه اطلاعات، ۲۸ فروردین ۱۳۵۷، صفحه ۲۵
هدایت شده از 
✔️ شاید عدۀ زیادی از مردم حتی خبر نداشته باشند سالروز تولد رهبر انقلاب چه روزی است، چه برسد به جشن و پایکوبی در خیابان‌ها و... به دستور ایشان. 🔺اما آنچه در تصویر بالا می‌بینید فقط کیک تولد محمدرضا پهلوی، در ۴ آبان ۱۳۴۶ هست. بماند دیگر هزینه‌ها و جشن‌های اشرافی برای تولد شاه، در حالی که بسیاری از مردم غرق در فقر و شپش بودند.😞 💠 ۲۹ فروردین، سالروز تولد رهبر انقلاب مبارک🌹 🔹منبع: mshrgh.ir/558617
هدایت شده از 
⭕️ سالروز تولد مقام معظم رهبری چه روزی است؟ | جشن گرفتن ممنوع ♦️چند سال پيش وقتی برای اولين‌بار در ۲۴ تير ماه سبدهای گل و نامه‌های تبريک ميلاد به ايشان رسيد، در چند كلمه خطاب به يكی از نزديكان خويش نوشته بودند «اولاً، مولود اين حقير در تيرماه نيست و ثانياً؛ من و روز تولدم ارزش اين محبت‌ها را نداريم و اين‌ها موجب شرمندگی من است، در عين حال لازم است از همۀ آن‌ها تشكر شود.» ♦️...این کار غلط است، این تولد و امثال آن، هیچ جشنی ندارد. برگزارکنندگان مسئول وقت و عمر و اموالی هستند که در این کار صرف و ضایع می‌شود. من از کسی که برای تولد من جشن می‌گیرد، به هیچ وجه متشکر نمی‌شوم و او را مسئول زیان‌های این کار هم می‌شناسم.» 📍پ‌ن: لازم به ذكر است كه تاريخ تولد در شناسنامۀ حضرت آقا ۲۴ تير ۱۳۱۸ می‌باشد؛ اما روز تولد ایشان ۲۹ فروردین می‌باشد. 🔹منبع: https://b2n.ir/a80823
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 برگزاری مانور نظامی کنار منطقه اشغالی مزارع شبعا و در برابر دید رژیم صهیونیستی توسط سرایا المقاومة اللبنانیة و حزب‌الله لبنان ✅سرایا المقاومة اللبنانیة گروهی است که حزب‌الله تاسیس و حمایت کرده تا غیر شیعیان و غیرمسلمانان را در تشکیلاتی مشابه خودش سازماندهی کند. ➕هنگام برگزاری این تمرین نظامی، تانک‌های رژیم صهیونیستی لب مرز آمدند و با نگرانی به رصد اوضاع مشغول شدند. ➕ ارتش لبنان و سازمان ملل هم در این نقطه حضور داشتند.
هدایت شده از 
🛑 شروع برنامه رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران با سخنرانی آیت الله سید ابراهیم رییسی و رژه یگان های نمونه ای نیروی دریایی و هوایی و زمینی ➕ این برنامه به طور زنده از شبکه های صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران پوشش داده می شود.
هدایت شده از 
🛑 رییس جمهور: دشمن صهیونسیتی بداند کوچکترین حماقتی با نابودی حیفا و تل آویو منجر می شود.
هدایت شده از 
💢توضیح در خصوص خبر تعقیب قضایی چند مقام سابق دولتی ♦️پایگاه اطلاع‌رسانی دولت: در پی انتشار اخباری مبنی بر تعقیب قضایی چند مدیر به علت انجام ندادن تکالیف قانونی در رابطه با اجرای قانون هوای پاک به اطلاع می‌رساند پرونده مزبور مربوط به تخلف از قانون در دولت سابق بوده و مدیران تحت تعقیب نیز در آن دوره مسئولیت داشته‌اند.
هدایت شده از 
💢احکام ۱۴ متهم پرونده شهادت شهید عجمیان صادر شد 🔹🔸رئیس کل دادگستری استان البرز : ♦️دادگاه ۱۶ متهم پرونده شهادت شهید عجمیان در شعبه اول دادگاه انقلاب کرج برگزار و حکم صادر شد که دیوان عالی کشور احکام اعدام ۲ نفر از متهمان به نام‌های محمد حسینی و محمدمهدی کرمی را تایید و نسبت به بقیه متهمان پرونده را جهت رسیدگی و صدور حکم مجدد به همان شعبه اعاده کرد. ♦️جلسات دادگاه برای ۱۴ متهم با حضور متهمان و وکلای انتخابی آنها برگزار شد و بعد از رسیدگی و اعطای مهلت برای ارسال لوایح تکمیلی از سوی وکلا، در نهایت حکم پرونده صادر و ابلاغ شد. ♦️براساس حکم دادگاه، برای ۱۱ متهم این پرونده حسب مورد ۱۰،۵،۳، و ۱۵ سال حبس صادر شده است. ♦️براساس حکم صادر حمید قره‌حسنلو به ۱۵سال حبس، رضا آریا، حسین محمدی، مهدی محمدی و آرین فرزام نیا هر کدام به ۱۰ سال حبس، محمدامین اخلاقی ساوجبلاغی، امین مهدی شکراللهی، فرزانه قره‌حسنلو هر کدام به ۵ سال حبس و شایان چارانی و امیرمحمد جعفری و علی معظمی گودرزی به ۳ سال حبس محکوم شدند.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢رئیس‌جمهور: کوچکترین خطایی علیه ایران با نابودی حیفا و تل‌آویو همراه خواهد بود ♦️نیروهای مسلح دارای جایگاه قدرت‌آفرین در کشور هستند.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑ساعتی پیش 2 صهیونیست در محله شیمون هاتزادیک در بیت المقدس اشغالی بر اثر شلیک گلوله زخمی شدند جزئیات این حادثه در دست بررسی است، عامل حمله موفق به فرار شده
هدایت شده از 
اسلحه استفاده شده پیدا شد