eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.6هزار عکس
163.2هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
🔴«فاطمی‌امین» مشاور رئیسی شد 🔹 سید ابراهیم رئیسی در حکمی «سیدرضا فاطمی‌امین» را به‌عنوان مشاور رئیس‌جمهور در نظارت بر روند اجرای طرح‌های تولیدی منصوب کرد.
هدایت شده از 
🔺ناخرسندی شپشو های تجزیه طلب پشت کوهی از ترویج زبان فارسی توسط وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران
هدایت شده از 
حاجی درسته فصل شخم زدن شروع شده، از الان؟؟!! 😂😂😂 🔻حاجی نمیرسیم پوشش بدیم یکم یواشتر😂 نگهدارتون🤲❣
هدایت شده از 
اقدام انقلابی سردار رادان عزیز ⭕️ فرمانده فراجا: خودروسازان در صورت مقصر بودن در تصادفات باید خسارت بپردازند 🔸سردار رادان: 🔹در حوزه تصادفات و در زمان رسیدگی و بررسی علل آن مشخص می شود که چه کسانی و یا چه دستگاه‌هایی در بروز آن حادثه مقصر هستند. 🔹اگر ما در رسیدگی به یک سانحه تصادف به این نتیجه برسیم که موضوع عدم و یا کمبود ایمنی باعث آن تصادف شده سهم و تقصیر و اندازه تقصیر را متوجه خودروساز کرده و وی باید خسارت پرداخت کند.
هدایت شده از 
آیا میدونستید رضا پالانی، دشت ناامید که رودخانه ی هیرمند از آن میگذرد و دعوای الان بر حقآبه ی امروزی بین ایران و طالبان بر سر آن است، در سال 1313 که دلار معادل 16 ریال بوده، این دشت را به مبلغ 13000 تومان فروختند؟ معادل 13 هزار تومان به پول امروز میشه چیزی کمتر از 400 میلیون تومان!!! حالا هی بگو رضاشا روحت شاد
هدایت شده از 
خوش خبری😍 🔴 ایران در مجمع عمومی سازمان ملل صاحب کرسی شد فشار و اشکان پیوندتان مبارک🥰
هدایت شده از 
✍️ انقلاب بزرگ پاکستان در حال شکل گیری است ، آیا این تحولات به خروج دولت دست نشانده غرب در پاکستان منجر خواهد شد ؟ همانطورکه پیشتر اشاره داشتیم پاکسازی منطقه از دست های پنهان و آشکار غرب شتاب یافته است . انقلاب های بزرگ در راه است ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ✍️سالار کریمی
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دست از سر آقای بنیادی بردارید بره به زندگیش برسه شاید خواست دوباره مسواک جادویی رو برداره!!!😜
هدایت شده از 
. مساجد امسال برای روز دختر برنامه ویژه دارند؟ هیات ها چطور؟ سازمان های عریض و طول دولتی که بودجه دارند چطور؟ متوجه تغییر روش ها هستند؟ متاسفانه سقف کنشگری بسیاری از ما شده است استوری اعتراضی گذاشتن به هر موضوعی و سپس رها کردن آن و سراغ موضوع بعدی رفتن. روز دختر در پیش است باید متفاوت تر و گسترده تر از پیش جریانات ماه های اخیر برگزار شود‌. هر فعال فرهنگی اگر به این درک نرسیده باشد که باید روی این نسل در خطر متمرکز بود دیگر نمیتواند مدعی کار فرهنگی باشد. مهمتد از هر سازمان و نهادی، باید خانواده ها در این روز دخترانشان را تکریم و تشویق عملی کنند. برایشان هدیه بخرند. وقت اختصاص دهند و کار دخترشتان در نزد آن بزرگ نشان دهند‌. دیروز هم عرض کردم این کار ایجابی محبت آمیز همان تببین است. تصاویر خرید هدیه و وقت گذراندن با دختران نوجوان را بفرستید. دیگران تشویق به این امر میشوند‌. منتشر کنید برای خانواده ها برای متولیان فرهنگی برای مسولان هیات ها هیات امنا مساجد و...
هدایت شده از 
⌛️ رصد چهارشنبه (20اردیبهشت، 19شوال، 10می) 1290؛ ورود "مورگان شوستر" آمریكایی به تهران به منظور اصلاح امور مالی كشور 1359؛ تصویب آرم نهایی جمهوری اسلامی ایران توسط امام خمینی 1361؛ آزادی منطقه شلمچه توسط رزمندگان اسلام در ادامه عملیات بیت المقدس 1368؛ رحلت حجت الاسلام دكتر "سیدجواد مصطفوی" نویسنده و محقق معاصر 265ق؛ درگذشت "يعقوب ليث صفاري" فرمانروا و بنيانگذار سلسله ي صفاريان 1940م؛ حمله ارتش آلمان نازی به بلژیك، هلند و لوكزامبورگ و گسترش جنگ جهانی دوم 1973م؛ اعلام موجودیت جبهه پولیساریو در صحرای غربی در آفریقا 🔺 گروهی از مبارزان با سابقه كه تنها راه كسب آزادی و استقلال را قیام مسلحانه تشخیص داده بودند، جبهه خلق برای آزادی موسوم به پولیساریو را تأسیس نمودند. این جبهه با استقبال مردم صحرا مواجه شد و فعالیتهای آن علیه استعمار اسپانیا به سرعت گسترش یافت.
هدایت شده از 
خشونت جنسی نسبت به این خانم!
هدایت شده از 
💢این داستان: یک شیشه وُدکا و فحش به مادر هویدا شاید تا به امروز نام را نشنیده باشید. وکیل دادگستری و نماینده مجلس در دوره پهلوی، در این قسمت سه مهم او را مورد بررسی و بازنگری قرار میدهم به این دلیل که ارزش تاریخی دارند. اما علت رجوع به او رفاقت صمیمی و طولانی با اگر بخواهیم پنج نزدیک به هویدا را چه در ایام تحصیل در و یا در ایام نخست وزریری نام ببریم قطعا یکی از آنهاست. آقایان می‌گوید: "حتی در دوره نخست وزیری هر هفته دو نوبت با هویدا منظما ملاقات داشتم و همیشه با او صحبت می‌کردم. دو سه سال آخر نخست وزیری که اوضاع اقتصادی بهم خورده بود از هویدا خواستم دهد. هویدا گفت: در مملکت ما استعفا مقابل شاه ندارد مگر اینکه مرا اخراج کند! هرچند شاه دوست دارد خودش باشد. منظور هویدا این بود که شاه شخصا می‌خواهد همه امورات کشور را پیش ببرد و ما کاره ای نیستیم. اما دو بخش خاطرات اهمیت خاصی دارند. در سال ۵۷ پیش از انقلاب وقتی قرار شد و سایر وزرا دستگیر شوند تا به این بهانه خشم مردم فروکش کند را در هواپیما دیدم. به او گفتم اوضاع چطور خواهد شد؟ اردشیر زاهدی فحشی به مادر داد و گفت دیشب تا نیمه شب پیش شاه بودم و بالاخره او را راضی کردم تا هویدا و سایر وزرا و افرادی که در این سالها در ناراضیتی مردم نقش داشتند را بازداشت کنند، شاه هم بعد از اصرار زیاد قبول کرد چون شاه معتقد بود هویدا یعنی بازداشت خودش! شاهین آقایان می‌گوید: اما گفته بود او را به حبس خانگی ببرید و حتما روزی یک روزانه امیرعباس را بدهند. بررسی خاطرات سیاسی ما را با شخصیت و عملکرد افراد آشنا می‌سازد. هویدا مخالفان زیادی در لایه های سیاسی داشت و اصرار به کردن و اعدام او پیش از انقلاب داشتند. در خاطرات مفصلا به این روابط پرداخته شده است. مصاحبه با پروژه تاریخ شفاهی دانشگاه هاروارد آمریکا.
هدایت شده از 
4_5922479366805129026.mp3
6.92M
💢 در این صوت تاریخی مهم، امیرخسرو افشار قائم مقام وزارت خارجه دوران از خاطرات خود در مورد جدایی از ایران می گوید. نظر در مورد جدایی بحرین چه بود؟ چرا جدایی رسمی بحرین را نپذیرفت؟ ✅توضیح مهم: این مصاحبه‌های پروژه تاریخ شفاهی ایران در آمریکاست و به مرور در کانال منتشر خواهد شد. صوت را بطور کامل گوش دهید و برای دیگران ارسال نمایید.
هدایت شده از 
چند روز متوالی است که کودکان را می کُشند اما جهانیان با سکوت تهوع آور از کنار جنازه کودکان می گذرند! آنان که دین‌شان انسانیت است واکنشی ندارد؟
هدایت شده از 
47.56M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🅾 مقصر اصلی، نهادهای دولتی و مجموعه‌های وابسته ⭕️ عمده مشکل کشف حجاب و ترویج فحشا و منکر قطعاً و قطعاً از نهادهای دولتی و مجموعه‌های وابسته بایست حل شود. 🟠 جناب آقایان اژه‌ای و منتظری، مردم منتظرند در رسانه نتیجه برخورد شما با این شیطان را ببینند. 🔸ثابت کنید که جرأتی دارید و قدری هم دین و مردم برایتان اهمیت دارند، لااقل در ظاهر!!!
هدایت شده از 
🅾 زبان‌درازی نوکر أنگل‌لیسی!!! ⭕️ تقصیر تو عنصر بی‌بهره از شرافت و دیانت نیست که در وسط شلوغی‌ها زوزه می‌کشی! 🟠مقصر اصلی مسئولان نالایق و محافظه‌کار دادگاه ویژه روحانیت امثال منتظری و اژه‌ای و . . . هستند که هیچ اقدام خاصی برای تو مفسد فی‌الارض انجام نمی‌دهند! 🔸 اگر یک صدم رفتارهای ظالمانه و ضدانقلابی که دادگاه ویژه در طول سال‌ها علیه طلاب انقلابی روا می‌دارد، در مورد تو خائن مفسد فی‌الارض انجام می‌شد؛ قطعاً چاکری جان‌نثار برای گرفتن استخوانی بودی!!!
هدایت شده از 
. 💢 انگلیس؛ کابوس زنده 🔹بی بی سی فارسی، وابسته نظام سلطنتی انگلیس، برای جشن سه روزه تاجگذاری چارلز سوم سر از پا نمی شناسد. 🔹انگار اصلا مهم نیست که: 🔻نظام سلطنتی در اغلب کشور های منسوخ شده؛ اما ملکه الیزابت ۷۰ سال سلطنت کرد؛ 🔻کفن و دفن ملکه و تاجگذاری چارلز سوم، ۶ میلیارد پوند هزینه روی دست مردم انگلیس گذاشت؛ 🔻مردم در شهرهای مختلف انگلیس شعار می دهند ما شاه نمی خواهیم؛ 🔻سه دولت ناکارآمد در انگلیس در کمتر از یک سال، استعفا داده و جا به جا شده اند اما با این وجود، انگلیس، رکورد بالاترین نرخ تورم در غرب اروپا را شکسته است؛ 🔻هر ماه چند بار، معلمان و پزشکان و پرستاران انگلیسی اعتصاب می کنند و دانش آموزان و بیماران سرگردان می مانند؛ 🔻آمار ششمین اقتصاد بزرگ دنیا، از افزایش قابل‌توجه میزان توزیع جیره غذای اضطراری و تشدید فقر در این کشور طی یک سال اخیر حکایت دارد؛ 🔻اجاره‌ بها در لندن، جهش سرسام آوری داشته و اجاره یک اتاق، به یک هزار پوند در ماه رسیده؛ رقمی بیشتر از ۵۰ درصد درآمد یک شهروند؛ 🔻از هر ۵ خانوار در انگلیس، یک نفر در ماه ژانویه، وعده های غذایی خود را حذف کرده یا برای یک روز کامل غذا نخورده است. (گزارش بنیاد بین المللی غذا)؛ 🔻برخی از زنان آسیب‌پذیر انگلیسی، به دلیل بحران هزینه‌های زندگی، مجبور به رابطه جنسی در برابر اجاره‌ بها شده اند. (گاردین)؛ 🔻 ۶۵۰۰ تجاوز در بیمارستان‌های انگلیس ثبت شده. (دیلی میل)؛ 🔻رشد قیمت برخی از مواد غذایی، هفت برابر سریع‌تر از افزایش دستمزدها بوده و بحران هزینه‌ها، حتی بدتر هم می‌شود. (دیلی میرور: "یک کابوس زنده")ِ 🔹هیچ کدام اینها مهم نیست! 🔹مهم این است که کشوری در دنیا، همچنان با نوستالژی مضمحل شده پادشاهی سر می کند و با وجود سوابق سیاه استعمار و استبداد، اصرار دارد دیگر کشورها را به دموکراسی بخواند، یا متهم به نقض آن کند! 🔹از همه طناز تر و با مزه تر، نانخور های فارسی زبان رسانه ملکه هستند. 🔹تصور کنید موجوداتی مانند ملکه الیزابت و چارلز سوم، به جای انگلیس، در چین یا روسیه و دیگر کشورهای رقیب غرب، حکومت می کردند؛ چه قشقرقی در بی بی سی به پا می شد. اما خب، لندن فرق می کند!
هدایت شده از 
۷ وزیر و سرپرست "صمت" در کمتر از ۶ سال! 🔹باور کردنی نیست. احتمالا کمتر کسی توجه داشته باشد که وزارت صمت (صنعت، معدن و تجارت)، ظرف ۵ سال و ۹ ماه، هفت وزیر و سرپرست به خود دیده است! ♦️۲۹ مرداد ۱۳۹۶، محمدرضا نعمت زاده وزیر صمت، جای خود را به محمد شریعتمداری داد. هر دو نفر، رئیس‌ستاد‌های انتخاباتی روحانی در سال‌های ۹۲ و ۹۶ بودند. 🔹پس از شریعتمداری، رضا رحمانی، مدرس خیابانی، جعفر سرقینی و علیرضا رزم حسینی سر کار آمدند تا دولت روحانی، ظرف چهار سال باقی مانده، پنج وزیر و سرپرست وزارت صمت را تجربه کند. ♦️رحمانی را روحانی به خاطر یک دلخوری کنار گذاشت و شریعتمداری، در آستانه استیضاح و برکناری بود که روحانی، او را برداشت و به عنوان «وزیر تعاون، رفاه و کار» معرفی کرد. مجلس همسو نیز رای اعتماد داد. 🔹رضا رحمانی را خود روحانی کنار گذاشت و سرقینی و رزم حسینی را جایگزین کرد. با استیضاح فاطمی امین و سرپرستی نیازی، وزارت صمت، هفتمین متولی را در کمتر از شش سال تجربه می‌کند. ♦️آیا این بی‌ثباتی مدیریتی، به نفع تولید و تجارت و رشد اقتصادی کشور بوده، یا به زیان آن؟ عجیب این که یک نماینده، پس از استیضاح اخیر گفت: «چهار وزیر دیگر در نوبت استیضاح هستند که باید عزل شوند یا استعفا دهند، در غیر این صورت، به وظیفه خود عمل خواهیم کرد»!
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
باید ترسید از آن روزی که دین وسیله ی هوسرانی و شهوترانی شود. باید ترسید از آن روزی که این رویه را ، فراگیر کنند و نتوان چاره ای اندیشید. حجاب استایل ها ی به ظاهر با حجاب اما در واقعیت ضد فرهنگ و حجاب...
هدایت شده از 
از نظر ایشون ، قمه زنی یک امر واجب است نه حتا مستحب🤔 خودش رو مرجعیت شیعه هم می دونه... البته مرجع شیعه های انگلیسیه ، این رو دیگه همه میدونن😏
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اصلا پیروزی جبهه ی حق علیه باطل فقط یک عامل دارد و آن ایمان به خداست. وقتی این صحنه ها را می بینم به آمدن امام زمان و پیروزی حق علیه باطل امیدوارتر می شوم . شاید یاران صاحب الزمان کم باشند اما کیفیت ایمانشان ، دنیا را برای دشمنان جهنم می کند. زیر آتش بودن و با خدا ماندن ، هنر مردان خداست.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
زن، زندگی، آزادی در ژاپن هنوز ریشه های تفکر سنتی که ظلم به زن را حق مردان می دانست در کشورم از بین نرفته بود که ظلم جدیدی با نام دلفریب آزادی، آرامش زندگی مان را گرفت...😔 واقعیت وضعیت زنان در ژاپن را از زبان خانم هوشینو بانوی تازه مسلمان شده ی ژاپنی بشنویم.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️دلم میخواد زمستون بمیرم😁 🔻واکنش فیلیپ ساپرکین، بازیگر، نسبت به کشف حجاب سلبریتی‌ها در مراسمات ختم👌
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
زنان در دوران پهلوی شڪفـتــند و در جمهوری‌اسلامی سرڪوب شدند😐‼️ به روایت تصویر و تاریخ(: • • ▫️ ▫️ ▫️ برای ، رسانه باشید
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
میشه آدم ها رو بزور به بهشت برد؟! میشه برای حجاب قانون نوشت؟ و حد و حدود این قانون چیه؟ تاریخچه حجاب در ایران باستان... 📣جواب این سوال ها رو از زبان استاد رحیم پور ازغدی بشنوید و ببینید! 👌به شدت توصیه می کنم بازنشر کنید!