eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.6هزار عکس
163.2هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حزب‌الله لبنان آماده می شود تا قدرت خود را به رخ دشمن صهیونیست بکشاند.
هدایت شده از 
🛑به نقل از خبرگزاری لیبانیران آماده سازی مانور حزب‌الله فردا یکشنبه به مناسبت سالروز آزادی لبنان مانور نظامی برگزار می‌کند. 🔹گفته می‌شود برای این مانور تمامی رسانه‌های داخلی و خارجی دعوت شده‌اند که در زمینی به نام کسارة العروش (به آن چاه سگ‌ها هم می‌گفتند) برگزار می‌شود. اینجا قبلا یک پایگاه ارتش اشغالگر بوده و مقاومت آزادش کرده بود. 🔹در این مانور تمامی یگانها از جمله یگان ویژه رضوان شرکت خواهند کرد که پیام واضحی به دشمن صهیونیستی است.
هدایت شده از 
🛑 به گزارش رسانه های فلسطینی ‎حماس و دولت ‎مصر به توافقی با هدف راه اندازی آزمایشی کریدور دریایی میان ‎غزه و بندر ‎پورت سعید مصر به منظور جابجایی روزانه مسافر و کالا تحت اداره قاهره دست یافته اند.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 یگان ویژه رضوان حزب‌الله لبنان 🇱🇧 🔰یگان ویژه ای رضوان که نیروهای صهیونسیتی با شنیدن نام وحشت می کند. 🔹 آن ها بارها در میادین مبارزه با صهیونیسم در جنگ ۳۳ روزه و نبرد با تروریسم تکفیری در سوریه خودشان را ثابت کرده اند.
هدایت شده از 
🛑 ارتش لبنان از دستگیری یکی از فرماندهان القاعده در شمال لبنان خبر داد.
هدایت شده از 
🔴درخواست روزنامه کیهان از قوه قضائیه برای برخورد با «تطهیرکنندگان» محکومان خانه اصفهان 🔹روزنامه کیهان نوشت:برخورد قاطع و سریع قوه قضائیه با چنین «‌اشراری» که با بی‌رحمی تمام رگبار اسلحه را به سمت مردم روانه کرده و مامور پلیس و دو جوان مدافع امنیت را به شهادت رساندند پاسخی به جا به مطالبه بر حق مردم برای مجازات ‌اشرار و عوامل داخلی دشمنان و ضد انقلاب برای ناامن‌سازی کشور است. 🔹عجیب آنکه این بار هم در آستانه اجرای حکم این سه «شرورِ آدم کش»، عده‌ای از چهره‌های منفور به اصطلاح مشهور و برخی فریب‌خوردگان جاهل، هم نوا با اینترنشنال و رسانه‌های معاند دیگر برای غالب کردن فضای رسانه‌ای وارونه، سعی در تطهیر و بی‌گناه نشان دادن این قاتلان داشتند. با این حال دستگاه قضا نباید کسانی که تطهیر جنایتکاران را وظیفه خود می‌دانند به حال خود رها کند.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 رییس سازمان صدا و سیما: خودمان را موظف می‌دانیم که جریان‌های فکری منحرف و وابسته که در طی سال‌ها ریشه دوانده‌اند، دست‌شان از صداوسیما قطع شود
هدایت شده از 
‌🔴 جزئیات جدید لایحۀ عفاف و حجاب 🔸هفتۀ پیش سخنگوی دولت اعلام کرد که لایحۀ پیشنهادی قوه‌قضائیه درباره عفاف و حجاب در دولت تصویب و به مجلس ارسال شد. 🔹در این لایحه کشف حجابِ بانوان، برهنگی بدن و پوشیدن لباس‌های نازکِ بدن‌نما جرم‌انگاری شده و کسانی که این جرم‌ها را مرتکب شوند پس از شناسایی از طریق سامانه‌های هوشمند تا ۳ بار تذکر می‌گیرند و جریمۀ نقدی می‌شوند و درصورت تکرار جرم برای بار چهارم به مرجع قضایی معرفی خواهند شد. 🔹چنانچه جرم کشف حجاب در خودرو انجام شود، راننده تا دو بار تذکر می‌گیرد و جریمه می‌شود اما بار سوم هم جریمه شده و هم ماشین ۷ روز توقیفِ الکترونیک می‌شود. شناسایی و تذکر هم از طریق سامانه‌های هوشمند انجام می‌شود. 🔹مراجعه‌کنندگان به دستگاه‌های دولتی و عمومی هم چنانچه کشف حجاب کنند از دریافت خدمات اداری آن دستگاه محروم خواهند شد. 🔹در اماکن غیردولتی مانند فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، سینماها و اماکن ورزشی، تفریحی و هنری و... هم اگر کشف حجابی انجام شود آن مرکز بار اول اخطار تعطیلی می‌گیرد و بار دوم یک هفته و بار سوم دو هفته تعطیل خواهد شد. 🔹اگر افراد مشهور و تاثیرگذار کشف حجاب کنند مجازات آنان یک درجه شدیدتر می‌شود و ۳ ماه تا یک سال از فعالیت حرفه‌ای محروم می‌شوند. افرادی هم که در فضای مجازی کشف حجاب را تبلیغ کنند بار اول پلیس علاوه بر حذف صفحه‌شان به آن‌ها تذکر می‌دهد و اگر به فعالیتشان ادامه دهند بار دوم صفحه‌شان حذف می‌شود و ۳ تا ۶ ماه از دریافت خدمات اینترنتی محروم و جریمه نقدی می‌شوند و بار سوم به دادگاه معرفی خواهند شد. 🔹همچنین هیچ‌کس حق ندارد به‌اسمِ امر به معروف یا نهی از منکر با بانوانی که حجاب شرعی را رعایت نکرده‌اند برخورد فیزیکی کند، تهمت و افترا بزند یا آن‌ها را تهدید کرده و حریم خصوصی‌شان را نقض کند. درصورتی که کسی این کارها را بکند مجازات خواهد شد.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💐 آیین تعویض پرچم گنبد حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها طی مراسمی برگزار گردید
هدایت شده از 
🔴 اگر این طور میخواید پلمپ کنید، نکنید تو رو خدا 🤦‍♂
هدایت شده از 
🔴 پس از سال‌ها؛ دوباره ماهنامه «ســـوره» 🔹 ماهنامه سوره که یکی از ریشه‌دارترین و معتبرترین نشریات تاریخ معاصر کشور است، پس از سال‌ها دوباره به عرصه رسانه بازگشته و نخستین شماره دوره تازه آن منتشر شده است. 🔹 سید مرتضی آوینی، سید محمد آوینی، شهریار زرشناس، یوسفعلی میرشکاک، علی‌محمد مؤدب، مسعود فراستی، وحید جلیلی، علی وزیریان، جهانگیر خسروشاهی و بسیاری از چهره‌های نام‌آشنای فرهنگ و هنر در ادوار مختلف در مجله سوره قلم زده‌اند. 🔹 جلد نخستین دوره جدید مجله سوره با تیتر «شهید پرور» به مادر شهید روح‌الله عجمیان اختصاص دارد.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 میزان بارندگی همراه با تگرگ و افزایش سطح آب در "خمیس‌مشیط " عربستان
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 درگیری بین نمایندگان پارلمان گرجستان در جریان بحث و نزاع از سرگیری پروازهای مستقیم مسکو به تفلیس
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مهاجران هندی در مرز آمریکا و مکزیک برای ورود غیرقانونی به شهرهای مرزی ایالات متحده
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 جنگل های غرب اسپانیا همچنان در حال سوختن 🔺با وجود اینکه آتش نشانان شبانه روز در حال مبارزه با شعله های آتش هستند اما همچنان غرب اسپانیا در آتش می سوزد 🔺پس از اینکه آتش سوزی حدود 80 کیلومتر مربع از درختان را تا مرز پرتغال نابود کرد، مقامات امنیتی صدها روستای مجاور دیگر را تخلیه کردند
هدایت شده از 
📷 تصاویر کمیاب از جنگ جهانی دوم از سربازان انگلیسی که دامن‌های زنانه ‌پوشیده اند 🔺 انجام مراسم با لباس زنانه برای کاهش استرس سربازان ناشی از شکست های پی‌در‌پی در جنگ 🔺 یکی از واحدهای انگلیسی در جریان این مراسم مورد حمله قرار گرفت و سربازان مجبور شدند با لباس‌های زنانه بجنگند (دولت انگلیس سال‌ها سعی کرد این عکس‌ها را پنهان کند)
هدایت شده از 
♨️امارات به دنبال تکمیل فاز چهارم نیروگاه البراکه و تامین یک چهارم برق کشور از انرژی هسته‌ای 🔺به گزارش oilandgas امارات پس از ایران و سرزمین های اشغالی، سومین کشور در خاورمیانه و شمال آفریقا است که از انرژی هسته ای استفاده کاربردی می کند. 🔺درهمین راستا موسسه انرژی هسته ای امارات (ENEC) برای تقویت صنعت هسته ای این کشور، تفاهم‌نامه هایی با شرکت صنعت انرژی هسته ای چین و شرکت ملی هسته ای خارج از کشور چین امضا کرده است. 🔺طبق اعلام سفارت امارات در واشنگتن، به ابوظبی اجازه داده شده تا برنامه هسته ای خود را توسعه دهد؛ همچنین به شرکت های امریکایی فرصت مشارکت در برنامه های هسته ای امارات داده شده است. 🔺امارات با اتصال نیروگاه هسته ای براکه به شبکه برق در سال 2020 پیشرفت قابل توجهی در برنامه هسته ای خود داشته است. 🔺با بهره برداری تجاری از 3 فاز طی 3 سال متوالی در نیروگاه براکه، فاز سوم حدود هزار و 400 مگاوات انرژی برق بدون آلایندگی به شبکه برق امارات اضافه کرده و مجموع ظرفیت تولید 3 فاز را به 4 هزار و 200 مگاوات ساعت می رساند. 🔺پیش بینی می شود با تکمیل فاز چهارم این نیروگاه 25 درصد از برق امارات از این نیروگاه هسته ای تأمین می شود. 🔺طبق برآورد دولت امارات، این امر منجر به کاهش سالانه 21 میلیون تن از انتشار گاز کربن برابر با حذف 3.2 میلیون خودرو از خیابان ها می شود. 🔺توسعه انرژی هسته ای در خاورمیانه همچنان در مراحل ابتدایی است و ایران، ترکیه، اردن و عربستان از وجود طرح های آینده نگرانه هسته ای خود صحبت می کنند. 🔹مطالعات خلیج فارس
هدایت شده از 
♨️فرحان بن فیصل: دعوت زلنسکی به نشست جده ابتکار ریاض بود/ محوریت نشست سران تقویت محوریت آرمان فلسطین بود 🔺الجزیره: فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه سعودی در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با احمد ابوالغیظ، دبیرکل اتحادیه عرب، پس از پایان اجلاس سران اتحادیه، تایید کرد که حضور زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین در اجلاس سران اتحادیه عرب به دعوت ریاض بوده و این دعوت با رایزنی با همه طرف ها صورت گرفته است. 🔺وزیر امور خارجه سعودی بر تمایل کشورهای عربی برای حفظ «بی‌طرفی مثبت» در قبال بحران روسیه و اوکراین تاکید کرد و گفت: راه حلی برای این بحران جز از طریق گفتگو وجود ندارد. 🔺بن فرحان همچنین از پیام‌های شی جین پینگ، رئیس‌جمهور چین و ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه به نشست سران کشورهای عربی استقبال کرد و افزود، "بیانیه جده" برخاسته از این اجلاس شامل ابتکاراتی برای تقویت اقدامات اعراب و تاکید بر محوریت آرمان فلسطین است. 🔺وزیر امور خارجه سعودی با اشاره به حضور رئیس جمهور سوریه در این نشست گفت، بازگشت دمشق به اتحادیه عرب به نفع سوری ها بوده و این امر به پایان دادن به بحران در این کشور کمک کند. 🔺وی تاکید کرد که ریاض با شرکای غربی خود در رابطه با سوریه گفت‌وگو خواهد کرد و برای بازگرداندن آوارگان سوری به کشورشان تلاش می‌کند و این نشان می‌دهد که مواضع افراطی به نفع مردم سوریه نیست. ابوالغیظ نیز بازگشت سوریه را یک امر داخلی عربی دانست و گفت: باید جدا از نقطه نظر قدرت های خارجی در این زمینه کار کرد. سوریه به کمک اعراب نیاز دارد و باید با بازگشت به اتحادیه تعامل داشته باشد. 🔹مطالعات خلیج فارس
هدایت شده از 
🔴 نارضایتی مردم از اقتصاد رو به زوال آمریکا 🔻براساس گزارش موسسه نظرسنجی پیو در سال ۲۰۲۲، دیدگاه عمومی شهروندان آمریکایی نسبت به اقتصاد این کشور کاملاً منفی است. 🔻براساس این گزارش تنها ۲۸ درصد از مردم آمریکا اعتقاد دارند که شرایط اقتصادی این کشور خوب یا عالی است و ۸۹ درصد اذعان دارند که قیمت مواد غذایی و کالاهای مصرفی بسیار گران است، همچنین ۸۲ درصد از شهروندان عقیده دارند که قیمت سوخت در آمریکا نسبت به سال گذشته بسیار افزایش پیدا کرده است. ❇️‌ لینک گزارش: https://www.pewresearch.org/politics/2022/01/25/biden-starts-year-two-with-diminished-public-support-and-a-daunting-list-of-challenges/ -------------- ▫️مرکز مطالعات آمریکا 🌐 www.Ascenter.ir
هدایت شده از 
🇮🇷 📝 نزدیکی روابط ایران و مصر با منافع ما در تضاد است 🍃🌹🍃 🔻یائیر لاپید نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی نسبت به هرگونه نزدیکی بین ایران و مصر به کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم هشدار داد. 🔹لاپید در توییتی نوشت: نزدیکی مصر و ایران با منافع (رژیم) اسرائیل و منطقه در تضاد است. 🔺رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که این اولین اظهار نظر از داخل فلسطین اشغالی در مورد خبر نزدیکی روابط بین مصر و ایران است.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥 تو مدارس انگلیس دانش آموزان دختر جرات ندارن برن دستشویی!!!🙄
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥 رهبر معظم انقلاب صبح امروز در دیدار مسئولان وزارت امور خارجه و سفیران جمهوری اسلامی ایران: عزت در سیاست خارجی یعنی نفی دیپلماسی التماسی
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 من با اصالتم دختر ایرانم نماهنگ «دختر ایران» به‌‎مناسبت روز دختر 👏👏👏
هدایت شده از 
✍️ *نامه فرزند خردسال قدیری ابیانه به امام زمان* اخیرا دستخط یکی از فرزندانم را که در کودکی نوشته بود در لابلای کاغذهای قدیمی میدا کردم. نامه‌ای نوشته بود به امام زمان (عج) با این مضمون که: ✍️ "امام زمان، بیا ولی حالا نیا. بزار من بزرگ شم اونوقت بیا که بتونم فرمامده سپاهت شوم." قسمتی از مقاله قدیری ابیانه مندرج در روزنامه جوان به مناسبت هفته کتاب 📆 ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ متن کامل مقاله👇 javanonline.ir/fa/news/1158000
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آهنگ جدید دریاسالار ، سالار عقیلی تیپِ خیلی متفاوت سالار عقیلی 😎 تقدیم به ناوگروه 86 ارتش ، برای ثبت رکورد تاریخی دریا نوردی در دنیا ....