eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.6هزار عکس
163.2هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢سپاه پاسداران برای شخم زنی مقر ترویست‌های شمال غرب آماده می‌شود ♦️امروز ؛انتقال سلاح سنگین و مهمات جنگی به سوی
هدایت شده از 
💢گاف وزیر جنگ اوکراین باعث انهدام یک انبار موشکی شد ♦️به نوشته وبگاه روسیا الیوم، ارتش روسیه توانسته است پس از این گاف ناخواسته وزیر جنگ اوکراین، انبار موشک‌های کروز Storm Shadow را به طور دقیق هدف قرار دهد. ♦️طی روزهای گذشته «الکسی رزنیکوف»، وزیر جنگ اوکراین، کارت تبریکی را منتشر کرد که در آن تصویری از یک بمب افکن سوخو-۲۴ مجهز به موشک کروز Storm Shadow را نشان می‌داد. ♦️پس از انتشار این کارت تبریک، خبرنگاران نظامی اطلاعات موجود در این کارت را به ارتش روسیه دادند و سپس طیه یک حمله دقیق پنج جنگنده حامل موشک‌های کروز انگلیسی و همچنین انبار ذخیره این موشک‌ها منهدم شد.
هدایت شده از 
💢محکومیت مهدی نصیری در دادگاه ویژه روحانیت 🔹🔸حمید رسایی: از جمله افرادی که در پرونده اخیر از آنها بابت توهین و نشر اکاذیب شکایت کردم، آقای مهدی نصیری بود که به پرداخت ۱۰ میلیون تومان به حساب عمومی دولت محکوم شد. ♦️موضوع شکایتم به بازنشر مطالب توهین‌آمیز زینب موسوی در صفحه مهدی نصیری برمی‌گشت. از زینب موسوی هم شکایت کرده بودم اما از آنجا که وی پستش را حذف و عذرخواهی کرد، از شکایتم گذشت کردم. ♦️اما مهدی نصیری که سابقه آشنایی و دوستی‌مان به حدود ۲۰ سال قبل بازمی‌گردد، در جاده لجاجت! نه تنها بابت بازنشر آن توهین، عذرخواهی نکرد بلکه بعد از عذرخواهی بلاگر قمی و حذف پستش، حاضر به حذف آن از صفحه‌ خودش نشد تا اینکه شکایت صورت گرفت! جالب اینجاست که وی تاکنون بارها در صفحات مجازی‌اش درباره لزوم عذرخواهی جمهوری اسلامی قلم زده! ♦️پیش از این محراب قاسمخانی، فرید مدرسی، مرضیه محمودی، اسدی زیدآبادی به همین دلایل در دادگاه محکوم شده بودند. برخی افراد نیز عذرخواهی کردند که شکایت از آنها پس گرفته شد.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢«حاج‌قاسم» کدام شعر را گفته بود در حرم امام رضا(علیه السلام) بر جنازه‌اش بخوانند؟
هدایت شده از 
یکی از تکنیک های زشت رسانه های اصلاح طلب، در کنار متن های جهت دار، مغرضانه و بعضا دروغ، انتخاب تصاویر بی کیفیت (بیشتر اسکرین شات از ویدئو) برای چهره های مخالف، و انتخاب تصاویر با کیفیت، ثابت و مظلومانه برای خبرهای مربوط به چهره های همفکر جهت تاثیر بر ناخودآگاه مخاطب است! 👤 عبدالرحیم انصاری
هدایت شده از 
🔞 پروژه حیازدایی | تبلیغ وسایل بهداشتی در اماکن عمومی (بام‌لند) اول از صحبت‌های بیخود درباره عادت ماهانه شروع کن، بعد شروع کن با بچه‌ها از مسائل جنسی بگو، کم‌کم «گفتمان سکس» رو تو جامعه رواج بده و پرده‌های حیا رو دونه دونه کنار بزن در حالیکه این آموزش‌ها میتونه در زمان مشخص و معین انجام بشه، تو کاری بکن که این آموزش‌ها به صورت یک گفتمان عمومی در جامعه دربیاد و همه باهم راجع به این مسائل صحبت کنند جالبه که این افراد و ارگان‌ها پروژه‌ای (پروژه حیازدایی/انقلاب جنسی) رو دنبال می‌کنند که منجر به حدود ۶۰ درصد زنازادگی در فرانسه و ۴۰ درصد زنازادگی در آمریکا شده! مسئولین به هوش باشید..
هدایت شده از 
📷ممنوعیت رفاقت با برخی افراد در روایات پ.ن: از من به شما نصيحت، حتما بهش عمل کنید.
هدایت شده از 
🔴شهردار و چند مدیر شهرداری مریوان بازداشت شدند 🔹رئیس‌کل دادگستری استان کردستان: شهردار و چند مدیر شهرداری مریوان با اتهام ارتشاء و تحصیل مال نامشروع بازداشت شدند. 🔹طبق تحقیقات صورت گرفته تاکنون، این افراد مبالغی را از اشخاصی که دارای ساخت و ساز غیرمجاز و بدون پروانه در سطح شهر و یا تغییرکاربری غیرمجاز در حریم شهر بودند دریافت کرده‌اند. 🔹همچنین در پرونده‌های تخلفات ساخت و ساز مربوط به کمیسیون ماده 100 شهرداری، به صورت مستقیم و یا با واسطه در قالب پول نقد دریافت می‌کردند.
هدایت شده از 
🚨ادعای جدید رسانه های طالبان: ایران انرژی برق وارداتی به شهرک صنعتی هرات را قطع کرده است منابع طالبان: ایران دلیل این قطعی را نبود برق کافی برای شهر های ایران اعلام کرده است
هدایت شده از 
ایران و روسیه در دور زدن تحریم موفق بودند مجله آمریکایی فوربس: ایران به‌رغم تحریم‌ها، همچنان با ۱۵۰ کشور جهان تجارت می‌کند و در نشست اخیر اتحادیه پایاپای آسیایی از شرکای آسیایی‌اش خواسته، دلار را از تجارت دو جانبه حذف کنند. اتحادیه پایاپای آسیایی گروهی قوی متشکل از بانک‌های مرکزی ۹ کشور قرار است طی هفته‌های آینده یک سیستم پیام‌رسان بین مرزی را بین اعضا راه‌اندازی کند تا جایگزینی برای شبکه بین‌المللی سوئیفت باشد. روابط دیپلماتیک و اقتصادی ایران و روسیه پس از جنگ اوکراین و اعمال تحریم‌ها علیه روسیه ارتقا یافته، هر دو کشور در پی راه‌هایی برای دور زدن تحریم‌ها برآمده‌اند که راه‌اندازی یک سیستم پیام‌رسان بانکی جدید و کاهش استفاده از دلار از جمله آن است. به نظر می‌رسد این رویکرد موفقیت‌آمیز بوده است.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کارگرها گروگان مالک شرکت داروگر اموال نجومی و کشف شده از مالک این شرکت؛ از برج تا ۷۰ خودروی احتکار شده متخصصان بزرگوار قبل از فحش دادن به زمین و زمان اصل ماجرا رو بفهمید چیه
هدایت شده از 
نقش ویژه سازمان اطلاعات سپاه در آزادسازی دیپلمات ایرانی پس از ۵ سال اسارات اسدالله اسدی دبیر سوم سفارت جمهوری اسلامی ایران در وین اتریش در ژوئیه سال ٢٠١٨در بایرن آلمان به اتهام واهی مشارکت در عملیات بمب گذاری علیه گردهمایی مجاهدین خلق و ارتباط با وزارت اطلاعات، خلاف قوانين بین المللی بازداشت شد. جمهوری اسلامی ایران و کشور بلژیک عهدنامه‌ای را برای انتقال زندانی بین دو کشور امضا کرده بودند که می‌توانست زمینه آزادی اسدالله اسدی، را فراهم کند. اما این تفاهم‌نامه توسط دادگاه قانون اساسی بلژیک معلق شد و علی رغم مذاکرات و رایزنی های مکرر دیپلماتیک(به خصوص در دو سال اخیر) با دولت بلژیک دیپلمات بی گناه ایرانی آزاد نشد. پنجم اسفند ۱۴۰۰ الیویر واندکستیل جاسوس بلژیکی در ایران توسط سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اتهام جاسوسی علیه جمهوری اسلامی ایران به نفع سرویس اطلاعاتی بیگانه، همکاری با دولت متخاصم آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، قاچاق حرفه‌ای ارز و پولشویی دستگیر شد. با میانجیگری سلطان عمان و مذاکرات صورت گرفته الیویر واندکستیل جاسوس بلژيکی که به ۴۰ سال زندان، ۷۴ ضربه شلاق، مصادره مال و جریمه نقدی محکوم شده بود با اسدالله اسدی دیپلمات ایرانی اسیر در زندان‌های بلژیک تبادل و برادر عزیزمان پس از تحمل ۵ سال اسارت به میهن بازگشت «الَّذينَ آمنوا وهاجَروا وجاهَدوا فِي سَبيلِ اللَّهِ بِأَموَالِهِم وأَنفُسِهِم أَعظَمُ دَرَجَةً عندَ اللَّهِ و أُولَٰئِكَ هُمُ الفَائِزُون»
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تاثیر حیرت‌انگیز صوت قرآن، روی پرنده‌ای که احساس ترس داره👌 الا بذکر الله تطمئن القلوب...
هدایت شده از 
💢تکذیب ادعای دعوت رهبری از میرحسین موسوی برای شرکت در انتخابات سال ۸۸ 🔹🔸عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در توئیتی نوشت: ♦ادعای اخیر مبنی بر دعوت رهبر انقلاب از مهندس موسوی برای حضور درانتخابات ریاست‌جمهوری سال ۸۸ منطبق با واقع نیست. رهبر انقلاب از وی دعوت نکردند بلکه در پی استفسار وی به او فرمودند:نه می گویم بیایید نه میگویم نیایید ولی اگر بیایید وانتخاب بشوید از شما حمایت و با شما همکاری خواهم کرد.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
میخوام روزتون رو بسازم ❤️ لحظه جالب ملاقات پدر سوری با فرزندش پ.ن :ماجرای این کودک و نجات او در حالی که تنها بازمانده خانواده از زیر آوار زلزله بود، با موجی از همدردی ها مواجه شده بود. حالا پدرش بعد از نجات از زیر آوار به دیدار او رسیده است.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✳️ زمانی‌که به یاد می‌آورید خدمات درمانی در آمریکا چقدر گران است 🤣
هدایت شده از 
45.78M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌برکات جمهوری اسلامی؛ انتشار تشیع در دنیا بعد انقلاب اسلامی بی نظیر است ولی دشمن به ما میگوید این انقلاب موجب از بین رفتن دین شده است!
هدایت شده از 
🔷 رئیس رژیم صهیونیستی: علی‌اف دوست واقعی اسرائیل است
هدایت شده از 
⭕️ دسترسی آسان به اسلحه در آمریکا
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️این ویدئو در فضای مجازی بسیار دیده شده ♨️ویدئویی که خود آلمانی ها ساختن و از شرایط بازنشستگی‌ تو کشورشون حکایت داره
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔷کشف ۲۰۰ راکت آرپی‌جی جنگی در بلوچستان ♦️فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان:در طرح «رعد»، دستگیر شدند که در میان این تعداد یافته جرائم اعم از ، و مخلان نظم و امنیت عمومی‌ متلاشی شده است. ♦️۸۲ انواع غیرمجاز جنگی در این طرح کشف و ضبط شد و برای در استان پیرو رصد و اقدامات فنی و اطلاعاتی همکاران ما در پلیس اطلاعات کشف شد. ♦️بیش از انواع مخدر در جریان اجرای طرح «رعد ۲» در استان کشف شده و در این رابطه از خرد و کلان در سطح استان دستگیر شده‌اند.
هدایت شده از 
استان تحت تسلط عبدالحمید وهابی دشمن اهلبیت و حکومت شیعه😏
هدایت شده از 
. ♻️ چه کسانی از مدیریت و فقیر شدن مردم لذت می‌برند؟ https://t.me/rasaeemed/225 🔰 رفسنجانی به منتقدانش گفته که در این چهل سال، شما از مدیریت بر کشور و فقیر شدن مردم لذت می‌بردید.‼️ فقط کافی است خاطرات بابا تورّق شود تا پاسخ دقیق را دریافت کند: 👈یک‌شنبه 30 تیر 1370 (تاسوعای حسینی): «با هلی‌کوپتر به سد لتیان آمدیم. بچه‌ها هم تا ظهر کم‌کم رسیدند. و نیامدند. هوای خوبی دارد. عصر همراه بچه‌ها، خواستم یاد بگیرم. کمی دنبال قایق کشیده شدم. بدنم آمادگی برای چنین ورزشی ندارد. گرچه آسان است. یک نفر چینی پیش‌بینی کرده است که ساعت 8 امروز زلزله‌ای به قدرت 8/6 ریشتر در تهران روی خواهد داد. به همین خاطر بسیاری از مردم از تهران سفر کرده یا از خانه بیرون رفته‌اند... آمدن ما به لتیان هم بی‌ارتباط با این نیست. گرچه خودم اصلاً قبول ندارم فقط به خاطر بچه‌ها آمدم.» 👈یازدهم تیر 1372: (یازدهم محرم، فردای عاشورا) «امروز به سد لتیان رفتیم. بچه‌ها و بستگان هم آمدند. عفت و یاسر نبودند. پیش از ظهر همراه عماد و علیرضا و جلال مدتی قایق پدالی در دریاچه سد راندیم. بعدازظهر نیم ساعتی شنا کردم و بقیه روز را استراحت و قدم زدن و مقداری مطالعه و استماع گزارش‌ها داشتم...» 👈هفدهم آبان ۱۳۷۱ مهدی هاشمی در چه سنی و چگونه مشغول به کار شد: «از وزیر نفت وقت () خواستم که برای پیدا کند که مزاحم درسش هم نباشد». 👈** و در شد. 🔹همین حرف‌ها را می‌زنید که مردم با روح بابا تسویه حساب می‌کنند! لطفا سکوت کنید و بذارید مردم فراموش کنند👍 🔺 حمید رسایی
هدایت شده از 
🔴 چند توصیه مهم و کاربردی در مورد چگونگی اصلاح لایحه عفاف و ♦️در قوانینی که تدوین می شود باید به این نکته توجه کرد که نباید مواد قانونی، بد حجابی را مجاز بداند و یا در نهایت، منجر به عادی نشان دادن و عادی سازی بدحجابی شود. ♦️براساس قانون، کشف حجاب، جرم مشهود است. اگر برای دوربین اصالت یا انحصار قائل شویم، به نوعی پلیس مملکت را خلع سلاح کرده ایم. ♦️اساساً دوربین در برخی مکان ها اصلاً وجود ندارد، اما پلیس در هر زمان و هر مکانی در این کشور، مأمور قانون است. ♦️کشف حجاب مانند نزدن چراغ راهنمای خودرو و یا تخلفات عادی نیست؛ اثرات فاجعه بار دارد. از طرفی، امروز در یک جنگ تمام عیار علیه حجاب و عفاف قرار داریم. کشف حجاب دروازه ای برای براندازی و در واقع در برابر جمهوری اسلامی است. ✅رهبر انقلاب هم علاوه بر حرام شرعی، عنوان «حرام سیاسی» را برای کشف حجاب به کار بردند. در چنین شرایطی ما باید محکم تر از گذشته پای کار بیاییم و قاطع تر باشیم نه اینکه نشانه هایی از عقب نشینی و انفعال در قوانین ما ظاهر شود؛ نه اینکه کشف حجاب را در حد تخلف و جریمه های حداقلی و غیربازدارنده تنزل دهیم.
هدایت شده از 
🔴دولت لایحه حجاب و عفاف را به مجلس تحویل داد معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: 🔹امروز نسخه نهایی لایحه حجاب و عفاف دولت تقدیم مجلس شد تا مورد بررسی قرار گیرد.