eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.6هزار عکس
163.2هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
🔷 بیچارگی و بدبختی جماعت غرب گدایان مفلوک را می تونید در این تیتر روزنامه هم میهن به خوبی ببینید 👆 شورش گسترده و خشن علیه پلیس فرانسه😏😏 احمق های بیچاره الان اگه در خصوص ایران بود چه تیترها که علیه نیروهای امنیتی و انتظامی نمی گفتند. واقعا این مزدورها برای اینگونه اراجیف و خوش خدمتی به ارباباشون چقدر حق مزدوری می گیرند؟؟
هدایت شده از 
🔷خبرگزاری تسنیم: مسیری که تیم جلیلی در صداوسیما در پیش گرفته‌ حتی بعضی حزب‌اللهی‌ها را هم نگران کرده/ تلویزیون رو به افول است خبرگزاری تسنیم نوشت: 🔹مسیری که صداوسیما در پیش گرفته تقریباً اکثر طیف‌ها و حتی بعضی حزب‌اللهی‌ها را نگران کرده است، الّا احتمالاً خود آن‌ها را، اگرچه اگر بشنویم که خود آنان هم نگران شده‌اند، اتفاق عجیب و غریبی رخ نداده است. 🔹از آقای جلیلی چندان بعید نیست که بلافاصله در مواجهه با انتقادات بگوید این حرف‌ها همان حرف‌های ضدانقلاب است که می‌خواهد کلّیت صداوسیمایی را که متعلق به نظام است، نقد یا نفی کند؛ اشکالی ندارد، واقعیت این است که صداوسیما از همان ابتدا آماج نقد‌های موذیانه و بیرون از چارچوب برخی گروه‌ها هم بوده است که نقد به صداوسیما را به‌مثابۀ فرصت‌طلبی برای انتقام‌گیری از جمهوری اسلامی هم تلقی می‌کردند؛ لذا ایشان می‌تواند با ساده‌سازی همۀ نقد‌های این روز‌ها همین ادعا را بکند./ تسنیم
هدایت شده از 
🔷شورای عالی نظارت، شریک جرم تخلفات انتخابات اتاق بازرگانی؟ 🔹رئیس انجمن نظارت بر انتخابات اتاق‌ بازرگانی ۲ هفته پس از برگزاری انتخابات، به جای پاسخگویی درباره دلایل تخلفات انجام شده، در نامه‌ به وزیر صمت با اشاره به برخی مکاتبات با شورای عالی نظارت مدعی شده تخلفی در انتخاب هیات رئیسه اتاق ایران رخ نداده است. 🔹در حالی که مراجع نظارتی به صورت شفاف به خود کاندیداها و انجمن مذکور رد صلاحیت حسین سلاح ورزی را اعلام کرده بودند به نظر می‌رسد این انجمن با طرح برخی ابهامات غیر واقعی شروع به مکاتبه با مراجع مختلف کرده تا به نوعی برای برگزاری انتخابات با حضور افراد فاقد صلاحیت توجیه داشته باشد. 🔹دلایل و روند اعلام رد صلاحیت حسین سلاح ورزی رئیس غیر قانونی اتاق بازرگانی شفاف بوده و مشخص نیست اقداماتی مثل مکاتبه با نهادهای امنیتی و شورای عالی نظارت با چه هدفی انجام شده است؟ 🔹به هر ترتیب سکوت روزهای اخیر شورای عالی نظارت حاشیه‌برانگیز شده است و به نظر می‌رسد، هرچه سریع‌تر باید جدای از اعلام موضع شفاف از سوی وزیر اقتصاد و صمت، ابطال انتخابات یا ابطال آرای حسین سلاح ورزی رئیس غیر قانونی اتاق بازرگانی اعلام شود تا پیش از این شورای عالی نظارت شریک جرم برگزاری این انتخابات غیرقانونی نشود.
هدایت شده از 
🔷 تلاش‌ برای آتش زدن یک نماینده مجلس! ‌ 🔹امروز دوشنبه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۲ و در مراسم کلنگ زنی دانشگاه پرستاری شادگان ، یکی از شهروندان با ریختن یک بطری بنزین روی شیخ مجید ناصری نژاد نماینده شادگان قصد آتش زدن او را داشت که در نهایت با دخالت حاضرین در مراسم از وقوع حادثه جلوگیری شد 🔹این نماینده ضمن تایید این خبر گفت: دلیل و انگیزه این فرد از این اقدام مشخص نیست و او بعد از آنکه موفق به روشن کردن فندک نشد، فرار کرد 🔹صبح امروز طرح شکایتی صورت گرفته و منتظر پیگیری دستگاه‌های مربوطه هستیم. طبق گفته‌ی این نماینده پیش از این نیز افرادی به خانه و ماشین شخصی اش تیراندازی کرده اند.
هدایت شده از 
‏یه زوج جوونی همسایه‌مون بودن چند وقت پیش داشتن دعوا میکردن دختره به پسره می‌گفت ببین اگه برگردیم عقب من شاید دوباره به روحانی رای بدم ولی به تو بیشعور بله نمیگم ببین پسره چیه دیگه... "سید داود رحمانی"
هدایت شده از 
‏حوادث فرانسه با ایران قابل مقایسه نیست! فرانسه نه اصلاح طلب خائن دارد نه سلبریتی وطن فروش؛ نه سلطنت طلب دارد، نه منافق و تجزیه طلب مسلح که بیخ گوشش جولان دهند؛ نه اپوزوسیون افسارگسیخته مثل مصی علینژاد دارد و نه سازمانهای امنیتی و غولهای رسانه ای، شبانه روز برعلیه اش توطئه میکنند! "آزاده 🇮🇷"
هدایت شده از 
‏‎ به هم ریخته اما هیچ کشور غربی از مردم معترض حمایت نکرد! هیچ نماینده‌ای درهیچ مجلسی در اروپا و‌آمریکا به نفع مردم موضع نگرفت! هیچ رئیس‌جمهوری، هیچ نخست‌وزیری، هیچ سیاستمداری به نفع مردم فرانسه سخنرانی نکرد! وقتی می‌گیم اونا برای ایران وکشورهای مظلوم برنامه دارند یعنی این! "امین بابازاده"
هدایت شده از 
حوادث فرانسه ، تبعیض طبقاتی در نظام سرمایه داری و لیبرالیسم در کنار بی و دین گریزی انسان معاصر است که سرباز کرده و آن را در گمراهی و جاهلیت مدرن فرو برده است وهمه این عصیانگریها تلاشی است برای بیرون آمدن از آن و فریادی است برای رسیدن به . "سادات حسینی"
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سلبریتی‌های ایرانی از ترس کم شدن لایک، وطن دوستی‌شان را نشان ندادند! پیام تیرانداز (کارشناس رسانه): 🔹غرب بیشتر از دریچه سینما و رسانه‌ها به مردم ما شناسانده شده ولی حقیقت چیز دیگری است. 🔹فوتبالیستی مثل امباپه، برای آرامش مردم فرانسه توییت می‌زند ولی اینجا نه تنها مخالفان، بلکه افرادی که احساس می‌کردیم وطن دوست هستند هم دچار خطا شدند و حتی وقتی برایشان اثبات کردیم، باز هم حاضر نشدند چنین کاری انجام دهند و می‌گفتند تعداد لایک‌هایمان کم می‌شود.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خیلی سعی کردن مغازه های ایران رو به اعتصاب بکشونن؛ اما فروشگاه های خودشون به زور مجبور شدن تعطیل کنن و برای جلوگیری از تخریب سنگربندی کنن!
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 آنچه می بینید مربوط به یک عملیات ضد تروریستی نیست میدانم خیلی شبیه است مسلحین با خودروهای نظامی به یکباره میریزند و سپس بنگ بنگ بنگ اما این عملیات ضد تروریستی نیست نیروهای دولت فرانسه اند امده اند با تیراندازی به سمت معترضین ، شهر را آرام کنند...
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑منابع محلی تاکید کردند که رژیم اشغالگر صهیونیستی درصدد تخلیه کامل اردوگاه جنین از فلسطینیان است تا گروه‌های مقاومت را در این اردوگاه به طور گسترده بمباران و نابود کند. اشغالگران اسرائیلی به دنبال دست زدن به جنایتی بزرگ در جنین هستند.
هدایت شده از 
🚨دستگیری ۹ نفر از عاملان شایعه‌سازی در فضای مجازی 🔹️رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان: با رصد هوشمندانه سربازان گمنام امام زمان(عج) در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ۹ نفر از افرادی که اقدام به شایعه‌سازی و ایجاد تشویش اذهان عمومی در صفحات مجازی می‌کردند شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند. 🔹️این افراد با شبکه‌ها و رسانه‌های معاند و ضد انقلاب در ارتباط بودند، صفحات مجازی متهمان به صورت کامل مسدود و از دسترس خارج شد.
هدایت شده از 
🔷 سخنان رییس جمهور در موضوع عفاف و حجاب در نشست مشترک هیئت دولت و استانداران سراسر کشور 🔹 رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با کارگزاران جمهوری اسلامی، کشف حجاب را حرام شرعی و سیاسی عنوان کردند که با یک برنامه‌ریزی دقیق و حساب‌شده از سوی دشمن دنبال می‌شود و تاکید کردند که ما نیز باید برای مقابله با این طراحی و توطئه دشمن برنامه‌ریزی دقیق داشته باشیم. 🔹 بنا به فرموده مقام معظم رهبری بخشی از افراد از روی غلفت مرتکب کشف حجاب می‌شوند و نمی‌دانند که در زمین چه کسی بازی می‌کنند، لذا باید به آنان آگاهی داده شود. اما بخشی از این افراد نیز از روی غرض و با اراده، به دنبال برهم ریختن نظم اجتماعی کشور هستند،‌ که باید با تدبیر و درایت و براساس قانون برخورد لازم صورت پذیرد. 🔹 ستاد مستقر در وزارت کشور که بر اساس قانون مصوب تشکیل شده، باید کار را به صورت برنامه‌ریزی شده و هماهنگ دنبال نماید. 🔹 ضمن اینکه دستگاه انتظامی و قضایی برای برخورد با افرادی که به صورت سازمان یافته در جامعه هنجارشکنی می‌کنند خلاء قانونی ندارند و قوانین فعلی تکلیف بخش‌های اجرایی و قضایی را روشن کرده است
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥آفرین به مأمورین پلیس ساری بابت برخورد قاطعانه با کاشفان حجاب و هنجارشکنان متمرد قانون گریز در راه آهن ساری 👌💪👏 این فیلم رو ببینید تا متوجه بشید که خیلی راحت میشه جلوی ولنگاری را گرفت و ولنگاران را مجبور به رعایت قانون کرد. پس علت اینکه بسیاری از نهادهای دولتی عامدانه قصور می کنند چیست؟؟ این فیلم رو بفرستید تا همه ی مسئولان منفعل و غافل و شایدهم حامی ولنگاران ببینند.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥تسخیر فرودگاه بن‌گوریون توسط مخالفین نتانیاهو 🔺تصاویر منتشرشده در رسانه های صهیونیستی حاکی از آن است که فرودگاه بن گوریون تل آویو به تسخیر مخالفین کابینه نتانیاهو درآمده است. 🔺مخالفین دقایقی قبل موفق شدند تا علی رغم تمهیدات امنیتی ترمینال ۳ فرودگاه بین‌المللی بن گوریون تل آویو را به تصرف خویش درآورند.
هدایت شده از 
34.76M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 این خبر کاملا واقعیست. تعحب نکنید. نمایش فیلم دختران آفتاب با بازی گلشیفته فراهانی در پلتفرم تماشاخانه جمهوری اسلامی ایران!!! این فیلم حکایت دسته زنان کرد کومله است که خودشان مورد ظلم وتجاوز داعشیان قرار گرفتند واکنون دسته ای تشکیل دادند برای جنگ با داعش. در این فیلم که چندماه قبل از اغتشاشات ایران ساخته شده برای اولین بار شعار زن زندگی آزادی داده می‌شود!!! آیا مسئولین ساترا یا اکنون صدا وسیما خواب تشریف دارند که چنین فیلمی اونهم با بازی یکی از لیدرهای اغتشاشات اخیرایران پخش می‌شود؟! آقایون نهادهای امنیتی اقای قوه قضاییه نه تنها باید به سرعت جلوی پخش این فیلم رو بگیرید بلکه کلیه عوامل و مسئولان خائن این پلتفرم باید به جرم خیانت دستگیر و به شدت با آنها برخورد شود.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽️دانش آموزان معترض فرانسوی،شبانه وارد مدرسه خود شدند و آن را به آتش کشیدند. بلایی که می خواستند سر جوانان و نوجوانان ایران با کشوندن آشوب ها به مدارس بیارند سر خودشون اومده.👌👌
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥ظاهرا ماجرا از وضعیت بایدن فراتر است این سیستم دچار یک حماقت دسته جمعی شده...
هدایت شده از 
🔷 اگر آنچه اینجا نوشته درست باشد ، با فیلترینگ هم مکرون نتوانست کاری کند پس قصد دارد روی قطع کامل اینترنت متمرکز باشد... خیلی حرفه ها ؟؟!! شیر فلکه هم دستِ خودشونه ، کلِ فضای مجازی فرانسه رو مدیریت کردن ، بازم نتونسته با کمک صاحبین شبکه های اجتماعی جمعش کنه ، داره میره ریشه ای حلش کنه...
هدایت شده از 
🔷وقتی تیتر خبرهای روزنامه های اصلاح طلب رو در روز کودتای نافرجام روسیه و این چند روز اخیر در اعتراضات فرانسه مقایسه میکنیم به این نتیجه میرسیم که اصلاحیون وقتی منفعتشون نباشه حتی مهمترین خبر دنیا با پخش اخبار روزمره پنهان میکنند و این طوری ذهن مخاطب رو از این اخبار پرت میکنند. 🔹حالا بنظرتون اگه این اعتراضات در روسیه بود آیا باز هم اینطوری واکنش نشون می‌دادند؟؟یقینا الان صدها خبر علیه آنچه خشونت پلیس روسیه بود و جنایت و قتل و کشتار منتشر کرده بودند ولی الان کلا لالمونی گرفتند.
هدایت شده از 
🔷فرق داره پدرت کی باشه 🔹چکسون هینکل فعال آمریکایی:پسر بشار اسد به تازگی با درجه ممتاز از دانشگاه دولتی مسکو فارغ‌التحصیل و مدرک کارشناسی ارشدش در رشته ریاضیات دریافت کرده 🔹پسر بایدن بتازگی درحال فیلمبرداری از خودش درحال کشیدن کراک پشت فرمان و رانندگی با سرعت ١٧٢ مایل در ساعت در مسیر لاس‌وگاس دستگیر شد!