eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.6هزار عکس
163.2هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان صبح امروز تعدادی افراد مسلح به کلانتری ۱۶ واقع در جنوب مصلای اهل سنت زاهدان حمله کردند. این افراد مجهز به کمربند انتحاری بودند که دو‌ نفر اقدام به انفجار کردند.
هدایت شده از 
💢موافقت آمریکا با ارسال بمب جنجالی به اوکراین 🔹🔸در حالی که بیش از ۱۰۰ کشور استفاده از بمب‌های خوشه‌ای را ممنوع اعلام کرده‌اند، رئیس‌جمهور آمریکا با ارسال این مهمات جنجالی به اوکراین برای استفاده علیه نیروهای روسیه موافقت کرد. ♦️این مهمات در هوا منفجر شده و تعداد زیادی بمب‌های کوچک‌تر را در منطقه وسیعی پخش می‌کنند. ♦️استفاده از این بمب‌ها به کشتار کور غیرنظامیان منجر می‌شود؛ ضمن آنکه برخی از بمب‌های کوچک‌تر منفجر نمی‌شوند و می‌توانند تا مدت‌ها بعدتر جان غیرنظامیان را به خطر بیندازند.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢معاون امنیتی سیستان و بلوچستان: عوامل انتحاری در کار نبوده ♦️چهار نفر مسلح صبح امروز به کلانتری ۱۶ حمله کردند. یک نفر از نیروی‌های انتظامی به شهادت رسیده اما عامل انتحاری درکار نبوده عوامل تروریستی از نارنجک استفاده کردند. ♦️عوامل وارد برجک شدند اما نتوانستند وارد محوطه کلانتری شوند.
هدایت شده از 
💢هلاکت ۳ تروریست در حمله به کلانتری زاهدان ♦️سخنگوی پلیس: غائله حمله تروریستی به کلانتری زاهدان با هلاکت هر ۳ تروریست پایان یافت.
هدایت شده از 
💢اولین تصویر از شهیدستوان سوم علیرضا کیخا ♦‌۲ نفر از عوامل کلانتری ستوان علی کیخا و سرباز وظیفه رشیدی پس از مقاومت جانانه به شهادت رسیدند.
هدایت شده از 
💢تصویر شهید دوم حمله تروریستی به کلانتری زاهدان
هدایت شده از 
فعلا بنا بر این است با فتنه مسجد مکی تساهل شود، اما اگر بنا باشد بجنگیم همان طور که حلب را از لوث وجود سگهای تکفیری آزاد کردیم زاهدان را نیز از وجود نحسِ نجس العین‌های سلفی پاکسازی میکنیم، لکن آنهایی ضرر می کنند که در توهم خلافت هستند.
هدایت شده از 
‏اصلاح‌طلبه نوشته راضی نیستم برای جشن غدیر از بیت‌المال خرج کنید! بگذریم که همش پول مردمه ، ولی شمایی که سال ۸۸ نصف اموال عمومی مملکت رو آتیش زدید بهتر نیست لالمونی بگیری؟!😒
هدایت شده از 
طرف توی اروپا ۵۰۰ مقاله پزشکی داره میگه قرآن در پزشکی حرفایی برای گفتن دارد. اونوقت تو ایران طرف درس دینی و زیست رو باتک ماده در شهریور ماه با سفارش ننه جونش قبول شده میگه اسلام مقابل علم زانو زد.علمت نکشدت یوقت پرفسور😂
هدایت شده از 
تکلیف ما رو روشن کنید بلاخره جشن حکومتی بود؟! یا ربطی به حکومت نداشت و این ۴ میلیون نفر واسه امام شون اومده بودن؟!😉
هدایت شده از 
شناسایی کنید فردای براندازی دارشون بزنیم😏
هدایت شده از 
‏بگیم جمعیت جشن غدیر میلیونی نبود؟ نمیشه بگیم همه‌ش حکومتی بود؟ با این همه مردم نمیشه بگیم غدیر بده؟ علی بده؟ کسی قبول نمی‌کنه پس ای وای! ‌ببینید چقدر آشغال ریختن!!😁
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 تو اگر بوی زباله ندی، مگس‌ها دنبالت نمی‌کنند 🌹 اَللّهُمَّ ارْزُقْنی تَوْفیقَ الشَّهادَةِ فی سَبیلِک🌹
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥وقتی یه قناد تموم شیرینی های مغازه شو بین مهمونای عید غدیر توزیع میکنه
هدایت شده از 
🔰نماينده دولت ترامپ در امور ایران به کمیسیون دیپلماسی عمومی آمریکا می‌رود! 🔹جو بایدن قصد دارد «الیوت آبرامز» منصوب سابق ترامپ در مورد ونزوئلا و ایران را که به دلیل دروغگویی به کنگره در رابطه با موضوع ایران-کنترا محکوم شده بود، به کمیسیون مشورتی دیپلماسی عمومی ایالات متحده معرفی کند. 🔹آبرامز ٧٥ ساله در سه دولت جمهوری خواه مناصب بلندپایه ای داشته است و در دوران جنجالی دهه ٨٠ به عنوان دستیار وزیر امور خارجه در زمان رونالد ریگان به شهرت رسیده است. 🔹در دوره دوم ریاست جمهوری ریگان، تحقیقات کنگره نشان داد که مقامات ارشد دولت به صورت مخفیانه فروش تسلیحات به دولت ایران را تسهیل کرده و از این پول برای حمایت از کنتراها، یک گروه شورشی دست راستی در نیکاراگوئه استفاده کردند. این موضوع بعدها به ماجرای ایران-کنترا معروف شد. 🇺🇸 مطالعات آمریکا
هدایت شده از 
🇺🇸 از جان اف کندی رییس جمهور محبوب آمریکایی ها و دست های پشت پرده ی ترورش چه میدانید؟ 👇👇👇👇👇👇👇
هدایت شده از 
☝👈جان فیتز جرالدکندی (سی و پنجمین رییس جمهور آمریکا ۱۹۶۱ تا ۱۹۶۳) در سال ۱۹۱۷م در خانواده ای کاتولیک و ایرلندی تبار در ماساچوست به دنیا آمد...
هدایت شده از 
پدرش جوزف دیپلمات و تاجر ثروتمند و بلندپروازی بود که میخواست پسر بزرگش جو کندی(سمت راست ایستاده) ثروت خاندان را به قدرت سیاسی تبدیل کند اما با کشته شدن جو در جنگ جهانی دوم این ماموریت به برادر دوم یعنی جان کندی(سمت چپ ایستاده) محول شد!
هدایت شده از 
پدر جان کندی ادعا میکرد که پسرش را برای کاخ سفید تربیت کرده است!
هدایت شده از 
کندی در سال ۱۹۴۰ از هاروارد فارغ التحصیل شد و حتی در جنگ جهانی دوم در نیروی دریایی نیز خدمت کرد و عناوین افتخاری زیادی نیز کسب کرد. کندی دموکرات پس از جنگ پله های ترقی را یکی یکی طی نمود... وی در انتخابات مجلس نمایندگان ۱۹۴۶ شرکت کرد و نماینده ایالت ماساچوست در مجلس شد .وی در سال ۱۹۵۲ به عنوان سناتور به مجلس سنا راه یافت. وی کم کم در رسانه ها بخاطر جوانی،زیبارویی،خوش قلبی و نوع استایلش مشهور شد.....
هدایت شده از 
☝👈تصویری از جان کندی و برادرانش رابرت و ادوارد....
هدایت شده از 
☝👈 ژاکلین همسر جان اف کندی.....
هدایت شده از 
کندی با محبوبیتی که بوسیله ی رسانه ها کسب کرده بود پا به میدان انتخابات ریاست جمهوری ۱۹۶۰ آمریکا گذاشت و موفق شد به نمایندگی از حزب بزرگ دموکرات طی رقابتی سخت با نامزد قدرتمند جمهوری خواهان یعنی نیکسون، پیروز انتخابات شود و به سی و پنجمین رییس جمهور آمریکا تبدیل گردد!
هدایت شده از 
🇺🇸نماد انتخاباتی جان اف کندی🇺🇸
هدایت شده از 
👈جان اف کندی ۴۳ ساله جوان ترین فردی بود که در تاریخ آمریکا به عنوان رییس جمهور انتخاب شد. 👈او نماد جوانی و انرژی در دوران پرتنش جنگ سرد بود. 👈از وی به عنوان رییس جمهور محبوب قلبها یاد میشود!