eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.6هزار عکس
163.2هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
دولتمردان آمریکا باور داشتند که موفقیت کودتا و حصول تمام اهدافی که از آن­ طریق دنبال می­شد، می­توانست باعث نابودی یا انحراف نظام اسلامی گردد و از سوی دیگر، عدم حصول اهداف و نتیجه‌ مورد نظر کودتاچیان نیز می‌توانست شرایطی ایجاد نماید که سوءظن مسئولین جمهوری اسلامی و تمامی آحاد جامعه‌ ایران را نسبت به ارتش به­دنبال داشته باشد؛ این موضوع نیز می­توانست فرصتی برای اضمحلال یا نابودی ارتش محسوب گردد که این وجه از توطئه نیز با اتخاذ تدابیر منطقی و سیاستمدارانه‌ امام‌خمینی عملاً اجرایی نگردید.....
هدایت شده از 
🇺🇸پایان🇺🇸
هدایت شده از 
🔰از کودتای نافرجام آمریکایی نقاب یا نوژه در ایران چه میدانید؟ ☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️
هدایت شده از 
امام صادق (علیه السّلام) : یک نماز با بوی خوش عطر بهتر از هفتاد نماز بدون بوی خوش است. ⚜کافی
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥جزئیات تلخ از پرونده غرامت ۵۰۰ میلیون دلاری مصی علینژاد که به سه میلیون دلار رسید؛ او دروغ می‌گوید که من این پول را نمی‌خواهم! 🔹 ‌ دکتر «هومن فخیمی» وکیل دعاوی دادگاه‌های آمریکا: ادعاهایی که علینژاد درباره پرونده برادرش مطرح می‌کرد، دروغ است! مردم را بازی دادن هم حدی دارد؛ اگر علینژاد فقط به دنبال محکوم کردن ایران بود به دادگاه می‌گفت من فقط یک دلار می‌خواهم!!
هدایت شده از 
🗣️یادمه خلجی تو فیسبوکش یک‌ متن نوشته بود و آیت‌الله بهجت رو بخاطر گریه‌هایی که در نمازهاش داشت تمسخر میکرد و سکنات مرحوم بهجت رو نمایش عوامفریبانه معرفی میکرد. الان که دیدم دک و پوزش کج شده یاد اون مطلبش افتادم. # چوب خدا
هدایت شده از 
🔴صدور رای پرونده توماج صالحی 🔸او به اتهام «افساد فی الارض» به ۶ سال و ۳ ماه حبس محکوم شد. 🔸 توماج از اتهامات «توهین به رهبری» و «ارتباط با دول متخاصم» تبرئه شد.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هی می‌نویسم و هی پاک می‌کنم... تقلب کردن ۱۰۰۰نفر درکنکور 1401 محرز شده ولی کسی کاری به کارشون نداشته والان تو دانشگاهن اونم درگروه پزشکی ومهندسی!! این یعنی یک در امر ! اینا میخوان چی دربیان؟دزد، اختلاسگر و.... این یعنی رسمیت دادن به ! ازمسئولین امردرخواست برخورداساسی داریم !
هدایت شده از 
مردم لرستان میگن جمهوری اسلامی کارخانه چرم و پوست،پارسیلون،آجر ماسه ای پلدختر ،یخچالسازی لرستان از ما گرفت؛ ولی در اصل براندازان نفوذی امثال از اونا گرفته برای ناراضی کردن لرستانیها "ولی اله نور محمدی"
هدایت شده از 
‏۱ تیر ۱۳۷۸ [ ۱۷ روز قبل از فتنه کوی دانشگاه تهران ] رهبر انقلاب : « در این جریان [ ‎ ] قبای دزد لای در گیر کرده و دارد ‎ میکند تا فرار کند شما باید اینها را شناسایی کنید و مرتبطین آنها را کشف کنید » ۱۸ تیر : کوی دانشگاه تهران به خون کشیده شد ! "نهان خانه"
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حس و حال حاجیان آمریکایی بعد از بازدید مکان واقعۀ غدیر
هدایت شده از 
🔷حکم انتصابی که پس از دو سال باطل شد! 🔹در شهریورماه سال ۱۴۰۰ از سوی سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، آقای میثم لطیفی به ریاست سازمان اداری و استخدامی کشور منصوب میشود. پس از حدود دو سال در مورخه 1402/04/13 دیوان عدالت اداری حکم مذکور را به دلیل مغایرت با مواد قانونی باطل اعلام کرد!!! 🔹 این قضیه آدم را یاد آن رای انقلابی میاندازد که روزی شخصی به قاضی شکایت برد که همسایه ام برفهای بومش را پارو کرده و همه را جلوی درب منزلمان ریخته و راه را بند آورده و حاضر به اصلاح هم نیست قاضی پس از احضار متشاکی و شنیدن اظهاراتش گفت خب بررسی و حکم را صادر میکنم. بعد از چند ماه حکم صادر کرد که متشاکی میبایست هر چه سربعتر نسبت به جمع آوری برفها و آزاد کردن راه ممر شاکی اقدام کند. 🔹یعنی اینقدر به روز هستن!
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥تراکنش‌ میلیاردی برای ۸۰۰ کد ملی افراد زیر ۵ سال! ♦️آمارهای عجیب وزیر اقتصاد درباره فرار مالیاتی:دامادی به نام مادر همسرش پرونده‌های مختلف مالیاتی ایجاد کرده بود. ♦️۱۷۶ هزار نفر شناسایی شدند که ۷۰۰ هزار میلیارد تومان گردش مالی داشتند بدون اینکه یکبار به اندازه یک کارگر یا کارمند مالیات و حقوق کشور را بپردازند و حتی اسمی از این افراد نبود. ♦️۱۱۰۰ کد ملی نیز برای اشخاص ۵ تا ۱۰ سال داشتیم که تراکنش‌های بالای میلیارد در طول سال داشتند.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تداوم مذاکرات غیرمستقیم با آمریکا برای آزادی زندانیان 🔹 سخنگوی وزارت امور خارجه: از همه مسیرها و فرصت‌های دیپلماتیک از جمله گفت‌وگوهای با واسطه و تبادل پیام‌های با واسطه برای احقاق حقوق حقه ملت ایران در موضوع هسته‌ای استفاده خواهیم کرد و از هیچ فرصتی دریغ نخواهیم کرد. 🔹 هم در ارتباط با آزادی زندانیان و هم رفع انسداد از دارایی‌های مالی ایران و هم در ارتباط با مذاکرات رفع تحریم‌ها، گفت‌وگوها و تبادل پیام‌ها با فراز و نشیب‌هایی ادامه دارد و روند جاری محسوب می‌شود.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اژه‌ای: امروز جلسهٔ سران قوا درمورد عفاف و حجاب برگزار می‌شود ما در حوزهٔ مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و مظاهر آن قانون داریم و نباید منتظر لایحهٔ مجلس دراین‌خصوص باشیم چون ممکن است این مقوله زمان‌بر باشد. با همین قوانین موجود می‌توان با ناهنجاری‌های اجتماعی مقابله کرد. رئیس‌جمهور هم از این موضوع استقبال کرد و قرار است امروز جلسه‌ای در همین راستا برگزار شود تا بتوانیم با حضور مقامات و مسئولان مربوط تصمیم‌گیری کنیم. پ ن ؛ جنبش ولنگاری به یک سالگی خودش نزدیک میشه تازه دوستان یادشون افتاده ما برای برخورد با ناهنجاری ها قانون داریم. و تازه میخوان تشکیل جلسه بدن. که البته یقینا مثل همه جلسات گذشته فقط یک دورهمی هست. جناب اژه ای اگر اذعان دارید قانون وجود دارد چرا اجرایی نشده است ؟؟ تعلل از اجرای قانون بزرگ ترین خیانت در حق مردم و کشور هست . چرا با کسانی که در اجرای قانون در نهادهای قضایی و امنیتی و انتظامی و به ویژه ساختار دولت ومجلس قصور کردند برخورد نمی شود؟؟
هدایت شده از 
🔷صدور رای پرونده توماج صالحی؛ او به اتهام «افساد فی الارض» به ۶ سال و ۳ ماه حبس محکوم شد/ توماج از اتهامات «توهین به رهبری» و «ارتباط با دول متخاصم» تبرئه شد ♦️رای پرونده توماج صالحی، خواننده بازداشتی در جریان اعتراضات ایران صادر و او از بابت اتهام «افساد فی الارض» به ۶ سال و ۳ ماه حبس محکوم شد. ♦️رزا اعتماد انصاری، وکیل توماج صالحی در مورد آخرین وضعیت پرونده توماج صالحی، خواننده بازداشتی در جریان اعتراضات ایران گفت:امروز رای پرونده دادگاه بدوی توماج صالحی به ما به عنوان وکیل پرونده ابلاغ شد. رای صادره به عقیده ما رای خوبی است. همچنین توماج صالحی از امروز به بند عمومی زندان منتقل شد.
هدایت شده از 
🖤از ابتدای خرداد ماه تاکنون 10 سرباز وظیفه و افسر فراجا به شهادت رسیده‌اند. 🥀از این بین سهم سیستان بلوچستان 4 شهید بوده است و از جمع 10 شهید 3 نفر آنها سرباز وظیفه بوده که 2 نفر در سیستان و بلوچستان به شهادت رسیده‌اند. 🥀همچنین 2 نفر از 10 شهید یک نفر در مانور رهایی گروگان و یک نفر دیگر بر اثر واژگونی خودرو به شهادت رسیده و مابقی در درگیری با گروه های تبهکار ، تروریستی و طالبان به شهادت رسیده‌اند.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سه فریم از آقای همه‌چیزدان و همه کاره ▪️ویدئوی اول: دیشب حضور آقامحمدی در برنامه قهرمان و تقدیر از ورزشکاران ▪️ویدئو دوم: حضور آقامحمدی در گفت‌وگوی خبری و تشویق مردم برای حضور در بورس؛ اردیبهشت ۹۹ ▪️عکس پائین: گفت‌وگوی چند روز پیش آقامحمدی در قامت رئیس ستاد توانمندسازی محلات کمتر برخوردار و تشویق برگزاری استارتاپ‌های علمی در مدارس ابتدایی
هدایت شده از 
✅ این روزها که بحث حجاب خیلی داغه
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مهدی خزعلی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در مناظره با براندازان: پس از فجایع سال گذشته آشوب‌گران در کشور، مردم می‌گویند باید کفش آقای خامنه‌ای را بوسید.
هدایت شده از 
واکنش فیلیپ ساپرکین بازیگر گاندو به شلوغی‌های فرانسه: هر کسی چه خبرنگار چه فرد حقیقی اگر کلیپ از در گیریهای خیابونی فرانسه بذاره شناسایی میشه و تا ۵ سال زندانی داره... بعضی از دادگاه های فرانسه تا ساعت ٢ نصف شب باز هستن و فقط ١۵ دقیقه اجازه دفاع بدون وکیل به افراد دستگیر شده میدن