eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.6هزار عکس
163.2هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
خبرگزاری قوه قضائیه از بازداشت زوجی که بانوی محجبه را در نارنجستان قوام به دلیل امر به معروف مورد ضرب و شتم قرار داده بودند خبر داد
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌صدام ۶ روز بعد از به قدرت رسیدن اسامی اعضای رده بالای حزب بعث، که مخالف ریاست او بودند را می خواند، آنها با پای خودشان از سالن بیرون می روند و جلوی جوخه اعدام می ایستند و بعد از جلسه اعدام می‌شوند. سایرین که چند دقیقه قبل دوستان اعدامیان بودند، هل هله و شادی می کنند. کسانی که جز برای خدا کار کنند عاقبتشان همین است.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ایلان ماسک دستور داده که تابلوی ساختمان توئیتر رو پایین بیاورند و بجای علامت همیشگیِ توئیتر، علامتِ مورد علاقه خودش (یعنی ایکس X) را نصب کنند. (در ادامۀ همان اخلاق‌های عجیب و غریبش) تابلوی ایکس نصب شد ولی در دو-سه روز اخیر همسایه ها و مردم به پلیس زنگ زدند که نور این تابلوی ایکس، چشمهای ما رو اذیت می کنه. پلیس رفته و تابلوی ایلان ماسک رو کنده!!! امروز ایلان ماسک بدون شک موثرترین کارآفرین در سرتاسر آمریکاست. در فضا "استارلینک" دارد و در زمین تسلا و عالم مجاز، توئیتر. ولی حقّ ندارد تابلویی را نصب کند که نورش چشم همسایه ها را اذیت کند!
هدایت شده از 
اوکی، ولی دوس‌داشتی زنگ بزن پلیس بیان جنازه که زیر ساعت افتاده رو ببرن😐
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دربه‌در دنبال یکی می‌گردن بهشون گیر بده! این یکی دیگه کلا رد داده 😂😂😂😂
هدایت شده از 
رو به خاطر تخلفی که کرده کنید ولی نابود نه... وضعیت مخاطب میلیونی این پلت فرم، کتاب هایی که جزو دارایی شخصی اونها محسوب میشه، یادداشت ها و نکاتی که روی کتاب هاشون داشتن و... اگر در نظر گرفته نشه دین بزرگی بر گردن تصمیم گیران خواهد آورد.
هدایت شده از 
رقیب شما آرای باطله بود !😏😉
هدایت شده از 
ای کاش تو لایحه جدید یک بندی اضافه میکردن، کسایی که تشویق به بی‌حجابی میکنن هم مجرم شناخته بشن
هدایت شده از 
خانه خراب کن مردم هر سال با فرا رسیدن فصل جابه جایی،دلال‌ها و برخی از مشاوران املاک با قیمت سازی، آرامش و آسایش مردم را برای سود بیشتر از بین می‌برند. مقابله با دلالی در مسکن و نظارت بر مشاوران املاک یکی از اصلی‌ترین اقدامات برای تامین آرامش مردم است.
هدایت شده از 
بابا اشکالی نداره، ماست که نزده فقط چندتا مشت لگد بوده دیگه!
هدایت شده از 
ابراهیم ترائوره، رئیس جمهور بورکینافاسو، صادرات اورانیوم به فرانسه و ایالات متحده را پس از نیجر ممنوع کرد. بعد از نیجر، حالا سنگال و بورکینافاسو و در آینده قیام قاره سیاه علیه استعمارگری اروپا هستیم
هدایت شده از 
مقام سابق صهیونیست: اگر ایران حمله کند جان‌ سالم به‌ در نمی‌بریم 🔹گیورا عیلند، رئیس سابق شورای امنیت رژیم صهیونیستی: احیای روابط ایران و عربستان، همکاری ایران و روسیه، موشک‌ها و پهپادهای دقیق و بحران داخلی اسرائیل باعث‌شده تهران به این جمع‌بندی برسد که زمان نابودکردنِ اسرائیل رسیده است. 🔹حملۀ همزمان ایران، حز‌ب‌الله لبنان، حماس در غزه، شبه‌نظامیان شیعۀ سوریه، عراق و یمن و خیزش فلسطینی‌ها در کرانۀ باختری رویدادی خواهد بود که اسرائیل از آن جان به در نخواهد برد.
هدایت شده از 
4_6035100148109936588.mp3
4.81M
زمین آسمان جُل را به حال خویش بگذارید کسی چشم انتظار ماست آن بالا و بالا ها...
هدایت شده از 
آسیب رسانها بر خانواده!
هدایت شده از 
💠 مرحوم حاج اسماعیل : ما مثل بچه‌ای هستیم که پدرش دست او را گرفته است تا به جایی ببرد و در طول مسیر از بازاری عبور می‌کنند. بچه شیفته ویترین مغازه‌ها می‌شود و دست پدر را رها می‌کند و در بازار گم می‌شود. وقتی هم متوجه می‌شود که دیگر پدر را نمی‌بیند، گمان می‌کند پدرش گم شده است؛ در حالی که در واقع خودش گم شده است. انبیاء و اولیاء، پدران خلق‌اند و دست خلائق را می‌گیرند تا آن‌ها را به سلامت از بازار دنیا عبور دهند. غالب خلائق، شیفته متاع‌های دنیا شده‌اند. (عجل الله تعالی فرجه الشریف) هم گم و نشده است؛ ما گم و محجوب گشته‌ایم.!
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شاهکار سربازان گمنام امام زمان عج فکرشو بکنید یکی از منافقین میاد تهران تا با یکی از اعضای هسته‌ی مرکزی ملاقات کنه، بعد ۳نفر از ۵نفر حاضر تو جلسه نیرو های امنیتی بودن و دستگیرشون میکنن ✌️🇮🇷✌️
هدایت شده از 
🔴 سند خیلی محرمانه ساواک از برنامه بهائیان برای مسلمانان جهت تغییر نوع پوشش و ساختمان 📌متن کامل جهت سهولت در مطالعه👇 [ در جلسه محرمانه بهائیان مطرح شد ]: ♦️جلسه ای با شرکت ۹ نفر از بهائیان ناحیه ۱۵ شیراز در منزل آقای فرهنگ آزادگان و زیر نظر آقای لقمانی تشکیل گردید. ♦️بعد از قرائت نامه آقای ولی اله لقمانی در مورد ادیان جهان و آمار آنها و شهدای بهائیت سخن گفت. وی اضافه کرد، آقایان بهائیان بهتر است بیشتر مطالعه نمایند و از روی حقیقت قضاوت کنند تا بفهمند معنی بهائیت که امروز آزادی بیشتری دارند یعنی چه؟ ♦️در زمان قدیم احبا نمیتوانستند بگویند ما بهایی هستیم و نمیتوانستند تبلیغ کنند اگر هم مبارزه ای مینمودند فورا آنها را میکشتند. لیکن اکنون آن تعصب ها کنار گذاشته شده است. ♦️اکنون از آمریکا و لندن صریحا دستور داریم در این مملکت مد لباس و یا ساختمان ها و بی حجابی را رونق دهیم که مسلمانان نقاب از صورت خود بردارند. ♦️به طوریکه من مطالبی در منزل آقای معتمد قرائت کردم و تمام دختران و پسران بهایی خوشحال شدند. ♦️در ایران و کشور های مسلمان دیگر، هرچه بتوانید با پیروی از مد و تبلیغات ملت اسلام را رنج دهید تا آنها نگویند امام حسین فاتح دنیا بود و علی غالب دنیا البته بهائیان هم تصدیق دارند ولی نه برای قرن اتم، اتمی که بدست بهائیان درست میشود اسلحه و مهمات بدست نوجوانان ما در اسرائیل ساخته میشود. ♦️این مسلمانان آخر به دست بهائیان از بین میروند و دنیای حضرت بهاء اله رونق میگیرد. « گزارش محرمانه ساواک از جلسه بهائیان 1350/02/18»
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍 پایان یک ماموریت! 🔹نازنین دانشور؛ مدیرعامل استارت آپ تخفیفان از ایران رفت...
هدایت شده از 
🌈‌ نمونه ای از یک برعنداز علیه مراسم عزاداری محرم خارج از کشور! 🌈با پرچم همجنس‌گرایان
هدایت شده از 
🔴 سند خیلی محرمانه ساواک از برنامه بهائیان برای مسلمانان جهت تغییر نوع پوشش و ساختمان 📌متن کامل جهت سهولت در مطالعه👇 ♦جلسه ای با شرکت ۹ نفر از بهائیان ناحیه ۱۵ شیراز در منزل آقای فرهنگ آزادگان و زیر نظر آقای لقمانی تشکیل گردید. ♦بعد از قرائت نامه آقای ولی اله لقمانی در مورد ادیان جهان و آمار آنها و شهدای بهائیت سخن گفت. وی اضافه کرد، آقایان بهائیان بهتر است بیشتر مطالعه نمایند و از روی حقیقت قضاوت کنند تا بفهمند معنی بهائیت که امروز آزادی بیشتری دارند یعنی چه؟ ♦در زمان قدیم احبا نمیتوانستند بگویند ما بهایی هستیم و نمیتوانستند تبلیغ کنند اگر هم مبارزه ای مینمودند فورا آنها را میکشتند. لیکن اکنون آن تعصب ها کنار گذاشته شده است. ♦اکنون از آمریکا و لندن صریحا دستور داریم در این مملکت مد لباس و یا ساختمان ها و بی حجابی را رونق دهیم که مسلمانان نقاب از صورت خود بردارند. ♦به طوریکه من مطالبی در منزل آقای معتمد قرائت کردم و تمام دختران و پسران بهایی خوشحال شدند. ♦در ایران و کشور های مسلمان دیگر، هرچه بتوانید با پیروی از مد و تبلیغات ملت اسلام را رنج دهید تا آنها نگویند امام حسین فاتح دنیا بود و علی غالب دنیا البته بهائیان هم تصدیق دارند ولی نه برای قرن اتم، اتمی که بدست بهائیان درست میشود اسلحه و مهمات بدست نوجوانان ما در اسرائیل ساخته میشود. ♦این مسلمانان آخر به دست بهائیان از بین میروند و دنیای حضرت بهاء اله رونق میگیرد. « گزارش محرمانه ساواک از جلسه بهائیان 1350/02/18»
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ثبت نام بیش از 300 هزار دانشجوی دختر کانادایی برای تن‌فروشی! یکی از سایت‌های تن‌فروشی در کانادا اعلام کرده است که بیش از 300 هزار عضو دختر دانشجو دارد که این تعداد تقریبا 30 درصد کل دانشجویان دختر در کانادا می‌شود! در این سایت‌ها، دخترها در ازای دریافت پول، دوست دختر مردان میانسال و یا پیر می شوند. بسیاری از این دختران برای تامین هزینه های دانشگاهی وارد چنین مراوداتی می شوند!