eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.6هزار عکس
163.2هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
♨️سریالی که بیست سال دیر ساخته شد 🔝واکنش محسن مقصودی مجری و تهیه‌کننده‌ تلویزیون به سریال بازپرس
هدایت شده از 
خبرگزاری فرانسه: در حالی که حکومت ایران از همیشه یکپارچه تر است، اپوزیسیون کاملا از هم فروپاشیده و بر سر هیچ چیز بایکدیگر توافق ندارند. این واقعیت است که اپوزیسیون توان ایجاد اخلال در عملکرد حکومت ایران را به هیچ وجه ندارد. غربی ها اینطور به اقدار جمهوری اسلامی اعتراف میکنن...
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺از بزرگترین سانسورهای صداوسیما میتوان به سبک زندگی اشاره کرد؛ ▪️به طوری که انگار همه شهدای ما همیشه نمازشب میخواندند و تسبیح به دست بودند و هیچ کار و زندگی ای جز عبادت نداشتند. 🎥 ویدیو: دابسمش آهنگ بهنام بانی توسط رزمندگان مدافع حرم
هدایت شده از 
‌‏اگر می‌خواهید بدانید، قدرت ملی فعلی ایران در معادلات جهانی چقدر است و سیاست خارجه دولت ‎رئیسی تا چه حد موفق بوده، همین اظهار نظر رضا پهلوی کمک زیادی خواهد کرد ✍ مهدی جهان تیغی
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دوست برانداز من؛ شما تحت سایه‌ی رحمانیت نظامی و فکر میکنی خودت سایه‌داری :) به گریه‌ی گنده‌های جنبشتون که تو قلب امریکا و انگلیس و آلمان دستگیر شدن نگاه کن؛ این‌بار دست از پا خطا کنی سرانجامت قطعا گونیه !
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پلیس امریکا یک زن دیگر را به قتل رساند. ▪️سلبریتی های آمریکایی مثل آنجلینا جولی و... نمی خوان در کنار زن های سرزمینشون وایسن؟!
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پلیس امریکا یک زن دیگر را به قتل رساند. ▪️سلبریتی های آمریکایی مثل آنجلینا جولی و... نمی خوان در کنار زن های سرزمینشون وایسن؟!
هدایت شده از 
🔺هرچند هدف جناب جنتی، رفع اتهام از دولت قبل (بابت کم‌کاریها، بی‌تدبیری‌ها و خلف وعده‌هایش) و سرپوش گذاشتن بر دستاوردهای دولت سیزدهم (از پیوستن به شانگهای و بریکس تا افزایش فروش نفت، آزاد سازی منابع ارزی و...)، با متهم کردنِ دیگران به سنگ اندازی و مثلا تناقض نمایی بنظر میرسد اما کاش دقت میکرد که اتفاقا حمایت او (باتوجه به حاشیه‌های استعفایش)، بیشتر نوعی امتیاز منفی برای دولت قبل محسوب میشود!
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 وطن فروشی مصی علینژاد در کنگره آمریکا! ▪️سرزمین ایران، سرزمین تروریستی است! مردم ایران جشن گرفتند که ترامپ قاسم سلیمانی را کشت!
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥عبور آمریکا از مصی علی‌نژاد و اپوزیسیون؟! ▪️مصی علی‌نژاد اعلام کرد دولت آمریکا به وی گفته است هویت خود را عوض کند و زندگی پنهانی داشته باشد
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خزعبل‌گویی‌های سریالی مصی علینژاد از جانب مردم ایران بعد از خروج آمریکا از برجام و کشتن قاسم سلیمانی مردم ایران جشن و پایکوبی کردن! او بخوبی میداند که رفع تحریم‌‌ها و فشار حداکثری مساویست بامرگ امثال او به این خاطر بدنبال راهی برای ایجادفشار همه جانبه و تحریم علیه مردم ایرانست
هدایت شده از 
تصمیم احتمالی تروئیکای اروپایی برای عدم لغو تحریمهای تسلیحاتی (بجای فعال سازی مکانیسم ماشه)، یک نقض راحت و آشکار دیگر برجام است که پیش از این زمزمه‌‌هایش در رسانه‌هایشان شنیده شده بود؛ البته باوجود آنکه بیشتر مصداق موش زاییدنِ کوه اروپایی‌هاست و تاکنون نیز تمام پیشرفت‌های موشکی و تسلیحاتی کشورمان در سایه تحریم‌ها صورت گرفته اما قطعا نباید (همچون زمان خروج امریکا از برجام)، با یک لبخند ساده از کنارش عبور کرد!
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خزعبل‌گویی‌های سریالی مصی علینژاد از جانب مردم ایران 🔺️بعد از خروج آمریکا از برجام و کشتن قاسم سلیمانی مردم ایران جشن و پایکوبی کردن! ❌️مصی علینژاد که چندی پیش با دستور دادگاه آمریکا دست به غارت اموال ایرانیان زد، به خوبی می‌داند که رفع تحریم‌‌ها و فشار حداکثری مساوی است با مرگ امثال او به این خاطر به دنبال راهی برای ایجاد فشار همه جانبه و تحریم علیه مردم ایران است تا از این طریق به زعم خود بتواند عده‌ای را به خیابان‌ها بکشد.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اتفاق نظر کارشناسان ضد ایرانی بی‌بی‌سی؛ فروپاشی پر تنوع‌ترین ائتلاف ضد ایرانی از طیف‌ها و چهره‌های مختلف سیاسی در کمتر از یک ماه 🔶 واکاوی پروژه ززآ و چرایی شکست اپوزیسیون در بی‌بی‌سی: 🔺واقعیت این است که فراخوان‌هایی که از خارج از ایران برای برگزاری اعتراضات جدید صادر می‌شود خیلی کم با مردم ارتباط برقرار می‌کند! 🔺 اتفاقات یک سال اخیر نشان داده که این گروه‌هایی که خارج از ایران هستند مرجعیت لازم را در جامعه ایران ندارند! 🔺کارگران طی 20 سال اخیر حتی یک اعتصاب هم نداشته‌اند، چرا بر اعتصابات کارگری تکیه می‌کنیم؟!
هدایت شده از 
🛑📢در منابع اهل سنت چه روایاتى درباره امام حسن (ع) از رسول خدا (ص) نقل شده است؟ 🔸کتاب هاى اهل سنّت سرشار از فضائل و مناقب (علیه السلام) از زبان (صلى الله علیه وآله) است؛ به عنوان نمونه: 1⃣ترمذى به سندش از ابن عباس نقل کرده: «کان رسول الله (صلى الله علیه و آله) حامل الحسن بن علىّ على عانقه فقال رجل: نعم المرکب رکبت یا غلام، فقال النبى: و نعم الراکب هو». [۱] (روزى رسول خدا (صلى الله علیه و آله) را بر دوش خود سوار کرده بود. شخصى عرض کرد: اى پسر! خوب مرکبى را سوار شده اى. پیامبر (صلى الله علیه و آله) فرمود: او نیز خوب راکبى است). 2⃣ابن کثیر به سندش از جابر بن عبدالله نقل کرده که رسول خدا (صلى الله علیه و آله) فرمود: «من سرّه ان ینظر الى سیّد شباب اهل الجنّة فلینظر الى الحسن بن على». [۲] هر کس دوست دارد تا به آقاى جوانان اهل بهشت نظر کند، باید به نظر نماید). 3⃣متقى هندى به سندش از عایشه نقل کرده که گفت: «پیامبر (صلى الله علیه و آله) همیشه (علیه السلام) را مى گرفت و او را به خود مى چسبانید، آن گاه مى فرمود: «اللّهم انّ هذا ابنى و أنا أحبّه فاحبّه و احبّ من یحبّه». [۳] بار خدایا! همانا این فرزند من است و او را دوست دارم، پس تو نیز او را دوست بدار و نیز هر کس که او را دوست مى دارد دوست بدار). 4⃣مسلم در صحیح خود از ابوهریره نقل کرده که رسول خدا (صلى الله علیه و آله) درباره (علیه السلام) فرمود: «اللّهم انّى اُحبّه فاحبّه و أحبب من یحبّه». [۴] بار خدایا! همانا من او را دوست دارم، پس تو نیز او را دوست بدار، و هر کس که او را دوست دارد، دوست بدار). 5⃣همچنین او از براء بن عازب نقل کرده که گفت: را بر دوش پیامبر (صلى الله علیه و آله) مشاهده کردم در حالى که حضرت مى فرمود: «اللّهم انّى اُحبّه فاحبّه». [۵] بار خدایا! همانا من او را دوست دارم، تو نیز او را دوست بدار). 6⃣از پیامبر (صلى الله علیه و آله) در حدیث روایت شده که فرمود: «لو کان العقل رجلا لکان الحسن». [۶] اگر قرار بود عقل در شخصى مجسّم گردد آن شخص بود). 7⃣براء بن عازب از رسول خدا (صلى الله علیه و آله) نقل کرده که درباه (علیه السلام) فرمود: «هذا منّى و أنا منه و هو یحرم علیه ما یحرم علىّ». [۷] این از من و من از اویم و آنچه بر من حرام است بر او نیز حرام مى باشد). پی نوشت‌ها؛ [۱] سنن ترمذى، ج ۵، ص ۳۲۷؛ مستدرک حاکم، ج ۳، ص ۱۷۰ [۲] البدایة و النهایة، ج ۸، ص ۳۵ [۳] کنز العمال، ج ۱۳، ص ۶۵۲، رقم ۳۷۶۵۳ [۴] صحیح مسلم، ج ۷، ص ۱۲۹؛ صحیح ترمذى، ج ۵، ص ۶۶۱ [۵] صحیح مسلم، ج ۷، ص ۱۲۹؛ صحیح ترمذى، ج ۵، ص ۶۶۱ [۶] فرائد السمطین، ج ۲، ص ۶۸ [۷] کنز العمال، ج ۷، ص ۱۰۷؛ ذخائر العقبى، ص ۱۲۳ 📕اهل بیت از دیدگاه اهل سنت، على اصغر رضوانى، مسجد مقدس جمکران، قم، ۱۳۸۵ ه.ش، ص ۱۹ منبع: وبسایت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (بخش آئین رحمت)
هدایت شده از 
⭕️این رافضی را از مجلس بیرون کنید! 🔹عایشه از دفن جنازه حضرت مجتبی علیه‌ السلام نزد ضریح پیغمبر صلّی‌ الله علیه‌ و آله‌ و سلم منع نمود، و به مروان دستور داد جنازه آن حضرت را تیرباران کنند. مؤمن طاق در احتجاج خود با ابوحنیفه به وی گفت: چگونه عایشه و حفصه پدران خود را نزد ضریح پیغمبر صلّی‌ الله علیه‌ و آله‌ و سلم دفن نمودند، ولی اجازه ندادند امام مجتبی علیه‌ السلام در آنجا دفن گردد؟ ابوحنیفه در جواب گفت: آنجا جزو مهریه عایشه بود. مؤمن طاق گفت: پیامبراکرم صلّی‌ اللّه علیه‌ و آله‌ و سلم مهریه همسران خود را در حال حیات داده بود. ابوحنیفه گفت: «نَحُّوهُ عَنّی، فَإِنَّهُ رافِضِی خَبیثٌ؛ این شخص را از مجلس بیرون کنید، زیرا او رافضی (شیعه) پلیدی است». [۱] پی نوشت؛ [۱] مناظره یادشده، میان فضّال‌ بن‌ حسن‌ بن‌ فضّال کوفی با ابوحنیفه درباره افضلیت امام علی‌ (ع) بر ابوبکر و عمر مطرح شده است، و این بحث سرانجام به آنجا کشید که فضال از ابوحنیفه پرسید: چرا عایشه و حفصه از رسول خدا (ص) ارث می‌برند، ولی دخترش فاطمه زهرا (س) از آن بزرگوار ارث نمی‌برد؟ و ابوحنیفه جمله موجود در متن را گفت. برای اطلاع از تفصیل این مناظره، ر.ک: بحارا لانوار، ج۴۷، ص۴۰۰؛ احتجاج، ج۲، ص۳۸۰ 📕در محضر بهجت، ج۱، ص ۱۵۵ منبع: وبسایت مرکز تنظیم و نشر آثار آیت‌ الله العظمی بهجت (ره)
هدایت شده از 
🛑📢در كتب روايی برای وجود نازنين امام زمان (عج) چه خصوصیات و ویژگی هایی ذکر شده است؟ (بخش چهارم) 🔸سیرت‌ (عج) در چند بُعد قابل توجه و بررسی است؛ ۱) سیرت دینی. ۲) سیرت خلقی. ۳) سیرت عملی. ۴) سیرت انقلابی. ۵) سیرت سیاسی. ۶) سیرت تربیتی. ۷) سیرت اجتماعی. ۸) سیرت مالی. ۹) سیرت اصلاحی. ۱۰) سیرت قضایی. 6⃣سیرت تربیتی‌ 🔹در زمان (عج)، به همه مردم، حکمت و علم بیاموزند، تا آنجا که زنان در خانه‌ ها، با کتاب خدا و سنّت پیامبر، قضاوت کنند. [۱] در آن روزگار قدرت عقلی توده‌ ها تمرکز یابد. (ع)، به تأیید الهی، خِرَدهای مردمان را به کمال رساند و در دلِ همگان، فرزانگی پدید آورد. [۲] در روزگار ظهور دولت مهدی (عج)، عیب و آفت از شیعه برطرف گردد و دل های آنان چون پاره‌ های پولاد شود. یک مرد، به نیرو، چون چهل مرد باشد و حکومت و سروری روی زمین به دست آنان افتد. [۳] 7⃣سیرت اجتماعی‌ 🔹چون (ع) در آید - پس از سختی‌ ها که افتد و جنگ‌ ها که رود - و ستم را براندازد و سراسر زمین را از و داد بپا کند. هیچ جايی در زمین باقی نماند، مگر این که از برکت عدل و احسان او فیض برد، و زنده شود، حتی جانوران و گیاهان نیز از این برکت و و داد و نکویی بهره‌ مند گردند [۴] و همه مردم، در زمان امام‌ عصر (عج)، توانگر و بی‌ نیاز شوند. [۵] عدالت امام‌ مهدی (عج) چنان باشد که بر هیچ کس، در هیچ چیز، به هیچ‌ گونه، ستمی نرود. نخستین نشانه عدل او آن است که سخنگویانِ حکومت او، در مکه، فریاد زنند: «هر کس نماز فریضه خویش را، در کنار حجرالأسود و محل طواف، خوانده است، اکنون می‌ خواهد نماز نافله بخواند، به کناری رود، تا حق کسی پایمال نگردد و هر کس می‌ خواهد نماز فریضه بخواند، بیاید و بخواند». [۶] 8⃣سیرت مالی‌ 🔹همه اموال جهان، در نزد (عج) گرد آید، آنچه در دل زمین است و آنچه بر روی زمین. آنگاه حضرت مهدی (عج) به مردمان بگوید: «بیایید! و این اموال را بگیرید! اینها همان چیز هایی است که برای به دست آوردن آنها، قطع رحم کردید و خویشان خود را رنجاندید، خون‌ های بناحق ریختید و مرتکب گناهان شدید. بیایید و بگیرید! پس دست به عطا گشاید، چنانکه تا آن روز کسی آنچنان بخششِ اموال نکرده باشد. [۷] در زمان (عج)، زمین محصول بسیار دهد و مال و خواسته همی خرمن شود. هر کس نزد امام مهدی (عج) آید و گوید: به من مالی ده!، حضرت بی‌ درنگ بگوید: بگیر. [۸] همچنین بر اساس روایات، امام زمان (عج)، اموال را، به صورت مساوی، میان همگان تقسیم کند [۹] و کسی را بر کسی امتیاز ندهد. [۱۰] ... پی‌نوشت‌ها؛ [۱] بحارالانوار، ج ۵۲، ص ۳۵۲ [۲] الكافی، کلینی، دارالكتب الإسلاميه، چ چهارم، ج ۱، ص ۲۵ [۳] بحارالأنوار، ج ۵۲، ص ۳۱۷، ۳۳۵ [۴] همان، ج ۱۰. در این باره روایات بسیار است و معروف [۵] همان، ج ۵۱، ص ۱۴۶ [۶] الکافی، همان، ج ۴، ص ۴۲۷ [۷] بحارالأنوار، همان، ج ۵۱، ص ۲۹ [۸] همان، ص ۸۸ [۹] المهدی الموعود، ج ۱، ص ۲۶۴ و ۲۷۵ [۱۰] همان، ج ۱، ص ۲۶۴ و ۲۷۵ و ۲۷۷ و ۲۸۵ و ۲۸۷ و ۲۸۸ و ۳۱۱ و ۳۱۸؛ همان، ج ۲، ص ۱۱ 📕حیات فکری و سیاسی امامان شیعه (ع)، جعفریان، رسول، موسسه انصاریان، چ ۶، ص ۵۹۶ منبع: وبسایت آیت الله مکارم شیرازی (بخش آئین رحمت)
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢بازداشت تروریست‌های مرتبط با سران گروهک‌های تجزیه‌طلب ♦️دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی توانستند عناصر مرتبط با گروهک‌های تروریستی و برانداز را که قصد داشتند در سالگرد آشوب‌های پاییز سال گذشته دست به اقدام‌های تروریستی بزنند؛ شناسایی و بازداشت کنند.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢ماجرای یک اعتراف بزرگ: آمریکا هم می‌خواهد از شرّ مصی علی‌نژاد خلاص شود! 🔹🔸علی‌نژاد دیروز رسماً اعلام کرد، دولت آمریکا از او‌ خواسته هویت خود را تغییر و پنهان شود! ♦️احتمالاً او تصور می‌کرد این افشاگری به سود اوست، اما واقعیت آن است که این گفته یکی دیگر‌ از ضربات پتک‌آسایی است که طی این چند روز به پیکر جریان ضدایران وارد می‌شود. ♦️این خواست دولت آمریکا از علی‌نژاد بدین معناست که حتی این دولت نیز می‌خواهد از شر دردسرهایی که وی درست می‌کند خلاص و او را به پارکینگ بفرستد! ♦️اگر دولت آمریکا به علی نژاد یا موثر بودن اقدامات ضدایرانی این حلقه‌ی نزدیک به صهیونیستها اعتقادی داشت، قاعدتاً او را باید بیشتر ترویج و هویتش را سر دست می‌گرفت، نه اینکه از او بخواهد حتی هویتش را هم تغییر دهد! ♦️این شاید بزرگترین توهینی است که می‌شود به یک فرد مزدور مدعی و متوهمی از جنس علی‌نژاد داشت: هویتت را تغییر بده! ♦️و البته درس مهمی هم دارد؛ فردی که با جنایتکاری مانند ترامپ و دولت آمریکا و صهیونیستها علیه ملت خود فعالیت کند، نهایتاً نه تنها باید ملیتش را عوض کند، بلکه حتی از هویت فردی خود هم نمیتواند دفاع کند.
هدایت شده از 
💢در برخی از استان ها در یک ساعت خاصی، محدودیت های اینترنت اعمال می شود 🔹🔸زارع‌پور: ♦️در روزهای اخیر هیچ کسی با قطعی یا کندی اینترنت رو به رو نشده است. برخی از استان ها در یک ساعت خاصی در نیمه شب ها، یکسری محدودیت ها اعمال می شود که اصلاً عموم مردم این محدودیت ها را احساس نمی کنند. ♦️ممکن است که بخشی از کاربران که ساعت ۲ نصف شب بیدار هستند در یک نقطه خاصی کندی اینترنت را احساس کنند، اما این احساس عمومی نیست. برای اینکه ظرفیت شبکه را افزایش دهیم، مجبوریم به برخی از نقاط، زمان خاموشی دهیم. ♦️درخواستی درمورد تخصیص سیم کارت به بازیکنان النصر نداشتیم. نکته قابل توجه اینکه وزارت ارتباطات مرجع رفع فیلتر نیست. دادستانی کل کشور و کارگروه تعیین مصادیق و محتوای مجرمانه متولی تصمیم گیری در مورد رفع محدودیت است و باید از آنها سوال کنید.
هدایت شده از 
📸 پر شدن جیب مافیا نتیجه تبلیلغات lgbt 🔺افزایش ۱۵ هزار درصدی کلینیک های عقیم سازی و قطع عضو در آمریکا از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۲۲ در نتیجه تبلیغات مربوط به بحث ال جی بی تی
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تعداد قربانیان فاجعه دردناک در لیبی به 11300 نفر افزایش یافت
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ویدئویی از خودرو لیموزین کیم جونگ اون که در حال ورود به قطار زرهی او می باشد
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اعتراضات در سیاتل آمریکا برای عدالت خواهی 🔺معترضان به سمت بخش غربی پلیس سیاتل راهپیمایی می کنند و خواهان "عدالت" برای "جهانوی کندلا" هستند که در ژانویه, توسط یک افسر پلیس در گذرگاه عابر پیاده کشته شد و همچنین به تمسخر گرفتن این جنایت را توسط افسران پلیس محکوم می کنند ⚡️خلاصه تو آمریکا جوری هست که پلیس یکی را میکشه و بعدش مسخره هم می کنه آب از آب تکون نمیخوره!