eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.6هزار عکس
163.2هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
CQACAgQAAx0CVc35HwAC0HdlFGLVTXkDJQUZsiIndpSdwJOVlAACtBEAAjwLoVDqG4JEP3jl6zAE.mp3
3.49M
🌷 احساسی 🍃کی گفته که شهید فقط تو میدون جنگه 🍃شهید فقط یه واژه نیست شهید فرهنگه 🎙 🌷شهدا را یاد کنیم با ذکر صلوات🌷
هدایت شده از 
🔸آیا میدانید کدام کشور بیشترین پناهندگان اوکراینی را گرفته است ؟
هدایت شده از 
⭕️ استوری حاج احمد یوسف زاده آزاده و جانباز جنگ و نویسنده کتاب ۲۳ نفر 🔺طی روزهای اخیر بانوی اول خطاب کردن همسر رئیس جهور با انتقاداتی همراه شد.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شباهت زندگي من و انیشتين در اينه که هر دو بچگيهامون خنگ بوديم ولي خب من تو بزرگسالی موضعم رو حفظ کردم اون نامرد رفیق نیمه راه بود😂 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
هدایت شده از 
458_22250247736726.mp3
1.42M
  💥 تاوان خودفروشی! ✘ چرا وارد هر رابطه‌ی عاشقانه‌ای میشم تهش بن‌بسته؟ تمام عشقم رو می‌ریزم پاش، آخرشم لِه میشم/ تحقیر میشم/ دور انداخته میشم... منبع: مجموعه اخلاص
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از 
1_6886859943.mp3
6.51M
هندزفری بزار! پلی کن! گوشیو ببند... فک کن به این حرفا اشکاتو هم یادت نره پاک کنی :)
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 بایدن بعد از اینکه با اشخاص خیالی دست میداد و راه خروج از استیج رو گم میکرد، اینبار کلا وسط سخنرانی آف شد!
هدایت شده از 
☑️ترامپ امروز در دادگاه نیویورک محاکمه می‌شود ترامپ امروز برای محاکمه در خصوص پرونده کلاهبرداری مدنی خود به دادگاه نیویورک می‌رود. این پرونده در سپتامبر ۲۰۲۲ توسط دادستان کل نیویورک علیه ترامپ، پسران ارشد او، شرکت‌های آن‌ها و چندین مدیر اجرایی مطرح شد
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻حملهٔ نوپو به گروگان‌گیر‌ها 🔹مأموران نوپو یگان ویژه در حمیدیهٔ خوزستان ۵ گروگان را به سلامت آزاد کرده و با هلاکت یکی از گروگانگیرها، ۲ شرور دیگر را دستگیر کردند.
هدایت شده از 
💢تجهیزات یک سرویس جاسوسی در اختیار دستگاه امنیتی 🔹🔸تجهیزات ارتباطی و استارلینک یک سرویس جاسوسی که با هدف بازتولید آشوب در زاهدان قرار بود در اختیار برخی عوامل این سرویس قرار بگیرد، توسط دستگاه امنیتی ضبط شد. ♦️سرویس مذکور چند روز پیش از هشتم مهرماه، اقدام به ارسال تجهیزات ارتباطی و استارلینک، برای یک جریان خاص در زاهدان کرده بود اما این محموله‌ مهم ارتباطی توسط دستگاه‌های امنیتی کشور، کشف و ۵ نفر از عوامل موثر دریافت کننده و بهره‌بردار این تجهیزات در زاهدان بازداشت شدند.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻چهارمین طلای کاروان ایران را کوراش کسب کرد 🔹صادق آذرنگ نماینده وزن ۹۰- کیلوگرم کوراش کشورمان در دیدار نهایی حریفی از کره جنوبی را شکست داد و قهرمان شد.
هدایت شده از 
🔻درخواست ایران از طالبان برای ترغیب بازگشت مهاجران افغان به کشورشان 🔹معاون سفارت کشورمان در دیدار با معاون وزارت داخله حکومت سرپرستی افغانستان:ایران خواهان بازگشت عزتمندانه مهاجرین افغانستانی به میهن‌شان است و از حکومت سرپرست افغانستان می‌خواهد سیاست‌هایی اتخاذ کند که مهاجرین افغانستانی ترغیب به بازگشت به کشورشان شوند تا از این طریق هم روند مهاجرت معکوس شود و هم افغانستان از نیروی انسانی خود بهره‌مند گردد.
هدایت شده از 
🔴طعنهٔ ماسک به زلنسکی 🔹ایلان ماسک با انتشار تصویری تمسخرآمیز و ساختگی از زلنسکی و طعنه به درخواست کمک‌های مالی پیاپی او از هم‌پیمانان غربی‌اش نوشت: «[وضعیت زلنسکی] بعداز گذشت ۵ دقیقه بدون درخواست یک میلیارد کمک.»
هدایت شده از 
🔴تجلیل بایدن از ژنرال میلی، رئیس ستاد کل ارتش آمریکا در مراسم بازنشستگی وی در کنار سم برینتون، هم‌جنس‌گرا و معاون وزیر انرژی دولت بایدن😑
هدایت شده از 
می گویند: مسجدی می ساختند، بهلول سر رسید و پرسید: چه می کنید؟ گفتند: مسجد می سازیم. گفت: برای چه؟ پاسخ دادند: برای چه ندارد، برای رضای خدا. بهلول خواست میزان اخلاص بانیان خیر را به خودشان بفهماند، محرمانه سفارش داد سنگی تراشیدند و روی آن نوشتند «مسجد بهلول» شبانه آن را بالای سر در مسجد نصب کرد. سازندگان مسجد روز بعد آمدند و دیدند بالای در مسجد نوشته شده است «مسجد بهلول». ناراحت شدند؛ بهلول را پیدا کردند و به باد کتک گرفتند که زحمات دیگران را به نام خودت قلمداد می کنی؟ بهلول گفت: مگر شما نگفتید که مسجد را برای خدا ساخته ایم؟ فرضا مردم اشتباه کنند و گمان کنند که من مسجد را ساخته ام، خدا که اشتباه نمی کند.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 ‏عبدالغفار نقشبندی و پدرش فتیح‌محمد، بیان بگن ۳۵ هکتار زمین کشاورزی تو راسک که تقریبا کاملا کوهستانیه وخیلی از مردم اونجا حتی یک هکتار زمین ندارن رو ازکجا آوردن؟ اون پولایی که سال های قبل،تحت عنوان کمک به سیل‌زدگان جنوب سیستان وبلوچستان و جنوب کرمان و عناوین دیگه جمع کردن،کجاست؟
هدایت شده از 
⭕️ کشف حجاب دست جمعی یک شبکه مخفی دیگر.... ⏪خوراک فکری و فرهنگی مردم ایران دست اینهاست 🔹پس از دیدار علی سلیمی مدیر نماوا با «رضا هاکان تکین» سفیر ترکیه در ایران عکس‌های دیگری از همکاران سلیمی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد تمامی کارکنان زن تیم سلیمی اقدام به کشف حجاب کرده‌اند. در حالیکه موسسات مختلفی به خاطر واکنش‌هایی از این دست پلمپ شده‌اند، اما احساس پشت‌گرمی مدیر پلت‌فرم نماوا جای تامل فراوان و البته جای رسیدگی در نهادهای نظارتی و انتظامی دارد. 🔹نماوا در سالیان گذشته اقدام به دوبله و انتشار سریال ها و فیلم های مخرب و ضد فرهنگی مختلف ترکیه ای در ایران کرده است. 🔹در واقع این شبه سینمای خانگی یکی از کانون های اصلی تولید سم و تخریب فرهنگی گسترده در جامعه را ایرانی را بعهده دارد....
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴هجوم عربستانی‌ها برای امضا گرفتن از نیمار در تهران! 🔺در اقدامی عجیب، هواداران عربستانی با حضور در فرودگاه امام خمینی (ره) از نیمار ستاره برزیلی الهلال امضا گرفته و با او عکس یادگاری انداختند.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴انتشار فیلم کامل از دختر نوجوانی که در متروی تهران بیهوش شد/ رد شایعه درگیرشدن با عوامل مترو 🔹مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو در گفت‌وگو با ایرنا: مقارن ساعت ۷ صبح روز یکشنبه نهم مهر ماه یک دختر دانش آموز ۱۶ساله در خط ۴ مترو میدان شهدا وارد قطار شده که به دلیل افت فشار بیهوش شد. این فرد توسط دوستان خودش و یک مسافر دیگر قطار که احتمالا پزشک بوده به بیرون از قطار منتقل می‌شود. 🔹بلافاصله عوامل اجرایی مترو اقدامات اولیه درمانی بر روی وی را آغاز کردند و همزمان از اورژانس درخواست کمک شد. تیم اورژانس هم بلافاصله در صحنه حاضر شده و پس از اقدامات اولیه و پایدار کردن وضعیت وی او را به بیمارستان منتقل کردند. 🔹وی هیچگونه درگیری لفظی و یا فیزیکی با مسافران و یا عوامل اجرایی مترو نداشته است. برخی شایعات در خصوص درگیری عوامل مترو با وی صحت ندارد و فیلم‌های مدار بسته مترو این ادعا را رد می‌کند. 🔹وی در حال حاضر در یکی از بیمارستان‌های تهران تحت درمان است و امیدواریم هر چه سریعتر به آغوش خانواده بازگردد.