eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.6هزار عکس
163.2هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
🔺توهمات اوباش؛ پارسال این روزها 🔹منافقین، تجزیه‌طلب‌ها و حامیان سلطنت سال گذشته با این محتواهای متوهمانه، خود را در آستانه پایان دادن به جمهوری اسلامی می‌دیدند. همین اندازه کودن، همین قدر وقیح.
هدایت شده از 
سپیده رشنو در دادگاه حاضر نشد 🔹امروز جلسۀ رسیدگی به پروندۀ سپیده رشنو درحالی برگزار شد که متهم در دادگاه حضور پیدا نکرد و وکیل او لایحۀ دفاعی خود را به شعبۀ رسیدگی‌کننده پرونده ارائه کرد. طبق اعلام قاضی، رای پرونده هفتۀ آینده صادر خواهد شد. 🔸سپیده رشنو امروز با قانون‌شکنی مدعی شده بود که بدون حجاب به دادگاه خواهد رفت. رشنو پارسال با یک آمر به معروف درگیر شده بود.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رحمة للعالمین چرا پیامبر اکرم صلوات الله حتی برای کفار هم رحمت است؟! صلوات الله مبارک باد 🌺
هدایت شده از 
سال ۹۸ سیل به چند استان از جمله گلستان خیلی آسیب زد. مردم در اوج سختی و رئیس‌جمهور در ویلای قشم بود و ماحصلش بدنامی برای نظام اسلامی! خبر فروش همون ویلا یعنی دوره‌ی کاخ‌نشینی و خوش‌گذرونی مسئول تمام شده.این خبر به اندازه چندین خبر خیلی خوب برای جامعه امیدآفرینی داره
هدایت شده از 
سلام بر تو به تعداد دخترانی که از گور رهانیدی‌...
هدایت شده از 
یادتونه سال پیش می‌گفتند سیاهی دور چشم سپیده رشنو اثر شکنجس؟! این عکس صبح امروزه !!!🤔
هدایت شده از 
چرا سعودی ها از سردار سلیمانی کینه دارند؟
هدایت شده از 
فریب ادابازی تیم الاتحاد را نباید خورد. تا بوده همین بوده که عرب‌ها اهل بازی جدی نبوده‌اند و با این شامورتی‌بازی‌های سیاسی دنبال جوسازی کاذب و از زیر بازی فرار کردن و تغییر نتیجه بوده‌اند.. وزارت ورزش حتما باید پیگیر این بی‌احترامی به قهرمان ملی ایران توسط تیم عربستانی باشد..
هدایت شده از 
دیگه تیمی که بازیکن‌ش به دروازه‌ی خالیِ دروازه‌بان مصدوم گل می‌زنه و با نامردی خوشحالی می‌کنه،عجیب نیست که با دیدن تندیس مرد بزرگی چون سردار سلیمانی زمین مسابقه رو ترک کنه. :))
هدایت شده از 
باشگاه سپاهان اعلام کرد که از الاتحاد شکایت می‌کند.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تصاویری از حضور اعضای تیم الاتحاد در گیت خروجی فرودگاه اصفهان
هدایت شده از 
کارشناس داوری: الاتحاد باید ۳-۰ بازنده شود 🔹نوذر رودنیل: در مورد بازی امروز فقط نماینده AFC می‌توانسته بگوید مثلاً زمین یا ورزشگاه شرایط برگزاری مسابقه را ندارد نه اینکه بازیکنان الاتحاد یا مسئولان تیم عربستانی بخواهند موضوعات دیگر را بهانه کنند و بگویند به میدان نمی‌آیند. 🔹نه‌تنها بازیکنان و مسئولان الاتحاد بلکه حتی نمایندۀ AFC هم حق اظهارنظر در مورد وجود تندیس یک قهرمان ملی را ندارد. 🔹با توجه به اینکه تیم الاتحاد ورزشگاه را به‌دلیل واهی ترک‌کرده این بازی نه‌تنها باید ۳-۰ به سود سپاهان اعلام شود بلکه تیم عربستانی هم باید جریمه شود.
هدایت شده از 
حاج قاسم چیکار کرده؟! داعش رو نابود کرده! سعودی ها از چی سوختن؟!
هدایت شده از 
📍اینترنشنال با صحبت ‌های آقای ضرغامی این تیتر را زده تا القا کند اکثر مساجد بدون امام جماعت و تعطیل هستند [=مردم دین را نمیخواهند] در حالی که منظور آقای ضرغامی مساجدِ بین راهی بوده!!! ✅البته آقای ضرغامی هم در این اظهارنظر مسائل رسانه‌ای را رعایت نکرده‌اند و میتوانستند در قالب کلمات بهتر مقصود خود را برسانند، تا برای رسانه‌ی دشمن خوراک خبری تولید نشود!
هدایت شده از 
به نظرم الان باید پرواز برگشت تیم الاتحاد رو از فرودگاه اهواز هماهنگ کنن 😉
هدایت شده از 
فوتبال سیاسی نیست ولی وهابی‌های سعودی بخاطر تندیس حاج قاسممون و پرچم خلیج فارس دست تماشاگرا بازی رو ترک میکنن ..! فوتبال سیاسی نیست ولی آلمان میاد از همجنس‌بازان تو جام‌جهانی دفاع میکنه ..! هنوزم باور داری فوتبال سیاسی نیست!؟
هدایت شده از 
🚨 🔴 حمله جنگنده های آمریکایی به مواضع مقاومت در دیرالزور سوریه 🛑5 حمله هوایی از هواگردهای تاکنون ناشناش (احتمالا متعلق به ائتلاف آمریکایی) به سایت های پراکسی های سپاه پاسداران ایران در نزدیکی هنگ 119، فرودگاه نظامی ديرالزور و کوه هرابش در شهر دیرالزور صورت گرفته است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از 
چه کسی دنبال سیاسی‌سازی بازی سپاهان و الاتحاد است؟ 🔹در‌حالی‌که همه چیز برای برگزاری یک رقابت سالم و جوانمردانه بین دو تیم الاتحاد عربستان و سپاهان ایران در ورزرشگاه نقش جهان فراهم بود به یکباره اتفاقی حیرت‌انگیز باعث لغو این دیدار لیگ قهرمانان آسیا شد. 🔹برخی ادعا کردند مسئولان الاتحاد به وجود تندیس سردار سلیمانی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان ایراد گرفتند و آن را بهانه کردند و به بازیکنان خود دستور دادند که حتی برای گرم کردن به میدان نیایند! 🔹این در حالی بود که بازیکنان تیم الاتحاد که دیروز در کمال احترام وارد کشورمان شدند در همین ورزشگاه مشغول تمرین شدند و نمایندۀ AFC هم ورزشگاه را کاملا کنترل کرده بود. دیروز تندیس سردار سلیمانی، قهرمان ملیِ ایران، در ورزشگاه وجود بود و چند سال است که این تندیس در نقش جهان وجود دارد. 🔹از سویی دیگر در ورزشگاه‌های عربستان همواره تندیس‌ها و عکس‌هایی از مقامات سعودی در ورزشگاه‌ها نصب‌شده و هیچ‌وقت این مسئله مشکلی برای برگزاری مسابقه در ورزشگاه‌های عربستان برای تیم‌های ایرانی نداشته است؛ اما چطور یکباره وجود تندیس قهرمان ملی کشورمان تبدیل به بهانه‌ای برای بازی‌نکردن الاتحاد عربستان می‌شود؟ 🔸اتفاقات عجیب امشب این سوال را به ذهن متبادر می‌کند که آیا سیاسی‌کردن یک مسابقۀ ورزشی، حرکتی از سوی عربستان برای نزدیکی به صهیونیست‌هاست یا رژیم صهیونیستی از طریق نفوذ در تیم الاتحاد دنبال ایجاد جنجال در روابط است؟
هدایت شده از 
هدیه بده، برکت ببین...!🌱 🎙آیت‌الله حسین جمال الحق رضوان‌الله‌تعالی‌علیه: 🌴روز هفدهمِ ماه ربیع الاول چون روز بسیار مبارکی است، سعی کنید برای خود، خانواده، پدر، مادر، خواهر، برادر، دوست، خودتان؛ یک چیزی بخرید ولو یک جفت جوراب باشد. آن وقت خودتان در طول سال اثرش را، را خواهید دید و این صد در صد تجربه شده هم هست، که از این جنبه هم ان‌شاءا... استفاده بفرمائید. 🔗آیت الله حسین جمال الحق از علماء بزرگ اخلاق و عرفان و علوم غریبه بوده اند، مزار ایشان در قبرستان شیخان قم است؛ به روح پُر فتوحشان صلواتی هدیه بفرمائید!
هدایت شده از 
📜 یکی از هم‌سنگرهایش در سوریه می‌گفت: من بستنِ کمربند ایمنی را در سوریه از محمودرضا یاد گرفتم تا می‌نشست پشتِ فرمان کمربندش را می‌بست 💫یکبار به او گفتم:👇🏻 اینجا دیگر چرا می‌بندی..؟! اینجا که پلیس نیست گفت: می‌دانی‌چقدر‌زحمت‌کشیده‌ام با‌تصادف‌نمیرم..؟! رفیق شهیدم
هدایت شده از 
🔰 | 🔻شهید ابراهیم هادی: از خدا خواسته‌ام‌ همیشه جیبم‌ پُر پول‌ باشدتا گره از مشکلاتِ‌ مردم بگشائیم. 🌱هر كس به خدا توكل كند، خداوند هزينه او را كفايت میكند و از جايى كه گمان نمیبَرَد به او روزى میدهد.- كنزالعمال