eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.6هزار عکس
163.2هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
لطفا یک دقیقه مطالعه بفرمایید 💚 حرمت پدر واجب است ! امیرالمومنین سلام الله علیه همیشه برای ما عزیز است. همانطور که میلاد امیرالمومنین را جشن گرفته و بنام روز پدر گرامی میداریم، حفظ حرمت شهادتش نیز لازم است. او پدر شیعه است.... ۱۳ فروردین، سالروز شهادت مولاست . من ندیدم کسی سالروز وفات پدرش به گردش و طبیعت و تفریح برود، آنهم پدری بالاتر از تمام مخلوقات! بالاخره تفریح رفتن، بگو بخند و شادی هم دارد، شاید آنروز اطراف شما توسط دیگران، روزه خواری و پایکوبی و... هم بشود، شاید دلتان به درد بیاید... شاید دل حضرت زهرا سلام الله علیها بشکند... بیاییم یک امسال را به احترام و عشق مولا، ۱۲ یا ۱۴ فروردین به دامان طبیعت برویم و به حرمت نان و نمکش، روز ۱۳ را از تفریح و بگو بخند اجتناب کنیم... این یکروز میگذرد و تمام میشود اما ما تا قیامت با این پدر کار داریم... کاش رویمان بشود یاعلی بگوییم.... (نشر این مطلب، صدقه جاریه است)
هدایت شده از 
🔴 ولنگاری برسر مزار شهدای گمنام در !! این روزها دیگه کشف حجاب علنی و رقص کوچه و خیابان برای ما کم کم عادی شده ودیگه داریم قبول میکنیم که باید خودمان را با این وضع تطبیق دهیم وحرفی نزنیم. اما آنچه برای ماغیرقابل تحمل است کشف حجاب و رقص و پایکوبی درکنار مزارمطهر شهدایی هست که برای ناموس این مملکت جان دادندو ازتمام تعلقات خودگذشتند. آهای مسؤلین مدعی انقلابی شهر ملایر خبر دارید یاندارید که کشف حجاب و رقص زنان هرزه نه در بلوارپارک و پارک چمران،بلکه درکنار مزار شهدای گمنام بام ملایراتفاق افتاده است؟ اگرخبر داریدکه علی الاسلام السلام واگر خبر نداریدکه بازهم واویلا بر ماکه مسؤلین شهرمان خبر ندارنددر کنارمزار شهدای گمنام چه خبر است. آقای امام جمعه،می‌دانیم حرمت کشف حجاب و رقص در شهرمدتهاست نقض شده،ولی نمی‌خواهیدبخاطرحرمت شکنی مزار شهدای گمنام آن هم درماه رمضان،یک ندایی سردهید؟؟ کاری نکنید که آرزو کنیم ای کاش ماهم یک مولوی و ماموستا داشتیم تا از حجاب و حکم رقص در کنار مزار شهدا می‌گفت... آقای فرماندار محترم،میدانیم بلوار پارک و خیلی جاها منطقه آزاد شده،ولی بگذارید حداقل مزار شهدای گمنام، حرمتش محفوظ بماند و بیش از این خون به دل خانواده شهدا نکنید. شهدای گمنام بام ملایر الحق که برای ما گمنام هستید وگرنه کار به جایی نمی رسید که ببینیم که در کنار مزار شما کشف حجاب و رقص برپاست و همه تماشاچی شده‌اند. شهدا گمنام برای مرگ همه ما دعا کنید که بی غیرت شده ایم!!!
هدایت شده از 
🔴 یک شخص بی‌حجاب، حتی اگر انسان بدی نباشد! زمینه‌ی انحراف و جهنمی‌شدنِ صدها، هزاران یا شاید میلیون‌ها انسان را فراهم می‌کند و به همین تعداد نابودیِ خانواده ؛ ضرر این کار کمتر از کدام اختلاس و فساد اقتصادی است؟! عزیزان جریان به اصطلاح عدالت‌خواه! روگیر و جوگیرِ چندتا فالوورِ روشنفکر شده‌ایدکه، شرمتان می‌شود حرف از حجاب حرفی بزنید؟! ‌
هدایت شده از 
🅾 انتقام چنارها از انقلاب با باج‌دهی به هرزه‌ها ⭕️روزنامه خائن فرهیختگان پادوی اصول‌چرایان، علناً به عادی‌سازی و قبح‌زدایی حضور زنان هرزه کنار مردنماهایی که اکثراً به نام ورزش مشغول بیت‌المال‌خواری و حیثیت‌زدایی از نظام اسلامی هستند. 🟠مومنین از هر نقطه ایران اسلامی با شماره‌های مسئولان بویژه نمایندگان مجلس نمایندگان خبرگان دادستان‌ها فرماندهان سپاه منطقه خود تماس و پیامک داشته باشید و نسبت به این شیطنت سازماندهی شده و اجرای سند ننگین ۲۰۳۰ نهی از منکر بفرمایید.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 اینو دیگه ندیده بودید... امر به معروف در به دختری که لباس نامناسب پوشیده بود
هدایت شده از 
🔴 یه حرومزاده اونم از نوع عقب مونده ش و مشکوک به بهائی بودن، تو ایران داره به امام المسلمین جسارت میکنه، اما نه قوه قضائیه حرکتی انجام میده و نه شیعه های مولا...عماد
هدایت شده از 
❌️دیدار سگ با شاغال حسین رونقی بازداشتی فتنه سال قبل به دیدار عبدالحمید آمد!
هدایت شده از 
🔴ما اینها را از چشم قوه قضائیه می بینیم... 🔹 این که یک ملعون حرام لقمه این طور در ملاعام غیرت دینی ما را به سخره می گیرد را هم از چشم قوه قضائیه می بینیم. 🔹این مادون انسان کریه، پیش از این به جرم همین توهین به مقدسات زندان بود. چرا عفوش دادید؟ چرا بدون قید و شرط، چرا بدون پا بند، چرا بدون اینکه صفحات مجازی اش را از او بگیرید، او را آزاد کردید؟ امروز اصلا کجاست؟ ایران است یا سر در آخور غرب دارد؟ 🔸ما از عملکرد شما راضی نیستیم آقای اژه ای. شکایت مان از این همه مماشات و ولنگاری در قوه‌ قضائیه را به کجا ببریم؟ والله با صدای بلند فریاد می زنیم و از عملکرد شما تبری می جوییم. شما این حیوانات را به جامعه مسلمان ما جسور کردید.مکشوفات
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 ‏«رهبر انقلاب: غالباً، چاره به جز نیست...» واکنش قابل توجه رهبرانقلاب به یک بیت 🔹️ناصر فیض، شاعر: همیشه راه رسیدن به حق سیاسی نیست که گاه، چاره به جز حمله حماسی نیست تصحیح معنادار رهبر انقلاب بر مصرع دوم بیت را ببینید. گاه نه! غالباً همینجوریه...
هدایت شده از 
🔴شهادت یک‌ نوزاد در پی حمله تروریستی در خاش مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان: 🔹شب گذشته واحد گشت یگان تکاوری، ویژه تامین امنیت شهروندان در ایام نوروز، در محور خاش _ ایرانشهر، مورد حمله تروریست‌های کوردل قرار گرفت که بر اثر آن، ستوانسوم محمد ذخیره، به درجه رفیع شهادت نائل آمد. 🔹همچنین یک خودرو دیگر که حامل اعضای یک خانواده، در مسیر خودرو یگان تکاوری در حال تردد بود نیز هدف تیراندازی افراد تروریست قرار گرفت که بر اثر آن، متاسفانه، دو عضو خانواده مجروح و یک نوزاد نیز به شهادت رسید.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 عدم مشارکت امام حسن و امام حسين علیهماالسلام در فتح ایران توسط خلفا آیت الله حسینی قزوینی: یکی از مسائلی که خیلی به آن دامن می‌زنند و حتی ادعا کرده‌اند بنده هم آن را تایید کرده‌ام مشارکت امام حسن و امام حسین(علیهماالسلام) در فتح ایران است در حالی که ما این مساله را به طور کامل رد می‌کنیم و آن‌چه که گفته شده است به نقل از کتب اهل سنت مثل طبری است و یکی از راویان حضور این دو امام بزرگوار در فتح ایران علی بن مجاهد است که ابن حجر در مورد او می‌گوید ضعیف‌تر از او وجود ندارد و ما هم اعتقاد داریم نه امیرالمؤمنین و نه امام حسن و امام حسین(علیهم‌السلام) در هیچ یک از جنگ های خلفا شرکت نکرده‌اند.
هدایت شده از 
🔴مجتبی زارعی : تیم اقتصادی دولت برای بازگرداندن ۹۰ هزار میلیارد تومان معوقات بانکی دانه درشت ها ، فورا برنامه اجرایی خود را برای مجلس دوازدهم آماده کند ! اغماضی در کار نخواهد بود ! 🔻یکی از مشکلات بنیادین کشور وجود پدیده تبعیض در ساختار های دیوان سالاری است ؛ در حالیکه برخی شهروندان با ارقامی ناچیز برای بدهکاری های مالی خود در زندان هستند و یا جوانان برای ازدواج و تشکیل خانواده و یا راه اندازی مشاغل خُرد خانگی تحت فشارهای شدید و بلکه مظالم بانکی هستند مع الاسف بدهکاران هزاران میلیاردی با هزاران دوز و کلک با نام راه اندازی کارخانه و کارگاههای تولیدی چندین سال است که وام هایی با درصد بهره بسیار پایین گرفتند و بجای تولید اما در دیگر امور از جمله دلالی ها و ....مصرف و سرمایه گذاری کردند و حالا قریب به ۹۰ هزار میلیارد تومان معوقه بانکی با توجه به سطح تورم و ارزش پول ملی در کشور داریم در حالیکه این منابع هنگفت ، سرمایه ای عمومی و ملی است اما آنها این بدهی ها را به بانک ها بر نمی گردانند از طرفی برخی ساده لوحان و یا کارچاق کن ها در قوای ثلاثه ی کشور هم مدام برای آنها پادرمیانی می کنند تا بازگشت این منابع ملی را با هزار توجیه به تآخیر اندازند ! 🔺️به دولت خدمتگزار عرض می کنم اگر برای بازگشت این ثروت عمومی و رفع تبعیض چاره ای نکنید مجلس دوازدهم بی شک به سراغ شما خواهد آمد و این تبعیض را با اهرم های نظارتی از سیمای ایران پاک خواهد کرد 🔺️ یادتان باشد رضایت عمومی بر رضایت خواص برتری دارد ؛ این را خدا فرمود ؛ این را امام خمینی گفت و این را مکررا امام خامنه ای گفته و می گوید و این را عقل و وجدان و عدالت و انسانیت می گوید ! 🔺️کشور نیاز به پنجره واحد بازگشت بدهی ها و معوقات بانکی دارد نه اینکه کارمند و کارگر و آن دختر و پسر جویای وام ازدواج و آن کارگاه کوچک دانش بنیان را بانک ها برای به تاخیر افتادن اقساط خُرد شان به صلابه بکشند اما طبقه ی رندِ بدهکار با ۹۰ هزار میلیارد تومان راست ، راست بچرخد و به ریش توده ملت یعنی همین پایگاههای مردمی انقلاب بخندد ؛ ⚠️ تیم اقتصادی دولت منتظر نمایندگان عدالت خواه در مجلس دوازدهم باشد! بدون اغماض و رودربایستی برخورد خواهد شد !
هدایت شده از 
🔴مغازه گریفین بلوار بوعلی قـم امروز ۷ فروردین ۱۴۰۲، توسط پلیس اماکن پلمپ گردید. 🔹بر اساس گزارش مردمی مبنی بر عدم ارائه خدمات توسط مغازه ای در قم به افراد مذهبی و توهین و فحاشی به آمر به معروف و بر اساس دستور مقام قضایی و ورود سریع پلیس اماکن مغازه مورد نظر پلمپ و برای صاحب مغازه پرونده قضایی تشکیل شد.
هدایت شده از 
🔴 لیست حسینیه‌هایی که در ایام نوروز اقامت رایگان در به زائرین می‌دهند. شماره تلفن زیر مربوط به اسکان ارزان قیمت شهرداری مشهد است: 05137045
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 واقعاً از این تناقض خندتون نمیگیره؟! حاج آقا رو آوردن تلویزیون هرشب موقع سحر جلوی زن نامحرم بشینه از حیا و تقوا صحبت کنه!! خود این نشستن مقابل نامحرم و گفتگو و چشم در چشم شدن اون هم وقت سحر، ولو برای گفتن حرف درست خلاف مروت است و از حیا و تقوا فاصله داره،
هدایت شده از 
🔴 شرایط معضل کشف حجاب در جامعه هر روز وخیم تر می‌شود ▪️شرایط خوبی در معضل ولنگاری کشف‌حجاب نداریم، از حالت وارد حالت شدیم‌. ▪️راهکارها برای حل این معضل در کوتاه مدت مشخص است، عزم و اراده حاکمیتی همه جانبه و فرماندهی واحد لازم است که فعلا وجود ندارد.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 کَل کَل های بامزه حامد شاکرنژاد و حسنین حِلو در برنامه محفل 😂
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🅾 خیانت دسته‌جمعی مسئولان نامرد محمودآباد ⭕️ گلایه حجةالاسلام عنایت نژاد فرزند شهید در مصلی نماز جمعه شهرستان محمودآباد 🟠در برابر کشف حجاب‌های گسترده و روزه‌خواری های علنی نه تنها اقدامی نمی‌کنند؛ بلکه چراغ سبز توهین و ضرب و شتم آمر به معروف و ناهی از منکر را توسط اراذل و اوباش نشان می‌دهند!