eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.6هزار عکس
163.2هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥علی خلیفه باشد املاک غصبی را ولو کابین زنان‌تان کرده باشید باز می‌ستاند
هدایت شده از 
امام جمعه محترم سالهاست فریاد می‌زنیم که مساجد شهر شیراز در چنبره تعدادی پیرمرد است حالا که حضرتعالی به آن جمع هیئت امناهای پوسیده واقف شده‌اید ما با شما همراه هستیم تا این وضعیت غیر کارکردی مساجد را اصلاح کنید. یا علی ...
هدایت شده از 
رژیم صهیونیستی با پرپر کردن گل‌ها سعی دارد جلوی آمدن بهار آزادی فلسطین را بگیرد!
هدایت شده از 
راهی به سوی ملکوت هم اگر باشد آن راه (ع) ست..
هدایت شده از 
یکی از اهداف صهیونیست ها همین ضربه زدن به عقاید مذهبی ایرانیان هست ! جالبه ما در دانشگاه مالمو سوئد ۳ تا نمازخانه خیلی شیک داریم که هر روز گل های تازه اونجا میزارن ، قرآن ، جانماز، چادر ، سجاده … موجوده اما در ایران دانشجو زیر پله رو زمین نماز میخونه !!!
هدایت شده از 
اظهارات درباره موج تخریب‌ها و ارائه مجموعه‌ توضیحات به صورت یکجا، خوب و کامل بود؛ نه زمین‌خواری بوده و نه مالکیت شخصی. همه چیز به سوءاستفاده از اعتماد ایشان مربوط است که بابتش، عذرخواهی و استغفار کرد. حالا یاشار سلطانی‌ هم به دلیل اتهاماتی که زد عذرخواهی می‌کند؟
هدایت شده از 
باشه ولی اسلامی که من تو این چند سال شناختمو مطالعه کردم هیچوقت نگفته اگه کسی موهاش بیرون بود آدامس بچسبونید به موهاش... چیکار دارید می‌کنید با نگاه مردم نسبت به دین؟!
هدایت شده از 
🔸خاطره‌ای از شهید اسدالله لاجوردی در مورد برخورد ایشان با محاربین و کسانی که به دنبال فراری دادن آن‌ها بودند.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥یک رالی جذاب و دیدنی در تنیس روی میز این ضربه از ۱۰۰تا فحش هم بدتر بود😐
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سوزش مزدک میرزایی از استقبال باشکوه و ۱۰۰هزار نفری مردم از بزرگترین محفل قرآنی ایران در ورزشگاه آزادی!
هدایت شده از 
🔴شهردار منطقه ۳: میدان ونک سه‌طبقه خواهد شد 🔹 طرح چهار راه جهان کودک یک طرح ملی است که منطقه پیگیری آن را انجام می‌دهد. در آن تونلی برای رفع ترافیک در این محدوده طراحی شده که از تونل توحید نیز بزرگتر است. 🔹از اتوبان شهید حقانی به سمت جهان کودک ( شرق به غرب) تونلی را خواهیم داشت که این تونل از زیر میدان ونک و اتوبان ملاصدرا عبور می‌کند. 🔹 تونل در بزرگراه شهید چمران به روی سطح خواهد آمد و بالغ بر ۲ هزار متر طول مسیر آن خواهد بود. 🔹 با این اتفاق بخشی از میدان ونک را به زیر سطح خواهیم برد، یعنی سواره‌رو به پایین منتقل و خود میدان به یک پیاده راه تبدیل خواهد شد.
هدایت شده از 
🔴 آه ... غزه وسلام علی أطفال غزة
هدایت شده از 
🔴 به گزارش منابع خبری محلی یک فروند بالگرد آمریکایی در مرز عراق و سوریه سقوط کرده است.
هدایت شده از 
⭕️ پروژه جدید😐
هدایت شده از 
تصویر تهدیدآمیز ورزشگاه آلیانز آرنا بایرن مونیخ آلمان، منتشر شده توسط یه رسانه طرفدار داعش
هدایت شده از 
📵به دست آوردن ای پی (IP) با یک تماس تلگرامی 📞آیا می دانید با یک تماس تلگرامی می شود به IP دسترسی پیدا کرد؟ 🔹ترافیکی که تلگرام درحال تبادل است با کمک wireshark کپچر شده و سپس با آنالیز ترافیک کپچر شده  می توان به یک پروتکلی به اسم STUN دست یافت این پروتکل به دستگاه های پشت NAT  کمک می کند آدرس ای پی عمومی خود را پیدا کنند، وقتی که پکت های مربوط به پروتکل STUN باز شود در این پکت دو ای پی وجود دارد که یکی از آن ای پی عمومی فرد مورد نظر می باشد که با اقداماتی دیگر قابل دسترسی می باشد. 🔹لازم به ذکر است که تلفن همراه هوشمند شکاف های بسیار زیادی دارد که به راحتی قابل نفوذ می باشد.
هدایت شده از 
فرازی از وصیت نامه شهیده زینب کمایی: همیشه به یاد مرگ باشید تا کبر و غرور و دیگر گناهان شما را فرا نگیرد ؛ نمازهـایتـان را فراموش نکنید و بـرای سـلامـتی امـاممان همیشه دعا کنید و در انتظار ظهور حضرت مهدی(عجل الله)باشید((:
هدایت شده از 
خدا رو شکر که خودتونم می‌دونید شما براندازا و سلطنت‌طلبا ابن ملجم این زمان هستید و سید علی خامنه‌ای فرزند علی بن ابیطالب علیه‌السلام.