eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.6هزار عکس
163.2هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
خدا رو شکر که خودتونم می‌دونید شما براندازا و سلطنت‌طلبا ابن ملجم این زمان هستید و سید علی خامنه‌ای فرزند علی بن ابیطالب علیه‌السلام.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حماس: اکنون نمی توانیم ماهیت حمایت ایران از خود را آشکار کنیم اسامه حمدان رهبر جنبش حماس: هرکس حماس را به خاطر رابطه با ایران سرزنش کند، می خواهد ضعف، شکست و ناتوانی خود را در حمایت از آرمان مردم فلسطین توجیه کند. حماس از رابطه خود با ایران به شکلی مهم و استراتژیک سود می برد و شاید اکنون نتوان در مورد جزئیات حمایت ایران از ما صحبت کرد، اما پس از پایان نبرد طوفان الاقصی، بسیاری از دستاوردهای حماس از روابط خود با ایران آشکار خواهد شد.
هدایت شده از 
ببین دیاکو برای اینکه تو نزدیک بشی به ایشون یه چیزی میخواد که تو نداری اگر تو یا هرکی نزدیکش شدی گذاشتیم سالم بمونه بعدش صحبت میکنیم با هم 😎
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸ویدئویی از کیفیت پایین خودرو تارا در فضای مجازی وایرال شده، این خودرو هم اکنون در بازار حدود ۹۰۰ میلیون تومان قیمت دارد! لعنت بر خودروسازهای داخلی نزدیک به ۶۷۰ نفر از هموطنانمان فقط در عید ۱۴۰۳ تا به اینجا قربانی این آشغالها شدند
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️باورش سخته! ممانعت از ورود روحانی به نماز جمعه؟!! این روحانی مدعی هست به دلیل مطالبه گری در امر حجاب و عفاف، مامورین مانع از ورودش به نماز جمعه شدن! از مسئولین انتظار داریم بررسی کنن چنانچه ادعای ایشون کذب هست برابر قانون با ایشون برخورد صورت بگیره. اما اگه حرفای ایشون صحت داره با اون‌ مامور یا مدیر متخلف برخورد قضایی مناسب صورت بگیره تا در آینده شاهد چنین خودسری هایی که هزینش پای نظام نوشته میشه و باعث ایجاد شکاف و اختلاف خواهد شد جلوگیری به عمل بیاد! مردم انقلابی منتظر پیگیری و پاسخ شما هستن. واگر ایشون تو قضیه حجاب تخلفی کرده دستگیر میکردین ، دیگه نمیتونین یه نفر رو از اعمال نماز واجب منع کنین
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 روایت حاج‌ قاسم از لحظه ضربت خوردن امیرالمومنین حضرت امام علی(علیه‌السلام) 🔹انتشار به مناسبت نوزدهم‌ رمضان و ضربت خوردن حضرت امیرالمؤمنین امام‌ علی(علیه‌السلام)
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 موعظه های پدرانه و مهربانانه شیخ حسین انصاریان خطاب به جوانان شیخ حسین انصاریان در سخنرانی اولین شب قدر : 🔸 قلبتان خوب و پاک است، به سمت خدا فرار کنید
هدایت شده از 
🔴از چنتا تارمو رسید به بوس و بغل..!
هدایت شده از 
مراسم سالگرد شهادت مدافع حرم شهید مقداد مهقانی سخنران: 🎤 شیخ محمد اسفندیاری مداحان: 🎤کربلایی محمد دیلمی 🎤کربلایی رضا رضایی 🔹شنبه ۱۱ فروردین ماه ساعت ۲۱ 🔸فاضل آباد منزل شهید مقداد مهقانی هیئت جوانان متوسلین به ائمه اطهار(ع)
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گزارش خبری برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم مقداد مهقانی ؛ بیستمین شهید مدافع حرم استان گلستان
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴فیلمی که پس از یک سال توسط دوست‌دختر مهران سماک منتشر شد!🔴 ⭕️توجه! مستندات ابتدای کلیپ قابل توجه است! ✔️پدر مهران سماک در مورد شب حادثه، در مصاحبه‌ای با "امتداد" گفته است: ...مهران قصد داشت به محل کارش برود در محدوده چهار راه برق انزلی مورد هدف شلیک گلوله قرار گرفت و جانش را از دست داد... این در حالی است که مهران سماک پیش از آغاز بازی فراخوانی را در قالب استوری به اشتراک گذاشت! وی همچنین لحظاتی پس از باخت ایران، شروع به اخلال در نظم عمومی و تحریک مردم در جهت فراخوانی که پیش از بازی فوتبال ایران-آمریکا منتشر کرده بود، نمود. ‼️و حال پرسش این است... آیا این اعمال مصداق روشن نیست؟! آیا ادعای پدر آن مرحوم با اعمال وی در تناقض نیست؟!
هدایت شده از 
💠 جزییات وام ازدواج با یک ضامن تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌هایی که تاریخ ازدواج‌شون بعد از ۰۱‏/۰۱‏/۱۳۹۹ هست مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله و همچنین تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج برای زوج‌های زیر ۲۵ سال و زوجه‌های زیر ۲۳ سال مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان خواهد بود. توضیح درباره ضامن 📆 ۱۴۰۳/۱/۸
هدایت شده از 
🔺هاکی روی یخ دختران ایران قهرمان آسیا شد 🇮🇷✌️ دختران هاکی‌باز ایران، در دیدار فینال رقابت‌های هاکی روی یخ قهرمانی آسیا و اقیانوسیه، به مصاف تیم فیلیپین رفت که در پایان با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی رسید و به مقام قهرمانی آسیا رسید. 📆 ۱۴۰۳/۱/۱۱
هدایت شده از 
صرفه‌جویی ۵۴ هزار میلیارد تومانی 😱 در آرد و نان طی دو سال گذشته، سه میلیون تن (معادل ۵۴ هزار میلیارد تومان و مصرف ۴۰ میلیون نفر) با اجرای طرح هوشمندسازی در مصرف آرد و نان صرفه‌جویی شد‌ه ... حدود ۹۸ درصد نان کشور نان یارانه‌ای هست ... 📆 ۱۴۰۳/۱/۸
هدایت شده از 
⚙🇮🇷👌ساخت محصولات لیزری بومی ایران متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان کشورمون با همت و تلاش، موفق به بومی‌سازی محصولات و همه قطعات دستگاه‌های لیزری شده که بسیاری از صنایع از جمله صنعت نظامی کشور رو بی‌نیاز از محصولات وارداتی می‌کنه. در حوزه پزشکی هم کاربرد داره ... 📆۱۴۰۳/۱/۹
هدایت شده از 
⭕️ آغاز مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک از ۱۸ فروردین 🔹مرحله دوم طرح فجرانه الکترونیک در حالی تا ۱۷ فروردین ماه ادامه دارد که مرحله سوم آن نیز از ۱۸ فروردین ماه آغاز خواهد شد. 🔹طرحی که «شرط ۲۰۰ هزار تومان خرید از یارانه» حذف شده و اعتبار تشویقی مشمولان از ۱۲۰ به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافته است.
هدایت شده از 
⭕️ طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری در مجلس یازدهم به کجا رسید؟ 🔹طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری شهریور ماه سال ۱۳۹۹ در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس به تصویب رسید، طرحی که با توجه به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و نیز ماهیت پیشنهادات اصلاحی نمایندگان مورد توجه رسانه‌ها و جریان‌های سیاسی قرار گرفت. 🔹اهداف و ایراداتی به طرح اصلاح قانون انتخابات گرفته شد و مخالفان و موافقان نظرات خود را درباره اصلاحات این طرح اعلام کردند، اما در نهایت نمایندگان با کلیات این طرح در روز یکشنبه ۱۱ آبان ماه همان سال موافقت کردند. 🔹البته تصویب کلیات طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری در مجلس یازدهم به فاصله هفت ماه تا انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم، از سوی مخالفان به شتابزدگی تفسیر شد اما طراحان این طرح را در راستای سامان بخشیدن به نظام انتخابات توصیف کردند. 🔹تلاش مجلس یازدهم بر این بود تا طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری را قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم به سرانجام برساند اما در نهایت با ایراد شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت مواجه و از دستور کار خارج شد.
هدایت شده از 
⭕️ تسهیل فرایند صادرات در سال ۱۴۰۳ برای تحقق جهش تولید 🔹رئیس سازمان توسعه تجارت ایران اظهار داشت: عملا رکن و اساس ساختار صادرات با بخش خصوصی میسر است و دولتها فقط باید تسهیلگر باشند. 🔹ضیغمی افزود: فرایند صادرات با اطلاع رسانی درست و به موقع قوانین، آگاهی از زمان و نحوه ممنوعیتها تسهیل می شود. 🔹وی بیان داشت: سعی داریم تا از سال جدید با ایجاد زیرساختهای لجستیک، حمایتهای ارزی و جلوگیری از قوانین خلق الساعه از صادرات و تجار حمایت کنیم. 🔹معاون وزیر با اشاره به قوانین تسهیلگر و حمایت از حقوق صادرکنندگان گفت: در سالهای گذشته بیشترین حمایتها به واردات اختصاص داشته ولی در این دولت با برپایی نمایشگاه های بزرگ در ایران امکان دیدار تجار خارجی از ظرفیتهای تولیدی ایران را فراهم کردیم تا تجار ایرانی به دور از پرداخت هزینه های سفر ، امکان ارائه تولیدات، بازاریابی و رقابت در بازارهای خارجی و صادرات بیشتر برایشان مهیا شود.
هدایت شده از 
⭕️ زلنسکی: اگر کمک‌های آمریکا نرسد، مجبوریم عقب‌نشینی کنیم رئیس‌جمهور اوکراین: 🔹اگر بسته کمک تسلیحاتی از سوی ایالات متحده ارائه نشود، این بدان معناست که ما نه پدافند هوایی، نه موشک‌های پاتریوت، نه تجهیزات پارازیت الکترونیکی و نه گلوله‌های توپخانه ۱۵۵ میلی‌متری خواهیم داشت. این یعنی ما قدم به قدم عقب‌نشینی خواهیم کرد. 🔹تأخیر کنگره در موافقت با بسته کمک‌های نظامی ۶۰ میلیارد دلاری، برای اوکراین هزینه‌ساز بوده است، تصمیمات و گزینه‌های ما به تصمیم کنگره آمریکا بستگی دارد.
هدایت شده از 
⭕️ جانباختگان تصادفات به ۶۶۴ نفر رسید جانشین رئیس پلیس راه: 🔹متاسفانه تا به امروز ۶۶۴ نفر در تصادفات رانندگی جان خود را از دست داده‌اند، همچنین ۱۷۴ نفر در این تصادفات مصدوم شدند. 🔹استان‌های کرمان، فارس، سیستان و بلوچستان، اصفهان، خراسان رضوی و خوزستان بیشترین تصادفات به ویژه تصادفات فوتی را داشته‌اند. 🔹با توجه به اینکه در محورهای شمالی شاهد تردد بالایی برای بازگشت هستیم، فردا و پس فردا جاده چالوس و آزادراه تهران ـ شمال به سمت تهران یک طرفه می‌شود.
هدایت شده از 
⭕️ چگونه تورم ۱۴۰۲ کمتر از نرخ انتظاری نخبگان اقتصادی شد؟ 🔹 بر اساس نظرسنجی یک رسانه اقتصادی از ۵۰ اقتصاددان، ۸۹ درصد معتقد بودند تورم در سال ۱۴۰۲ یا به اندازه سال ۱۴۰۱ خواهد بود یا فراتر از آن. ۵۶ درصد قائل به بقای تورم بین ۴۵ تا ۵۵ درصد و ۳۳ درصد معتقد به افزایش نرخ تورم به ۵۵ درصد و بالاتر بودند. در واقعیت اما این پیش‌بینی تحقق نیافت و نرخ تورم نقطه به نقطه و تورم سالانه به ترتیب ارقام ۳۵.۸ و ۴۲.۵ درصد را ثبت کرد که نسبت به سال ۱۴۰۱ با کاهش همراه بود. 🔹 عملکرد دولت در کنترل قیمت ارز، رشد نقدینگی و تورم در سال ۱۴۰۲ بر خلاف انتظارات غالب اقتصاددانان، مطلوب بوده به‌گونه‌ای که دولت موفق به کاهش محسوس رشد نرخ ارز نقطه‌به‌نقطه (از ۱۰۰ به ۱۱ درصد)، استمرار کاهش رشد نقدینگی و نیز نرخ تورم نقطه‌به‌نقطه شده است. 🔹 موفقیت دولت در کنترل مولفه‌های اصلی موثر بر تورم به طور خاص نرخ ارز و رشد نقدینگی در سال ۱۴۰۲ به کاهش انتظارت تورمی و تورم منجر شده است.
هدایت شده از 
⭕️ واکنش ایران به ماجرای حمله یک مجری شبکه ایران اینترنشنال کاردار ایران در لندن: 🔹این کاملا عجیب و سوال برانگیز است که روزنامه‌ تلگراف سه ساعت پس از حادثه و پیش از هرگونه گزارش رسمی بدون مدرک، صریحا ایران را متهم کرده است؛ مگر اینکه آن‌ها از پیش توسط توطئه‌گران/ عاملان مطلع شده باشند. 🔹ما هر ارتباطی با ماجرای این به اصطلاح روزنامه‌نگار را تکذیب می‌کنیم.