eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.6هزار عکس
163.2هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پیشنهاد رحیم‌پور ازغدی برای راهپیمایی چندین میلیون نفری به سمت قدس عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی: من مطمئنم این راهپیمایی، میلیونها نفر داوطلب از کشورهای مختلف خواهد داشت و خود من هم شرکت خواهم کرد. 📌حاشیه؛ یکی از زنگ خطر های مساله قدس در ایران اینست که بواسطه کنش های دولتی و حکومتی، لایه مردمی خنثی و غیرفعال شود. درحالیکه مساله قدس بیش از تجهیز نظامی و امنیتی، نیاز به یک خیزش مردمی در سرتاسر دنیا بویژه در جوامع اسلامی دارد. همانطور که رهبرانقلاب در ماجرای حمله موشکی ج.ا.ا به پایگاه عین الاسد فرمودند: فریاد انتقام مردم، سوخت حقیقی موشک هایی بود که پایگاه آمریکا را زیر و رو کرد.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 آغاز راهپیمایی روز جهانی قدس از مساجد و میادین اصلی شهرها رئیس ستاد انتفاضه و قدس: راهپیمایی روز جهانی قدس جمعه از مساجد و میدان‌های اصلی شهرها و روستاها به‌سمت میعادگاه‌های نماز جمعه شروع خواهد شد. بیش از ۲۰۰۰ نقطه برای راهپیمایی پیش‌بینی شده است. 📌حاشیه: قطعا اعتبار و هویت بخشی به تکثرهای موجود در مساجد و هیئات برای روز قدس، در مردمی سازی حمایت از فلسطین موثر خواهد بود و حائز اهمیت است.
هدایت شده از 
▪️حمله به کنسولگری ایران و شهادت هفت نفر از مهمترین سرداران ایران اتفاق کوچکی نیست. هر جای دیگری در دنیا چنین اتفاقی میافتاد، ضربه به عزت یک کشور به حساب میآمد. ❌واما چند پرسش؟.... ✍️علی مهدیان
هدایت شده از 
40.77M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ماشاءلله به هیات ثارالله زنجان ‌« سردار رشید کم ندارد اسلام والله که قد خم ندارد اسلام » حاج
هدایت شده از 
مساله فلسطین و فرق امام موسی صدرها با فاضل میبدی‌ها اسلامی و عقلانی اندیشیدن و تسلط عمیق بر دین و مرعوب و دباخته شرق و غرب نشدن، شاید تفاوت اساسی امثال امام موسی صدرها با فاضل میبدی‌ها باشد.
هدایت شده از 
مساله فلسطین و فرق امام موسی صدرها با فاضل میبدی ها 🔹داشتن نگاه کلان و صحیح از صحنه مبارزه، حیاتی ترین بخش از مبارزه است. افرادی که نگاه جزئی دارند و فاقد کلان نگری هستند در بزنگاه ها به جای حریف، آتش توپ خانه را به سمت خودی خواهند گرفت. 🔸شخصیت های بزرگ حوزه های علمیه شیعه از همان روزهای نخستین قبل و بعد از تشکیل دولت صهیونیستی در فلسطین، با سخنرانی ها و سفرها و فتواهای خود تلاش کردند امت اسلام را متوجه خطر صهیونیسم در منطقه و مخصوصا بر علیه جهان اسلام کنند. 🔹تلاش های شخصیت هایی مثل آیت الله کاشف الغطا و آیت الله عبدالکریم زنجانی در همین راستا بود. آنها فتوای جهاد علیه اسرائیل دادند و مبارزه علیه اسرائیل را وظیفه شرعی تمام مسلمین دانستند. 🔸بعدها و با تشکیل رژیم منحوس صهیونیستی همچنان علمای بزرگ حوزه مساله فلسطین را در صدر مسائل خود قرار دادند و با فتوایی مثل تحریم ارتباط سیاسی و اقتصادی با اسرائیل، همچنان تنور مبارزه علیه این رژیم جعلی را داغ نگه داشتند. 🔹شخصیت های بزرگ و موثری مانند امام موسی صدر چنان در شناخت عرصه مبارزه تبحر داشتند که میگفتند اگر بین اسرائیل و شیطان جنگ شود ما در کنار شیطان خواهیم بود. او اسرائیل را شر مطلق میدانست و تمام هم و غم و تلاش خود را معطوف به مبارزه با این رژیم پلید کرد. 🔸بعد از انقلاب اسلامی در ایران، مبارزه با اسرائیل جان تازه ای گرفت و در ادبیات امامین انقلاب، فلسطین در صدر مسائل جهان اسلام قرار گرفت. 🔹با نام گذاری اخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام «روز قدس» عرصه مبارزه برای آزادی فلسطین فراتر از چند کشور اسلامی رفت و اکنون در اکثر کشورهای جهان در روز قدس تمام آزادی خواهان جهان با هر دین و مذهبی فریاد آزادی فلسطین را سر میدهند. 🔸و این خدمتی بود که حوزه های علمیه جهان تشیع به مساله فلسطین کرد و با رشادت های علمای بزرگ اجازه نداد صدای مردم مظلوم فلسطین در آن سرزمین دفن شود بلکه بدان انعکاس جهانی بخشید. 🔹اما اینک برخی روحانیون سکولار که دانسته یا نادانسته در زمین دشمن بازی میکنند بعد از هر واقعه ای که مربوط به فلسطین و اسرائیل باشد با ایجاد شک و تردید در ذهن ها، تلاش میکنند موضع جمهوری اسلامی در دفاع از فلسطین را در قالب محور مقاومت زیر سوال ببرند و به جای تبیین عقلانی و شرعی بودن این سیاست، دائم در آتش فتنه دوقطبی سازی ها و شبهه افکنی ها میدمند. 🔸متاسفانه جریان سیاسی طیف موسوم به روشنفکری اصلاحطلبانه در ایران چنان به تشکیک ها دامن زدند که از طرف سران رژیم صهیونیستی به عنوان سربازان اسرائیل در مبارزه با جمهوری اسلامی لقب گرفتند و البته هیچگاه ردی بر این ادعا ننوشتند و نگفتند.! 🔹شاید توییت اخیر افرادی مثل فاضل میبدی ها را (که میگوید حضور نیروهای ایران در سوریه به چه قیمتی؟) باید در این راستا تحلیل کرد. افرادی که به لحاظ علمی جایگاهی در حوزه های علمیه ندارند ولی با عناوین جعلی حوزوی، مبارزه با اسرائیل را که هرکجا توانسته بر علیه مردم کشورمان و ملت های مسلمان اقدام کرده است، زیر سوال میبرند. 🔸اسلامی و عقلانی اندیشیدن و تسلط عمیق بر دین و مرعوب و دلباخته شرق و غرب نشدن، شاید تفاوت اساسی امثال امام موسی صدرها با فاضل میبدی ها باشد.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اگر میخواید به عمر و خدمت و جایگاهتون ظلم نکرده باشید.. 🎙شما صدای شهید احمد کاظمی را میشنوید.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر انقلاب در دیدار مسئولان نظام: تلاش‌های مذبوحانۀ رژیم صهیونیستی همچون اقدامی که در سوریه مرتکب شدند آن‌ها را از شکست نجات نخواهد داد؛ البته سیلی این اقدام را هم خواهند خورد. 🔹شکست رژیم صهیونیستی در غزه ادامه پیدا خواهد کرد و این رژیم به زوال و انحلال نزدیک خواهد شد
هدایت شده از 
27.13M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رهبر انقلاب، امروز عصر در دیدار رمضانی مسئولان نظام: به چالش تحمیلی حجاب باید از ابعاد فقهی و قانونی و ملاحظات جانبی آن نگریسته شود. مسئولان بخش‌های مختلف در این زمینه مسئولیت دارند و باید به مسئولیت خود عمل کنند. ۱۴۰۳/۱/۱۵
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر انقلاب: سیلی خواهند خورد 🔹 رهبر انقلاب در دیدار با مسئولین: شکست رژیم صهیونیستی در غزه ادامه پیدا خواهد کرد و این رژیم به زوال و انهدام نزدیک خواهد شد. 🔸 تلاش‌های مذبوحانه همچون اقدامی که در سوریه مرتکب شدند آنها را از شکست نجات نخواهد داد. البته سیلی این اقدام را هم خواهند خورد. ۱۴۰۳/۱/۱۵
هدایت شده از 
. ♨️ طفره آلمان از محکوم کردن حمله اسرائیل به ساختمان کنسولی ایران 🔹سخنگوی وزارت خارجه آلمان بدون محکوم کردن مستقیم حمله اسرائیل به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق، خواستار اجتناب از تشدید تنش‌ها در منطقه شد. 🔹ابراز تردید این مقام آلمانی در حالی مطرح شده که وزارت دفاع آمریکا هم روز چهارشنبه تصریح کرد که حمله به ساختمان کنسولی ایران توسط اسرائیل انجام شده است.
هدایت شده از 
. ♨️ ژنرال عاموس یادلین در خبر 12: اگر ایران مستقیماً به اسرائیل شلیک کند، تعجب نخواهم کرد. 🔹وی همچنین گفت که ممکن است حزب‌الله دقیقاً در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان دستور آغاز جنگ را دریافت کرده باشد.
هدایت شده از 
. ♨️ | وزیر در شورای جنگ، بنی گانتز: ما باید به مسائل بحث برانگیز بپردازیم تا بتوانیم در جنگ متحد موفق شویم. 🔹گانتز: ما در حال مبارزه با یک جنگ پیچیده هستیم و در حال حاضر چالش های بزرگی داریم. 🔹گانتز: ما باید توانایی حذف استراتژیک حماس و محدود کردن قدرت را داشته باشیم. 🔹گانتز: اگر مردم ما از تفرقه رنج ببرند، هیچ دستاورد مهم سیاسی یا نظامی حاصل نمی شود.
هدایت شده از 
. ♨️ الون بن دیوید، مجری شبکه ۱۳ رژیم صهونیستی: 🔹اسرائیل می داند که ایرانیان این بار مصمم تر از زمان های گذشته هستند تا به طور قابل توجهی به ترور در دمشق پاسخ دهند‌‌.
هدایت شده از 
. ♨️ رویترز به نقل از مقامات آمریکایی: اگر ایران به حمله اسراییل در دمشق پاسخ ندهد، واقعاً نشانه این است که سیاست بازدارندگی ایران «ببر کاغذی» است.
هدایت شده از 
. ♨️ دادگاه آمریکایی ایران و سوریه را به پرداخت ۱۹۱ میلیون دلار محکوم کرد 🔹دادگاهی در آمریکا با متهم کردن ایران و سوریه به نقش داشتن در کشته شدن یک آمریکایی در فلسطین اشغالی این دو کشور را به پرداخت ۱۹۱ میلیون دلار محکوم کرده است.
هدایت شده از 
. ♨️ گفتگوی تلفنی وزیر خارجه آمریکا با الهام علی اف 🔹بلینکن:جلسه 5 آوریل من با پاشینیان علیه آذربایجان نخواهد بود. 🔹علی اف در این گفتگو از ماکرون شکایت کرد و گفت که اقدامات فرانسه در منطقه منجر به تحریکات جدید خواهد شد.بر اساس اطلاعات ما، در 5 آوریل ، آمریکا با ارمنستان در مورد تامین سلاح های جدید و تامین مالی توافق خواهد کرد.
هدایت شده از 
‌. ♨️ پیام سفرای آمریکای لاتین در تهران به امیرعبداللهیان 🔹سفرای بولیوی، برزیل، کوبا، مکزیک، نیکاراگوئه، ونزوئلا و اروگوئه در پیامی به وزیر خارجه اقدام تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی را نقض قوانین بین‌المللی خواندند و اعلام کردند که این اقدام، صلح و امنیت منطقه را در شرایط پیچیدۀ کنونی به خطر می‌اندازد.