eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.6هزار عکس
163.2هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
🔴 قدردانی پوتین از بن سلمان 🔷 ولادیمیر پوتین (رئیس‌جمهور روسیه) روز پنج‌شنبه در سخنان خود در گردهمایی اقتصادی شرق در «ولادی ووستوک» از نقش عربستان و محمد بن سلمان در تبادل زندانیان میان آمریکا و روسیه در ماه گذشته میلادی قدردانی کرد.
هدایت شده از 
مبارزه با مگس های الکترونیکی؛ بهانه حکومت امارات برای محدودیت های حکومت امارات بر آزادی بیان 🔷 امارات شاهد اعمال محدودیت‌های جدید بر آزادی بیان، بسته شدن فضای مدنی در این کشور و خاموش شدن صداهای منتقد به بهانه «مبارزه با مگس‌های الکترونیکی» بود که به عنوان ابزار سیستماتیک اماراتی برای تحریک و تحریف شناخته می‌شود. 🔷 مرکز حقوق بشر امارات تأیید کرد که کمپینی که ابوظبی در ابتدای ماه جاری به بهانه «مبارزه با مگس های الکترونیکی» راه اندازی کرد، با هدف بستن فضای مدنی در کشور و خاموش کردن صداهای منتقد است. 🔷 این مرکز اظهار داشت که «بسته شدن فضای مدنی در امارات، اعمال محدودیت‌های شدید بر آزادی بیان، و سیاست مستمر مقامات اماراتی در سرکوب کسانی که خواهان حقوق خود و آزادی هستند، خطری واقعی برای جامعه اماراتی است.» 🔷 چند روز پیش، عبدالله بن محمد بن بوتی آل حامد، رئیس دفتر رسانه ملی در امارات، "کمپین ضد مگس های الکترونیکی" را با هدف مبارزه با حساب هایی که عملکرد مقامات را مورد انتقاد قرار می دهند، راه اندازی کرد و انجمن خبرنگاران امارات حمایت خود را از این کمپین اعلام کرد و از همه خواست تا با آن تعامل داشته باشند.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔷از سرزمین بحرین سلام بر حوثی‌ها(انصارالله)و القسام ♦️مردم بحرین دیروز پس از نماز جمعه در الدراز در همبستگی با مظلومین غزه، تظاهرات کردند.
هدایت شده از 
شرکت کشتیرانی دانمارکی مرسک: 🔻 از زمانی که نفتکش ها شروع به تغییر مسیر خود در دور قاره آفریقا کردند، تعداد کشتی هایی که از کانال سوئز عبور می کنند، ۶۶ درصد کاهش یافته است. 🔻 جدول زمانی برای کاهش اختلالات و بازگشت به حالت عادی نامشخص است. 🔻 ما تایید می کنیم که شرکت به کشتیرانی از طریق دریای سرخ بازنمی گردد مگر اینکه امنیت ملوانان، کشتی ها و کالاها تضمین شود.
هدایت شده از 
⭕️ کمک عربستان و لیبی به مصر برای تامین گاز مایع مصرفی در زمستان 🔻منابعی در بخش تجارت و صنعت گفتند که مصر، خرید 20 محموله گاز طبیعی مایع برای پوشش تقاضای انرژی در فصل زمستان در سایه کاهش شدید تولید داخلی گاز را مطرح کرده است. 🔻این برای نخستین بار از سال 2018 است که قاهره طرحی را برای پوشش نیاز خود به انرژی در فصل زمستان مطرح می کند. 🔻مصر مجددا پس از آنکه صادرکننده گاز طبیعی بود، به خریدار آن تبدیل شد و بیش از 30 محموله برای تامین نیاز در تابستان خریداری کرد. 🔻مصر می خواهد از 4 اکتبر تا 29 نوامبر، 17 محموله گاز طبیعی را در بندر العین در دریای سرخ و 3 محموله دیگر را در بندر العقبه در اردن دریافت کند. 🔻شرکت مشورتی «انرژی اسبیکتس» اعلام کرد که تولید گاز مصر در ماه مه به پایین ترین سطح خود از 6 سال گذشته رسید. 🔻انتظار می رود مصرف انرژی در مصر طی دهه آتی 39 درصد افزایش یابد. 🔻برخی منابع به رویترز گفتند که عربستان و لیبی، به مصر دست کم 200 میلیون دلار برای خرید محموله های گاز کمک می کنند تا مصر با بحران انرژی که در حال تشدید است، مقابله کند.
هدایت شده از 
⭕️ شراکت هند و عربستان برای ساخت خودروهای برقی 🔻شرکت هندی «World Wizard Innovations and Mobility» از شراکت استراتژیک با عربستان برای ساخت دو کارخانه خودروهای برقی و سلول‌های آن در عربستان خبر داد. 🔻این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد که نامه‌ای مبنی بر برپایی پروژه مشترک در عربستان شامل احداث کارخانه مونتاژ و یک کارخانه سلول‌های خودروهای برقی در عربستان دریافت کرده است. 🔻شرکت هندی درباره ارزش این پروژه مشترک توضیحی نداد، اما تاکید کرد که این اقدام، یک گام مهم برای تقویت توانایی‌های عربستان در ساخت خودروهای برقی و فناوری پیشرفته به شمار می‌رود.
هدایت شده از 
🔴 محمد بن زاید: امارات علاقه‌مند به تقویت همکاری‌ها با کشورهای آفریقایی است. 🔷 محمد بن زاید آل نهیان (رئیس امارات) بر علاقه این کشور به تقویت همکاری با کشورهای قاره آفریقا تأکید کرد. 🔷 این اظهارات بن زاید در جریان دیدار روز جمعه وی در کاخ ساحلی ابوظبی با رئیس جمهور جمهوری دموکراتیک کنگو، فلیکس شیسکدی، بیان شد. 🔷 به گزارش خبرگزاری امارات (WAM)، در این دیدار راه‌های تقویت همکاری‌ها و کار مشترک در زمینه‌های مختلف اقتصادی، توسعه و سرمایه‌گذاری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
هدایت شده از 
🔴 بررسی راه‌های تقویت همکاری‌های اقتصادی مصر و امارات 🔷 عبدالله بن طوق المری (وزیر اقتصاد امارات) و رانیا المشاط (وزیر برنامه‌ریزی، توسعه اقتصادی و همکاری‌های بین‌المللی مصر) راه‌های تقویت همکاری‌های اقتصادی دو کشور را مورد بحث و بررسی قرار دادند. 🔷 در حاشیه نشست شورای اقتصادی و اجتماعی عربی که در مقر اتحادیه کشورهای عربی به ریاست امارات برگزار شد، دو طرف در مورد سیاست‌های اقتصادی که موجب تحریک بخش خصوصی، افزایش بهره‌وری و تعمیق همکاری‌های دوجانبه می‌شود، بحث و تبادل نظر کردند. 🔷 بن طوق آمادگی وزارت اقتصاد را برای همکاری با وزارت برنامه‌ریزی، توسعه اقتصادی و همکاری‌های بین المللی مصر برای پیشبرد روند همکاری‌های مشترک به نحوی که در خدمت برنامه توسعه دو کشور باشد، ابراز کرد.
هدایت شده از 
بلومبرگ: آمریکا در حال شکست‌خوردن از یمن در دریای سرخ است 🇾🇪
هدایت شده از 
🔴 باز هم یمن، باز هم MQ-9... 🔷 سرتیپ یحیی سریع (سخنگوی نیروهای مسلح یمن) چند دقیقه پیش اعلام کرد ارتش یمن یک فروند پهپاد MQ-9 آمریکایی را در آسمان استان مأرب سرنگون‌کرده‌است. 🔷 این هشتمین پهپاد از این نوع است که از زمان آغاز عملیات‌های پشتیبانی از فلسطین، به دست توانمند نیروی پدافند ارتش یمن سرنگون می‌شود.
هدایت شده از 
🔻 شب گذشته بی سابقه ترین تظاهرات در تل آویو علیه نتانیاهو برگزار شد
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سلام بر یمن عزیز 🇾🇪 🔻نوشته ای روی مخروبه‌های غزه؛ یمن از آغاز جنگ علیه مردم غزه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین مسیر آبی را روی کشتی‌های تجاری رژیم اشغالگر بسته است.
هدایت شده از 
🔴 دستگیری و استرداد شهروند هندی توسط امارات 🔷 بر اساس اعلام رسانه های هند دولت امارات یک شهروند هندی متواری را که 19 سال پیش به سوء قصد به رئیس یک روزنامه شده بود را بازداشت و به مقامات امنیتی هند تحویل داد. 🔷 این مرد اهل کرالا به نام خمیس عثمان الحمادی عثمان با هماهنگی نزدیک بین پلیس ایالت کرالا و دفتر اینترپل در ابوظبی ردیابی و دستگیر مظنون شد.
هدایت شده از 
🗓یکشنبه 1403/06/18 🟢نیازمندیک دستگاه مزدادوکابین مدل401به بالاکلیدتحویل. محل کارعسلویه حقوق. 25/000/000 🟢نیازمندیک دستگاه مزدادوکابین باراننده محل کارعسلویه. 7روزمرخصی حقوق. 35/000/000 🟢نیازمنددودستگاه مزدادوکابین مدل95به بالاباراننده محل کاریزد حقوق. 45/000/000 🟢نیازمندپارس مدل98به بالاباراننده خوابگاه، غذاوبیمه دارد. محل کارعسلویه. مرخصی4روز حقوق 30/000/000 🟢نیازمندیک دستگاه مزدادوکابین مدل 95به بالا. خوابگاه، غذاوبیمه دارد. مرخصی7روزباماشین دارد. حقوق 37/000/000 🟢نیازمندیک دستگاه سانتافه پلاک ملی باشد2015به بالامحل کاراطراف اهواز حقوق کلیدتحویل 100/000/000 🟢نیازمندسه دستگاه نیسان مدل96به بالاجهت کاردرپتروشیمی عسلویه حقوق کلیدتحویل 25/000/000 حقوق باراننده. 40/000/000 🟢نیازمنددودستگاه پرایدسواری مدل96به بالاباراننده جهت کاردرپتروشیمی عسلویه حقوق. 25/000/000 🟢نیازمندیک دستگاه پارس سمندیا405مدل1400به بالاباراننده سرویس عسلویه به کنگان.25روزکار5روزمرخصی حقوق ـ38/000/000 🟢نیازمندیک دستگاه پارس تیوفیومدل95به بالاسرویس جم به سیراف حقوق 25/000/000 🟢نیازمندیک دستگاه چرثقیل50تن خوابگاه، غذاوبیمه دارد. محل کارعسلویه حقوق250/000/000 🟢نیازمندیک دستگاه پرایدمدل402به بالاکلیدتحویل.محل کارعسلویه . حقوق18/000/000 🟢نیازمندیک دستگاه اتوبوس تک مدل95به بالامحل کارعسلویه تمام مخارج باشرکت میباشد. حقوق350/000/000 🟢نیازمنددودستگاه پرایدسواری مدل96به بالاباراننده حقوق29/000/000 🟢نیازمندیک دستگاه سواری مدل98به بالاسرویس جم به عسلویه غذاوبیمه دارد. 25روزکار5روزمرخصی حقوق پایه35/000/000 حقوق بااضافه کار40/000/000 🟢نیازمندپارس مدل402به بالاکلیدتحویل حقوق. 28/000/000 🟢نیازمندمزدادوکابین باراننده مدل1400به بالا محل کارکنگان. حقوق50/000/000 🟢نیازمندچرثقیل 25تن جزیره لاوان کلیه هزینه هاباشرکت می باشد. حقوق280/000/000 🟢نیازمندفوتون دوکابین مدل95به بالا. خوابگاه، غذاوبیمه دارد. 20روزکار10روزاستراحت حقوق50/000/000 🟢نیازمندخودروکی ام سی کلیدتحویل برای چابهارحقوق 60/000/000 🟢نیازمندپارس مدل1400به بالاباراننده محل کارعسلویه حقوق37/000/000 🟢نیازمندیک دستگاه مزدادوکابین بصورت کلیدتحویل برای پتروشیمی عسلویه حقوق25/000/000 ------------------------------------- شماره های تماس: 09308196008 09199847301 -------------------------------------
هدایت شده از 
1.29M
♨️ پاسخ به یک شبهه ✍️ 👈 سوال : آیا پلیس می‌تواند در اصل برگزاری تجمعات دخالت کند؟ 🔹 پاسخ : به هیچ عنوان! پلیس صرفاً در نظم تجمعات می‌تواند دخالت کند، یعنی از جان و مال و سلامت تجمع‌کنندگان حفاظت کند! 🔸 پلیس به هیچ عنوان نمی‌تواند در اصل تجمعات دخالت کند! 💢 تحلیل‌های خلاف واقع خودمان را به «بصیرت» ارتباط ندهیم!
هدایت شده از 
🔴 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ولنگاری کشف حجاب و برهنگی بانوان را با بیانیه و تجمعات اعتراضی سراسری محکوم نماید ▫️از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مطالبه داریم در اسرع وقت این وضعیت ولنگاری کشف حجاب و برهنگی بانوان را با بیانیه و تجمعات اعتراضی سراسری محکوم نمايد و پیگیری های لازم برای برخورد قاطع با ترک فعل مسئولان متولی را در دستور کار قرار دهد. ▫️برگزاری تجمعات باشکوه اعتراضی در سراسر کشور نسبت به پایمال شدن احکام الهی و ذبح شدن قانون رسمی کشور، وظیفه رسمی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی می‌باشد که متأسفانه با عدم انجام تکلیف قانونی و انقلابی، برخی نیروهای انقلابی و دلسوز برای پیگیری مطالبات رهبرمعظم انقلاب اسلامی روز چهارشنبه ۲۱ شهريور ساعت یک بعدازظهر قصد تجمع اعتراضی مقابل دفتر ارتباطات مردمی قوه قضائیه را دارند. 💠کانال یازهــــــــرا
هدایت شده از 
✅ نظر رهبری درباره‌ی تجمعات مطالبه‌گری از مسئولان: 📌مثلاً از جمله‌ی موارد این است: ...در «مطالبات ازدستگاه‌ها» که «این مطالبات اثر هم داشته» یعنی اینکه «مجموعه‌ی دانشجویی از قوّه‌ی قضائیّه یا قوّه‌ی مقنّنه یا مجمع تشخیص یک چیزی را مطالبه بکند؛ تأثیرگذار است». «حضور شما، خواسته‌ی شما، حرف منطقی شما، ✨نشان دادن اقتدار شما، ✨نشان دادن اجتماع شما ✨تأثیرگذار است» «ممکن است شما تأثیرش را فوری به چشم نبینید امّا بدانید که اینها ✨اثر گذاشته». خب این [حضور] بنابراین جزو مواردی است که من ✨«تأکید میکنم، تأیید میکنم و ✨مایلم که این استمرار پیدا کند». تجمع امت حزب‌الله در اعتراض به ترک‌فعل مسئولان در برخورد با بی‌حجابی زمان: چهاشنبه ۱۴۰۳/۶/۲۱، ساعت ۱۳ مکان: تهران، تقاطع جامی، مقابل دفتر ارتباطات مردمی قوه‌ی قضائیه
هدایت شده از 
4_5895561711544439479.mp3
30.67M
⚠️خیلی مهم و ضروری دوستان عزیز توصیه ی اکید میکنم این صوت رو گوش بدید . حتما وقت بگذارید و بشنوید 【فتنه بزرگی که بزودی ایران را در بر میگیرد❌】 بزودی در ایران ┄┅🍃 خودمان را آماده ؛ یا فتنه آخرالزمانی منتهی به کرده‌ایم⁉️ ✅— هدف ترساندن یا پیشگوئی کردن نیست ؛ هدف این است که در موردش خوب بدانیم تا بازی نخوریم
هدایت شده از 
✌️🏻 چه معامله‌ی قشنگی!!! صادق بیت‌سیاح، به دلیل بلند کردن پرچم ام‌البین، مدال طلای خود را از دست داد‼️ قهرمان ملت ایران، اگر بر همین عقیده ثابت‌قدم بمانی، چه بسا از دست ام‌البنین مدال عزت و شرف بگیری.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥 پناهیان (سال ٩٢): رأی ولایتی داره بالا میاد و طبق بعضی نظرسنجی‌ها نفر دومه ولی‌ اخلاق حکم میکنه به نفع قالیباف بره کنار‼️ حتی کسی مثل جلیلی که رأی بالایی هم داره باید به نفع قالیباف بره کنار‼️ وظیفه‌ی امثال من اینه که کاری کنم قالیباف دور اول پیروز بشه‼️ ✍🏻 پی‌نوشت: بیخود نیست حاج‌آقا نظافت أخیرا قالیباف رو از اولیاءالله معرفی کرده و منبری‌های مشهور "ذوب در قالیباف" شدن‼️
هدایت شده از 
🔴 فراخوان تجمع مردمی در مقابل قوه قضائیه در اعتراض به ترک‌فعل مسئولان در برخورد با بی‌حجابی ▪️ زمان : چهارشنبه، ۲۱ شهریور ۱۴۰۳، ساعت ۱۳ ▪️ مکان : تهران، تقاطع جامی و ولیعصر، دفتر ارتباط مردمی قوه قضائی
هدایت شده از 
⭕️ حسین کرمانپور از تولید کنندگان اخبار جعلی در فتنه ۱۴۰۱ سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت شد 🔹با حکم وزیر بهداشت، حسین کرمانپور به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد. 🔹کرمانپور همان شخصی است که مبتنی بر ادعاهای او رسانه های ضدانقلاب هجمه شدیدی علیه جمهوری اسلامی در ایام فتنه ۱۴۰۱ و پس از آن مطرح کردند. 🔹شلیک گاز اشک آور به داخل بیمارستان، شلیک به اندام تناسلی معترضان، ادعای تعقیب کادر درمان به علت درمان معترضان از جمله ادعاهای سراسر کذب رسانه های ضدانقلاب بود که وظیفه تایید این ادعاها بر عهده کرمانپور بود. 🔹ظفرقندی، وزیر بهداشت که کرمانپور را به این سمت گمارده است خود از حامیان فتنه آن سال بود که حتی در جلسه دفاع از خود برای تصدی پست وزارت بهداشت از اقدامات و گفته هایش در حمایت از فتنه گران عذرخواهی نکرد.
هدایت شده از 
🔴 فراخوان تجمع مردمی در مقابل قوه‌ی قضائیه در اعتراض به ترک فعل مسئولین در برخورد با بی‌حجابی ✍️ امام خامنه‌ای ارواحنافداه : گاهی اوقات قوه‌ی قضائیه مایل است واقعاً کاری را انجام دهد، که اگر پشتوانه این‌طوری هم ببیند، حتماً انجام خواهد داد. بعضی از امواج سیاسی، جلوی قوه قضائیه را در بعضی از کارها می‌گیرد؛ بنابراین تصور نمی‌کنم این کار تضعیف نظام باشد. البته گاهی ممکن است در شرایطی تضعیف باشد، اما در شرایطی هم تقویت است؛ یعنی در واقع کمک به آنهاست تا کاری را که می‌خواهند، بتوانند بکنند و در برابر بعضی از جریان‌های سیاسی که مزاحمت ایجاد می‌کنند، حربه‌ی قوی‌تری داشته باشند. (۱۳۸۲/۰۲/۲۲) ▪️ زمان : چهارشنبه، ۲۱ شهریور ۱۴۰۳، ساعت ۱۳ ▪️ مکان : تهران، تقاطع جامی و ولیعصر، دفتر ارتباط مردمی قوه قضائیه