_چقدرخوشبختم...
آدم ها فراموش کارند، فراموش میکنند
من هم باید؛
خیلی چیزها رو نادیده میگرفتم
اما از بخت بدم؛
درباره ی همه چیز عمیقا تامل میکنم...
فکر میکنم،
که یادم میره اتوبوس از ایستگاه گذشته .
راننده ی اسنپ منتظر کرایه است .
مهسا کلافه است از جواب سوالی که منتظرشه .
به تک تک واژه های تایپ شده
به قد و قدم ها ی رفته و نرفته
به نگاه ها و نگرش های این بشر
به بودن و ماندن های پر از تنهایی
به خنده و خندیدن های لحظه ای
به اشک و باریدن های توخالــــی
و خلاصه اینکه رنج ما در اندیشیدن است.!!
« شما جسورتر از من باشید »
اندیشیدن خود را صرف پرواز* کنید
• بیستُم ؛ خردادماه .
-آقاتۆواقعامردے!مرهم_۲۰۲۳_۰۶_۱۲_۰۵_۵۷_۰۵_۶۲۷.mp3
زمان:
حجم:
8.2M
دوای هر دردے… !💔¡°•
- در من دختری است که تمام راههای رسیدن به شما را مشتاقانه یک نفس دویده است ،
آقای اباعبدالله ـ
[ قلب هنگامی که خستهست آن را به حال خود بگذارید . . ]
_امامرضاعلیهالسلام