eitaa logo
مسواک|Messwak
4هزار دنبال‌کننده
5.7هزار عکس
2.6هزار ویدیو
2 فایل
ارتباط با ادمین: @Messwaak
مشاهده در ایتا
دانلود
بزرگترین خط لوله انتقال آمونیوم جهان که از خارکف به اودسا می‌رود امروز منفجر شد. در پاسخ به قرارداد غلات روسیه، خط لوله قرار بود باز بماند ولی این خط لوله امروز منفجر شد. دیروز سد Kherson Nova Kakhovka امروز خط لوله آمونیوم و فردا... آمریکا و ناتو مطمئن شدند که شکست اوکراین حتمی هست به همین دلیل شروع به نابودی کامل زیرساخت‌های باقی مانده کرده و به سمت مرحله نهایی ایجاد سرزمين سوخته در اوکراین حرکت کرده‌اند. امکان دارد شاهد انفجار نیروگاه‌های هسته‌ای هم باشیم. *مرد خوش‌خیال ساده...* @Messwak
1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
واقعا خاک بر سر بیسوادت کنن تام کاتن :)) *صابر* @Messwak
دین ستیز باش، ولی طرفدار ج ا نباش 😅 *Maryam D* @Messwak
425.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هر چی بگم از طنز قضیه کم نمیشه! انقدر سنگینش کردید که دیگه تلفظش هم نمیتونید بکنید :) lgbtigsdaeopbdghdb @Messwak
مسواک|Messwak
میگن شب‌ها این شکلی میره به خواب نتانیابو: *آرمان* @Messwak
روزتون نیک، حالتون خوش صبح بخیر❤️ @Messwak
‏تا زمانی که دلیل این حجم از خستگی من موقع بیدار شدن از خواب کشف نشده از پیشرفت علم بامن حرف نزنین حس میکنم روحم شبا میره کارگری وگرنه این حجم از خستگی من بعد بیدار شدن از خواب نمیتونه طبیعی باشه :((( •زبل خان• @Messwak
اگر پدر و مادری داری که کنارتن اگر یه سقف بالای سرت داری اگر یه رفیق خوب داری که باهاش بهت خوش می‌گذره اگر یه همسر داری که تو سختیا همراهته اگر یه غذای گرم و سالم داری همین الان داری آرزوی خیلیا رو زندگی میکنی بعضی وقتا اینقدر درگیر نداشته‌هامون میشیم که داشته‌هامون یادمون میره •زرنگ شیرازی• @Messwak
سال ۸۸ اولین سفر خارجی مون بود، رسید به پذیرایی غذا و نگم از ظرفا، یه ست سبز محشر بود(اون موقع هواپیمایی اینقدر گدا نبود) دلم پیششون گیر کرد و گفتم هرجور شده باید بپیچونمشون، و نگم با چقدر جینگیل بازی پیچوندم و گذاشتم توی کیفم🥴 تهش فهمیدم همش مال خودمون بوده و تحویل اجباری نبوده😂😂 •arma• @Messwak
این مکانی که می‌بینید، فقط ۶ ساعت از تهران فاصله داره. اینجا سوییسه و در ۶ ساعت با هواپیما میرسی بهش. •جکیل• @Messwak
دیروز به شوخی به بابا و مامانم گفتم بیاین هممون باهم سم بخوریم و به زندگی پایان بدیم بعد امروز هرچی واسشون میارم بدون اینکه بخورن میبرن میذارن تو اشپزخونه یا تو سطل آشغال میریزن🥺😂 •Berke• @Messwak
اگه کسی سال ۹۲ درآمد ماهیانه ۳-۴م‌ت داشته و الان ۵۰-۵۵م‌ت نیست یعنی از ۱۰ سال پیش درآمدش کمتر شده! و اگه درآمد ۶۰-۷۰ م‌ت نیست یعنی قدرت خریدش کمتر شده و اگه بالای ۹۰م‌ت نیست یعنی هیچ پیشرفت عددی نداشته! (مبنای محاسبه نرخ دلاره) »Shahriyar Shahriyari« @Messwak