ولی من زندگی ایده آلم اینطوری بود که ۹ صبح بیدار شم ، صبحونه بخورم ، برم سر کار ، ۱ برگردم و ناهار بخورم ، تا ساعت ۵ بخوابم ، ۵ تا ۶ هم برم کلاس یوگا ، بقیشم کتاب بخونم تا تایم شام و خواب.
زندگی فعلیم:
۶:۳۰ بیدار میشم میرم سر کار ، ۲:۳۰ میرسم خونه تا ۳ ناهار میخورم ، ۳ میرم سر کار تا ۸–۹-۱۰، بعدش تا ۱۲ شام و ناهار فردا رو درست میکنم و ۱۲ میخوابم و روز از نو …
*zasha*
@Messwak
۸ صبح روز تعطیل در داروخانه :
مراجعه کننده اول :
سلام ، شما تخم شربتی هم دارید؟😂
•کاربَُر(د) بیزاکودیل•
@Messwak
سالها پیش تو اهواز از یه ساندویچی که نوشته بود شعبهی دو، فلافل خریدم. پرسیدم: ببخشید شعبه یکتون کجاست؟ گفت: داداش شعبه یک نداریم، واسه کلاس نوشتیم شعبه دو که همه فکر کنن خیلی خفنیم و چندتا شعبه داریم.
اینم یه روش خفن تبلیغات.
•پشه خسته•
@Messwak
خانومش تو بخش زنان بستری بود و بخاطر همین نمیذاشتن ببیندش اصرار میکرد و میگفت شما نمیدونین اگه من حاج خانوم و نازش کنم خوب میشه
•مَسی•
@Messwak
بزرگترین معجزه کل تاریخ از آنِ پیامبره؛
واقعا واقعا واقعا سر و کله زدن با یه عده جاهل و گمراه و نا آگاه کار هر کسی نبود!
•Felicity•
@Messwak
مدارس زیادی رفتم که سال تحصیلی شون آغاز نشده.
چرا؟
چون هنوز معلم ندارن.
چرا؟
چون قراره افرادی که امسال قبول شدن معلم شون بشوند. افرادی بدون یک روز آموزش و مهارت تدریس و تسلط بر مواد درسی.
کجای دنیا اینجور کودکانش را ویران و بیاهمیت میکنند؟؟؟!!!!
•اسماعیل آذری نژاد•
@Messwak
ولی سختگیر بودن تو ازدواج خیلی بده؛
چون همه منتظرن ببینن تو آخر با کی ازدواج میکنی
آخرم با یکی ازدواج میکنی که هم خودت شگفتزده میشی هم بقیه:))))))
•𝓜𝓸𝓫𝓲𝓷𝓪•
@Messwak
درخواست اسنپ کردم نوشته بود پراید، هرچی وایسادم دیدم خبری نشد، یه پیکان سفید گفت" آقای یعقوبی شمایین؟ اسنپم" گفتم اره اما نوشته پراید، میگه توی منو پیکان نداشتن من مجبور شدم پراید بزنم:))))))))
•مـجـیـدِشـان•
@Messwak