eitaa logo
مسواک|Messwak
4هزار دنبال‌کننده
5.7هزار عکس
2.6هزار ویدیو
2 فایل
ارتباط با ادمین: @Messwaak
مشاهده در ایتا
دانلود
این تیکه از کتاب ١٩٨۴ از جورج اورول رو به بهترین شکل ممکن منو توصیف میکنه: "من کسی که دوستش داشتم را رها کردم، اتفاقا آدم ساختن و ادامه دادن هستم؛ اما اگر قرار باشد همیشه در حال تلاش کردن برای این باشم که بگویم" من وجود دارم" ترجیح میدهم فراموش شوم..!". |بیست ودو| @Messwak
5.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
••••••یَا لِثاَرَاتِ فاَطِمَه••••• •Zahra• @Messwak
8.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قسم به خون سید مقاومت.. تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان میشود✊🏻✋🏻 •Mahdi• @Messwam
نظر نامحبوب! اکبر جوجه با اختلاف بدمزه‌ترین، چرب‌ترین، مضرترین، بدبوترین و اوریتد‌ترین غذای موجود در رستوران‌هاست. پ.ن: اصلش هم از همه بدتره *Adameaval* @Messwak
این برام خیلی بامزه‌ست. یه چیز رندومی که شما همیشه تو خونه دارین چیه؟ من گردو. خیلی با وسواس حواسم هست که ‌قبل اینکه تموم شه باز بخرم و هیچوقت بی‌گردو نشم. اونقدی هم علاقه خاصی بهش ندارم نمی‌دونم چیه قضیه. :)))) *فاطمه* @Messwak
برات آرزو می‌کنم فقط درگیر رنج‌های خودت باشی. اونایی که خودت به‌وجودشون آوردی، نه اونایی که از دیگران بهت تحمیل شده. »Araz« @Messwak
کاش زندگی حداقل برای یه مقطعی دکمه " بسه " داشت، نیاز دارم فشارش بدم و بعد اون همه چی برای یه مدت تموم بشه. »Araz« @Messwak
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اگه نمیشه خودتو اذیت نکن بعضیا بیشتر از دوست داشته شدن سزاوار فراموش شدن هستن! •join • @Messwak
529.7K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دنیایِ ما نتیجه نقشی است که ما بر آن می‌زنیم نقاشِ دنیای‌مان، خودمانیم... رنگ و طرحِ آن نتیجه کارهای‌مان و وسعتِ آن به اندازه وسعتِ فکرمان است... صبح بخیر ❤️ @Messwak
زندگیه منه! انتخاب منه! اشتباه منه! توروسننه آخه قوربونت برم :) @Messwak
‏این استایلی که دارم استایل واقعیم نیست اون استایل واقعیم رو هنوز پولش رو ندارم که بسازم @Messwak
حق پرومکس: همونجور که دخترا ۵ دقیقه دیگه حاضرن پسرا هم تا ۵ دقیقه دیگه میرسن @Messwak