این تیکه از کتاب ١٩٨۴ از جورج اورول رو به بهترین شکل ممکن منو توصیف میکنه:
"من کسی که دوستش داشتم را رها کردم، اتفاقا آدم ساختن و ادامه دادن هستم؛ اما اگر قرار باشد همیشه در حال تلاش کردن برای این باشم که بگویم" من وجود دارم" ترجیح میدهم فراموش شوم..!".
|بیست ودو|
@Messwak
5.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
••••••یَا لِثاَرَاتِ فاَطِمَه•••••
•Zahra•
@Messwak
8.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قسم به خون سید مقاومت..
تلآویو و حیفا با خاک یکسان میشود✊🏻✋🏻
•Mahdi•
@Messwam
نظر نامحبوب!
اکبر جوجه با اختلاف بدمزهترین، چربترین، مضرترین، بدبوترین و اوریتدترین غذای موجود در رستورانهاست.
پ.ن: اصلش هم از همه بدتره
*Adameaval*
@Messwak
این برام خیلی بامزهست. یه چیز رندومی که شما همیشه تو خونه دارین چیه؟ من گردو. خیلی با وسواس حواسم هست که قبل اینکه تموم شه باز بخرم و هیچوقت بیگردو نشم. اونقدی هم علاقه خاصی بهش ندارم نمیدونم چیه قضیه. :))))
*فاطمه*
@Messwak
برات آرزو میکنم فقط درگیر رنجهای خودت باشی. اونایی که خودت بهوجودشون آوردی، نه اونایی که از دیگران بهت تحمیل شده.
»Araz«
@Messwak
کاش زندگی حداقل برای یه مقطعی دکمه " بسه " داشت، نیاز دارم فشارش بدم و بعد اون همه چی برای یه مدت تموم بشه.
»Araz«
@Messwak
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اگه نمیشه خودتو اذیت نکن
بعضیا بیشتر از دوست داشته شدن
سزاوار فراموش شدن هستن!
•join •
@Messwak
529.7K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دنیایِ ما نتیجه نقشی است
که ما بر آن میزنیم
نقاشِ دنیایمان، خودمانیم...
رنگ و طرحِ آن نتیجه کارهایمان
و وسعتِ آن به اندازه وسعتِ فکرمان است...
صبح بخیر ❤️
@Messwak
این استایلی که دارم استایل واقعیم نیست
اون استایل واقعیم رو هنوز پولش رو ندارم که بسازم
@Messwak
حق پرومکس:
همونجور که دخترا ۵ دقیقه دیگه حاضرن
پسرا هم تا ۵ دقیقه دیگه میرسن
@Messwak