529.7K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دنیایِ ما نتیجه نقشی است
که ما بر آن میزنیم
نقاشِ دنیایمان، خودمانیم...
رنگ و طرحِ آن نتیجه کارهایمان
و وسعتِ آن به اندازه وسعتِ فکرمان است...
صبح بخیر ❤️
@Messwak
این استایلی که دارم استایل واقعیم نیست
اون استایل واقعیم رو هنوز پولش رو ندارم که بسازم
@Messwak
حق پرومکس:
همونجور که دخترا ۵ دقیقه دیگه حاضرن
پسرا هم تا ۵ دقیقه دیگه میرسن
@Messwak
شایدم اون چیزی که فک میکنی افسردگیه، فقط بیپولی باشه
»روانشناسِ روانی«
@Messwak
خونه ای که زن داره چراغش همیشه روشنه، بوی غذا که ازش میاد به عابرین میگه که تو این خونه زندگی جریان داره، کسایی که زن تو خونشون نیست میفهمن یعنی چی بری خونه و ببینی چای دمه و همه چی مرتبه، هیچی تو یخچال نمیپوسه، لباسها تمیز و اتو کشیده ست و بوی محبت همه جا پیچیده.
قدر میدونی؟
»مستعار«
@Messwak
نمیدونم جریان چیه هر جایی تو صف باشم چه مطب چه صف نونوایی خلاصه هر جایی همیشه یکی هست بهم بگه اقا میشه نوبتتونو بدید به من عجله دارم،
از اینکه قیافهم مثل علافهاست اصلا راضی نیستم.
»خلافکار«
@Messwak
6.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تو راضی نیستی فقط عادت کردی ترکش کن....
•🕊️🍃•
@Messwak
هدایت شده از حسن کرمانی | HasanKermani
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بسوزید که جز پاره کردن عکس رهبران مقاومت هیچ غلطی نمیتونید بکنید
میایم بالا سرتون...
به عنوان معلم میگم لطفا به خانوادههای محترم بَرنخوره؛
ولی دانشآموزا بیتربیت شدن، بیش از حد گستاخ شدن و خب این برای خودتون بده، نهایتا یک سال شاگرد ما هستن و گستاخی میکنن ولی یک عمر قراره تو جامعه زندگی کنن، اینجا تو مدرسه تودهنشون نمیخوره ولی درآینده اجتماع تو دهنشون میزنه!
»سارا نیکدل«
@Messwak
آخر هفته خوش میگذره زود شنبه میشه، خوشم نمیگذره باز زود شنبه میشه، کلا شنبه زوده به نظرم!
نمیدونم این شنبه از جون ما چی میخواد 😭
»آیدین داشآغلو«
@Messwak
تنهایی زندگی کردن و مخارجش هنوز برام عادی نشده. دیالوگ ثابتم این شده که «باورت میشه؟ همینا شد فلان تومن»؛ درحالی که کیسهی سبک و کوچکم رو گرفتم بالا و چهرهم متعجب و غمگینه. :))
»شیـوه«
@Messwak