eitaa logo
مسواک|Messwak
4هزار دنبال‌کننده
5.7هزار عکس
2.6هزار ویدیو
2 فایل
ارتباط با ادمین: @Messwaak
مشاهده در ایتا
دانلود
529.7K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دنیایِ ما نتیجه نقشی است که ما بر آن می‌زنیم نقاشِ دنیای‌مان، خودمانیم... رنگ و طرحِ آن نتیجه کارهای‌مان و وسعتِ آن به اندازه وسعتِ فکرمان است... صبح بخیر ❤️ @Messwak
زندگیه منه! انتخاب منه! اشتباه منه! توروسننه آخه قوربونت برم :) @Messwak
‏این استایلی که دارم استایل واقعیم نیست اون استایل واقعیم رو هنوز پولش رو ندارم که بسازم @Messwak
حق پرومکس: همونجور که دخترا ۵ دقیقه دیگه حاضرن پسرا هم تا ۵ دقیقه دیگه میرسن @Messwak
شایدم اون چیزی که فک می‌کنی افسردگیه، فقط بی‌پولی باشه »روانشناسِ روانی« @Messwak
‏خونه ای که زن داره چراغش همیشه روشنه، بوی غذا که ازش میاد به عابرین میگه که تو این خونه زندگی جریان داره، کسایی که زن تو خونشون نیست میفهمن یعنی چی بری خونه و ببینی چای دمه و همه چی مرتبه، هیچی تو یخچال نمیپوسه، لباسها تمیز و اتو کشیده ست و بوی محبت همه جا پیچیده. قدر میدونی؟ »مستعار« @Messwak
‏نمیدونم جریان چیه هر جایی تو صف باشم چه مطب چه صف نونوایی خلاصه هر جایی همیشه یکی هست بهم بگه اقا میشه نوبتتونو بدید به من عجله دارم، از اینکه قیافه‌م مثل علاف‌هاست اصلا راضی نیستم. »خلافکار« @Messwak
6.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تو راضی نیستی فقط عادت کردی ترکش کن.... •🕊️🍃• @Messwak
هدایت شده از حسن کرمانی | HasanKermani
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بسوزید که جز پاره کردن عکس رهبران مقاومت هیچ غلطی نمی‌تونید بکنید میایم بالا سرتون...
به عنوان معلم میگم لطفا به خانواده‌های محترم بَرنخوره؛ ولی دانش‌آموزا بی‌تربیت شدن، بیش از حد گستاخ شدن و خب این برای خودتون بده، نهایتا یک سال شاگرد ما هستن و گستاخی می‌کنن ولی یک عمر قراره تو جامعه زندگی کنن، اینجا تو مدرسه تودهنشون نمی‌خوره ولی درآینده اجتماع تو دهنشون میزنه! »سارا نیکدل« @Messwak
‏آخر هفته خوش می‌گذره زود شنبه میشه، خوشم نمی‌گذره باز زود شنبه میشه، کلا شنبه زوده به نظرم! نمیدونم این شنبه از جون ما چی میخواد 😭 »آیدین داش‌آغلو« @Messwak
تنهایی زندگی کردن و مخارجش هنوز برام عادی نشده. دیالوگ ثابتم این شده که «باورت می‌شه؟ همینا شد فلان تومن»؛ درحالی که کیسه‌ی سبک و کوچکم رو گرفتم بالا و چهره‌م متعجب و غمگینه. :)) »شیـوه« @Messwak