هدایت شده از حسن کرمانی | HasanKermani
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بسوزید که جز پاره کردن عکس رهبران مقاومت هیچ غلطی نمیتونید بکنید
میایم بالا سرتون...
به عنوان معلم میگم لطفا به خانوادههای محترم بَرنخوره؛
ولی دانشآموزا بیتربیت شدن، بیش از حد گستاخ شدن و خب این برای خودتون بده، نهایتا یک سال شاگرد ما هستن و گستاخی میکنن ولی یک عمر قراره تو جامعه زندگی کنن، اینجا تو مدرسه تودهنشون نمیخوره ولی درآینده اجتماع تو دهنشون میزنه!
»سارا نیکدل«
@Messwak
آخر هفته خوش میگذره زود شنبه میشه، خوشم نمیگذره باز زود شنبه میشه، کلا شنبه زوده به نظرم!
نمیدونم این شنبه از جون ما چی میخواد 😭
»آیدین داشآغلو«
@Messwak
تنهایی زندگی کردن و مخارجش هنوز برام عادی نشده. دیالوگ ثابتم این شده که «باورت میشه؟ همینا شد فلان تومن»؛ درحالی که کیسهی سبک و کوچکم رو گرفتم بالا و چهرهم متعجب و غمگینه. :))
»شیـوه«
@Messwak
املت هم ازون غذاهاست که معلوم نیست چشه، دقیقا همون کارارو انجام میدیا، یه بار خوشمزه میشه یه بارم مزه جلبک دریایی میده
»ER«
@Messwak
شما که مرتب از شگفتیهای دهه هشتادیا میگین!
اگر مجبور بشین با ۱۰۰ نفرشون یک کار جمعی انجام بدین،
میفهمین با واقعیت تلخی روبرو خواهید شد:
بیمسئولیتی، بیقیدی، بیانگیزگی، راحتطلبی، اعتماد به سقف، دانش و اطلاعات کم.
البته که استثنا هم دارن.
•Zed•
@Messwak
لباس تکراری پوشیدن بهترین کاریه که میشه انجام داد؛ هم مطمئنی که هربار خوشگلی و هم وقت رو صرف تصمیمگیری درباره چی بپوشم نمیکنی.
•Oh Captain, My Captain!•
@Messwak
اين كه جواب كسى رو نميدم معنيش اين نيست كه سرم شلوغه و آدماى زيادى دورمن، صرفا بى شعور و بى حوصلم در بر قرارى ارتباط
• هاشم •
@Messwak
«یک روز که از همه چیز دست کشیدم تا برای تو خانه ای باشم، " پشت در ماندم. "
قلبی اگر داشتی برای این جمله ساعت ها گریه میکردی.»
•مینالیزا•
@Messwak
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یه روزی میرسه که یاد این دوران میفتی، و به خودت افتخار میکنی که پا پس نکشیدی!
پس همین راهت رو ادامه بده، از پسش بر میای.
•join •
@Messwak