eitaa logo
مسواک|Messwak
4هزار دنبال‌کننده
5.7هزار عکس
2.6هزار ویدیو
2 فایل
ارتباط با ادمین: @Messwaak
مشاهده در ایتا
دانلود
‏اين كه جواب كسى رو نميدم معنيش اين نيست كه سرم شلوغه و آدماى زيادى دورمن، صرفا بى شعور و بى حوصلم در بر قرارى ارتباط • هاشم • @Messwak
‏«یک روز که از همه چیز دست کشیدم تا برای تو خانه ای باشم، " پشت در ماندم. " قلبی اگر داشتی برای این جمله ساعت ها گریه میکردی.» •مینالیزا• @Messwak
‏چه آدم مهربونی مزاحم زندگی‌شون :))) •Anousheh• @Messwak
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یه روزی می‌رسه که یاد این دوران میفتی، و به خودت افتخار می‌کنی که پا پس نکشیدی! پس همین راهت رو ادامه بده، از پسش بر میای. •join • @Messwak
مدیر مدرسه‌ی برادرم به مامانم گفته پسرتون روی تمام دیوارهای کلاسشون نقاشی کشیده خودشم اعتراف کرده نقاشی ها کار خودش بوده مامانم به برادرم گفته حالا چرا اعتراف کردی؟ گفته اخه انقدر قشنگ کشیده بودم نخواستم یکی دیگه آثارمو به نام خودش بزنه:)) *Sadaf* @Messwak
ببین من لاتمااااآ ، من لاااااتم : *یِ کُپه ریشُ* @Messwak
این گوگل مپ احمق یه مسیر نشونم داد که ده دقیقه ازش مونده بود، یجاشو اشتباه رفتم یهو تایمش شد سه دقیقه. خاک به سرت کنن خب از اولش همین مسیرو میگفتی بیام. *دیوار کسرا* @Messwak
تنها بودن تو دانشگاه یکی از بدترین اتفاقایی که ممکنه بیوفته حتی از تنهایی تو مدرسه بدتر:))) *setare* @Messwak
تو این ۲۱ سال زندگی مشترک پدر مادرم مامانم حتی یبار پانشده صبحونه درست کنه یا در حیاط رو بازکنه بابام‌ همیشه نون تازه گرفت سفره انداخت رفت سرکار مامانم ۸ بیدار شده خورده هیچ وقت هم بابام کوچیکترین اعتراضی نکرده🧑🏽‍🦯🧑🏽‍🦯 *مهدی بروجردی* @Messwak
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بحسین،حسنِ،و محسنِ نقبلُ بین الشُهدا •Ali• @Messwak
افسردگی :))))) *کاربر حسین* @Messwak
یه سوال دارم از کسایی که تنها زندگی می‌کنن. شمام وقتایی که کلاً تنهایین، موقع غذا درست کردن برای خودتون بغضتون نمی‌گیره؟ من کلاً غذا خوردن تنهایی بهم نمی‌چسبه، فلذا آشپزی برای یک نفر هم برام خیلی بی‌معنیه. وقتی کسی قرار نیست از غذایی که من پختم بخوره،دیگه آشپزی به چه انگیزه‌ای؟ *گلچه* @Messwak