تو این ۲۱ سال زندگی مشترک پدر مادرم
مامانم حتی یبار پانشده صبحونه درست کنه یا در حیاط رو بازکنه
بابام همیشه نون تازه گرفت سفره انداخت رفت سرکار مامانم ۸ بیدار شده خورده
هیچ وقت هم بابام کوچیکترین اعتراضی نکرده🧑🏽🦯🧑🏽🦯
*مهدی بروجردی*
@Messwak
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بحسین،حسنِ،و محسنِ نقبلُ بین الشُهدا
•Ali•
@Messwak
یه سوال دارم از کسایی که تنها زندگی میکنن.
شمام وقتایی که کلاً تنهایین، موقع غذا درست کردن برای خودتون بغضتون نمیگیره؟
من کلاً غذا خوردن تنهایی بهم نمیچسبه، فلذا آشپزی برای یک نفر هم برام خیلی بیمعنیه. وقتی کسی قرار نیست از غذایی که من پختم بخوره،دیگه آشپزی به چه انگیزهای؟
*گلچه*
@Messwak
مرگ چیز عجیبیه. دایی من ۵شنبه شب فوت کرد ولی امشب نونایی که ۵شنبه صبح خریده بود لای سفره بود. با همون سفرهی گل گلی که باهاش میرفته نون میخریده.
》رُکسی دُکسی《
@Messwak
پیاز خرد میکردم، بچم دستش رو میاورد جلو برداره نمیذاشتم، آخرش کلافه شدم گفتم بذار یکی برداره بخوره بسوزه دیگه دست نزنه!
ولی الان نشسته پیاز گاز میزنه کارتون میبینه میخنده🫥
》عطیــہ《
@Messwak
وضعیت آب و هوا اینجوریه که توی گوشیم داره برف میاد ، تلوزیون میگه بارون میاد ، بابام میگه یخبندون میشه اما بیرون یجوری آفتاب شده که تابستون نمیشد
》مـجـیدمـون《
@Messwak
بچه هر چیزی که یاد میگیره،
ریشه در خانواده داره،
پس لطفا بیادبیای بچهتون رو گردن
بچه های کوچه و راننده تاکسی و شاگرد میوه فروش محل نندازین…
》Nasrin《
@Messwak
خوش به حال اينايى كه موقع درس خوندن هرچيزى رو تا يه بار ميخونن ميفهمن،
من هر چيز رو بايد اقلا ٣ بار بخونم تا مطمئن شم كه نميفهممش
»پرنسس گيس بريده«
@Messwak
آدما هر چی ضربه تو زندگی میخورن از فک فامیل و دوست و آشنا بوده...غریبه آخه چه میدونه زخم زندگیمون کجاست که بخواد نمک بپاشه روش
》gol pesar《
@Messwak
بچهم دیشب یه هشتریشتری تکاندهنده بهم گفت. گفت «من اگه بچه داشتم اول صبر میکردم بخوابه بعد هی گوشیم رو چک میکردم.»
》پسرک《
@Messwak
آدم ضعیفی نبود؛ اما دیگر حوصله سختیها را نداشت. میل عجیبی به گریز پیدا کرد، به ندیدن، ندانستن، رفتن برای همیشه.
|colonel|
@Messwak