خوش به حال اينايى كه موقع درس خوندن هرچيزى رو تا يه بار ميخونن ميفهمن،
من هر چيز رو بايد اقلا ٣ بار بخونم تا مطمئن شم كه نميفهممش
»پرنسس گيس بريده«
@Messwak
آدما هر چی ضربه تو زندگی میخورن از فک فامیل و دوست و آشنا بوده...غریبه آخه چه میدونه زخم زندگیمون کجاست که بخواد نمک بپاشه روش
》gol pesar《
@Messwak
بچهم دیشب یه هشتریشتری تکاندهنده بهم گفت. گفت «من اگه بچه داشتم اول صبر میکردم بخوابه بعد هی گوشیم رو چک میکردم.»
》پسرک《
@Messwak
آدم ضعیفی نبود؛ اما دیگر حوصله سختیها را نداشت. میل عجیبی به گریز پیدا کرد، به ندیدن، ندانستن، رفتن برای همیشه.
|colonel|
@Messwak
مرده میخواست بره مشاوره خانواده جلسه ای ۵۰۰ تومن , زنش بهش میگه جلسه ای ۴۰۰ تومن بده بخودم بهت گیر نمیدم !!!
زنها اینجورین !!!
ساده و بی ریا
»راد«
@Messwak
نیاز دارم که اتفاقی بیفتد و از من بپرسند: «خب بگو ببینم چه احساسی داری؟» و من در جواب بگویم: «سر از پا نمیشناسم.»
@Messwak
اگه ازم بپرسن ؛
مهمترین چیزی که از زندگی یاد گرفتی چی بود؟
جواب میدم :
رها کردن تو اوج خواستن
*Nima*
@Messwak
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سر رشته تمام کارها
به دست خداست
پس با خیال راحت
بسپار به خودش رفیق:)
•join •
@Messwak
729.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
Don't stress about what you can't control, just focus on being happy.
اهمیت نده به چیزایی که نمیتونی کنترلشون کنی، فقط روی شاد بودنت تمرکز کن.
صبح بخیر✨
@Messwak
تو قشنگی خودتو نمیبینی
چون از زاویه اشتباه به خودت نگاه میکنی
ولی من دارم بهت میگم:
تو خیلی قشنگی 😍💖
@Messwak
بیرون واقعا سرده. رو موتور ده برابر سردتر. پیک براتون چیزی آورد یه چایی دستش بدین.
*عبّاس*
@Messwak