eitaa logo
مسواک|Messwak
4هزار دنبال‌کننده
5.7هزار عکس
2.6هزار ویدیو
2 فایل
ارتباط با ادمین: @Messwaak
مشاهده در ایتا
دانلود
اتاق درمان روانشناس ها پر از آدمای کمالگراییه که وقتی بچه بودن، شنیدن " چرا بیست نشدی؟! از بچه فامیل یادبگیر، نباید اشتباه کنیا، باز که گند زدی، این چه سر و وضعیه داری..." 》mohamad《 @Messwak
وقتی به بچه می‌گی: «همه سختیارو به خاطر تو تحمل می‌کنم»، یعنی که اگه تو نبودی، زندگیم آسوده‌تر و رنجم کمتر بود. این پیامِ نخواستنی بودن و بی‌ارزشی، اثرش تا همیشه با کودک می‌مونه:/ مراقب کلماتتون باشید🦻🏽🗣️ احساس گناه به بچه‌ها ندید.☑️ بزرگسالِ آسیب دیده،(اول یک کودک بوده).✅ 》مَهـ شـید《 @Messwak
از این که مجبورم ناراحتت کنم تا بفهمی ناراحتم ناراحتم... |atre narangi| @Messwak
اون زنی باش که پول توی جیباشه. دانش توی مغزشه. مهربونی توی قلبشه. اعتماد به نفس توی چهره اشه. و مسئولیت پذیری توی روحشه! |Nikta| @Messwak
من و مادرم حقوق خوندیم بابام گاهی یه سؤال حقوقی از جفتمون می‌پرسه من معمولا میگم حضور ذهن ندارم و باید نگاه کنم ولی مادرم سریع جواب درست رو میده بعدشم همدیگه رو نگاه می‌کنن و لبخند پیروزی میزنن فکر کنم از قبلش هماهنگ می‌کنند منو ضایع کنن و الا این مقدار آمادگی در پاسخگویی مشکوکه • ⚖️جٰاجِرِ عَدْلِیِّهْ⚖️• @Messwak
‏یاداوری هفته: اینو روزی صد بار با خودت تکرار کن که: به آدما فرصت نده که با اعصابت بازی کنن عزیز ترین فرد زندگیت هم اگه رو اعصابت بود سکوت کن و ازش فاصله بگیر! خانواده، عشق، دوست، هرکسی که روزاتو منفی کرد «سلامت روان شما از روابط خونی تون، مهم‌تره» |unknown| @Messwak
خوابگاه واقعا جای بامزه ایه. یه عالمه آدم بدبخت دور هم جمع شدن که سردشونه، غذا ندارن و هی چایی میخورن. |سالامانکا| @Messwak
هر وقت خواستی میتونی با همچین کیک شکلاتی و شیرکاکائویی خرم کنی🥧🍮 @Messwak
‏هوا هوای هیچی نیست، بشین درستو بخون دانشجوی بدبخت. |nikitun| @Messwak
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هیچوقت امیدت را به خدا از دست نده، شاید آن زمان که امیدت را از دست می دهی دو ثانیه قبل از خوشبختی باشد... •join• @Messwak