2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اگه از دیدن این ویدیو لذت بردی، تو دوست خوب OCD دار منی…
• ؎ُ صــْ طـَـ فـٰـ ﮰ •
@Messwak
معذرت خواهی یاد بگیرید عزیزانم، ابراز تأسف و پشیمانی یاد بگیرید، وقتی اشتباهی میکنید وظیفه دارید واضح و صریح بگید منو ببخش، نه اینکه بگید من منظوری نداشتم تو بد برداشت کردی
• سانرایز هستم •
@Messwak
یعنی تو خانواده شما اینجوری نیست که:
مثلا من گوشی میخرم گوشی قبلیم میرسه به مامانم و گوشی مامانم میرسه به بابام و ... و همین چرخه همیشه ادامه داره
• ER •
@Messwak
بچه رو بردیم دکتر برای چکاپ ماهانه دکترش گفت زیادی وزن گرفته و پرخوردی کرده، بچهام تو دو ماهگی باید اولین رژیم غذایش رو شروع کنه
»Hadi«
@Messwak
هرسری گول میخورم و به چیزکیک فرصت میدم و سفارشش میدمو در آخر برگام میریزه که چرا مردم همچین چیزیو انقدر دوس دارن، مزه نون پنیر چایی شیرینی میده که انگار همشونو باهم ریختی تو مخلوط کن
»مسیح«
@Messwak
استایل از قیافه مهمتره
ادکلن از جفتش
لِوِل ازسه تاش
ذات از چهارتاش...!!!
»RADMEHR«
@Messwak
من نمیدونم چرا یه سری مردها فکر میکنن زنها مادرزادی از بدو تولدشون آشپزی، ظرف شستن، مادری و هزار مهارت دیگه رو بلدن و امکان یادگیریش برای مردها وجود نداره. بزرگوار همهی اینایی که با بهانهی «من بلد نیستم» از انجام دادنشون طفره میری مهارتن و قابل یادگیری. مگه اینکه مغز نداشته باشی
»حدیث«
@Messwak
یه روز یه خونه میخرم با همچین نور و ویویی. گرم و پر از شادی و بوی نون تازه.
|gilak|
@Messwak
یکم پیش یه پسر بیست و سه ساله، با درد شدید دندون اومد؛ گفت بکشید، گفتم قیمت ایمپلنت رفته بالا، نکش حیفه. دیدم قیمت عصب کشی رو از منشی پرسید، بعد گفت بکشید. پرونده رو دیدم، کارگر بود. بیحسیو زدم و بر خلاف اخلاق پزشکی بدون اجازه ی بیمار دندونو عصب کشی و ترمیم کردم و مرخصش کردم.
*ژانلی*
@Messwak
یعنی واقعا وقتی دارید پکیج موفقیت میخرید از خودتون نمیپرسید چرا اون یارو خودش این راه رو نرفته و اومده داره با فروش پکیج پول در میاره؟
به ولله که ۶۸
• جگوار •
@Messwak
اینکه نمره ۱۴ از ۲۰ معادل ۷۰ درصده مسخره نیست؟ ۱۴ حس کمکاری کردن میده ولی ۷۰ درصد یه جوریه انگار تو تلاشتو کردی به بقیه کارهات هم رسیدی.
•Ali Taba•
@Messwak