یعنی واقعا وقتی دارید پکیج موفقیت میخرید از خودتون نمیپرسید چرا اون یارو خودش این راه رو نرفته و اومده داره با فروش پکیج پول در میاره؟
به ولله که ۶۸
• جگوار •
@Messwak
اینکه نمره ۱۴ از ۲۰ معادل ۷۰ درصده مسخره نیست؟ ۱۴ حس کمکاری کردن میده ولی ۷۰ درصد یه جوریه انگار تو تلاشتو کردی به بقیه کارهات هم رسیدی.
•Ali Taba•
@Messwak
مادرم ۸ صبح بیدارم کرد و گفت ۱۰ صبحه و کل دوران مدرسهم اومد جلو چشمم.
•چاهار•
@Messwak
از اینکه مطلقا هیچ چیز خوبی تو دنیا برای من راحت بدست نمیاد خستم.
»لِگاسی«
@Messwak
نظر نامحبوب:
هیچ دعوا و سوء تفاهمی توی چت حل نمیشه. فقط به دعوا و سوءتفاهمی بزرگتر تبدیل میشه.
»اورج جورول«
@Messwak
- سابقه فشار خون نداری؟
+ نه ندارم
- فشارت ۲۰ عه که!
+ فشار خالی دارم، فشار خون ندارم!
»DrAriu«
@Messwak
شاید دوست نداشته باشید اینو بدونید ولی نه تنها رابطه عاطفی بلکه رابطه دوستانه هم نیاز به کار سخت، تلاش مستمر، کوتاه اومدنهای گاهبهگاه و از خودگذشتگی داره. در بزرگسالی هیچ نوع رابطه انسانیای نیست که بدون تلاش زیاد برای مدت طولانی باقی بمونه.
|matt|
@Messwak
4.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
"جهان به چه کار آید اگر تورا کنار خود نداشته باشم"
•zahra•
@Messwak
درس نخوندی چون وقت زیاد بوده، الانم داری درس نمیخونی چون دیگه وقت کمه و این چرخه تکرار میشه.
»_pan1z_«
@Messwak
غم رو از اضطراب بیشتر میپسندم. غم سکون میده، اضطراب فرار و تشویش. ترجیح میدم آدم غمگینی باشم تا مضطرب
*سونور*
@Messwak
18.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آرزوی نوکره، که پیش آقاش بیاد
بزار بیام کربلا، حالم سرجاش بیاد
ان شاالله در این شب آرزوها آرزوی همه برآورده به خیر بشه رأس آرزوهای هممون فرج حضرت بقیع الله العظم(عج)....
@Messwak