تو زندگی دنبال کسایی برگردین که حوصلهی زندگی کردن داشته باشن!
واسه از سر باز کردن کار نمیکنن، تو کمپ میز میچینن، سبزه عید و از اسفند سبز میکنن، واسه یه قهوه خوردن تک نفره ماگ خوشگل میذارن، غذارو تو دیس میکشن… همین چیزای کوچیک ینی زندگی.
حوصله داشته باشین واسه زندگی.
*Claire underwood*
@Messwak
هر وقت میخواستیم برای کسی شیرینی بخریم پدرم نیم کیلو برامون میخرید که توی راه بخوریم، میگفت بخورید چشمتون سیر بشه آبروریزی نکنید اونجا. راست میگفت. آدمی که چشم و دلش گشنه باشه آبرو و حیثیت حالیش نیست. از آدمهای گشنه فرار کنید، اینها نه حرمت میفهمند نه آبرو.
*کاتسوموتو*
@Messwak
اولین باری که رفتم سرکار تو رشت یه شب برف اومد فرداش نرفتم شرکت، زنگ زدن گفتن کجایی؟ گفتم برفه دیگه. گفتن احمق مگه مدرسه اومدی پاشو بیا سرکارت😭 اونجا کمرم از بزرگسالی شکست.
*PASHIV*
@Messwak
دوجا حرف نزن؛
- وقتى عصبانى و ناراحتى
- وقتى آخرِ شب شده و دلتنگى
كه تحت هر دو شرايط از حرف زدن پشيمون ميشى
• کلاه کج •
@Messwak
646.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به باوری که در اعماق چشم اوست قسم
هنوز رفتن او را نمیکنم باور......
@Messwak
هیچ وقت نذارید عزیزانتون بفهمن آدم قوی وصبوری هستید، نذارید بفهمن که انعطاف پذیرید، نذارید بفهمن که بلدید حال خودتونو خوب کنید و به خودتون تکیه کنید، و از همه مهمتر نذارید بفهمن که همیشه موندنی هستید، چون یه روزی به خودتون میایید و می بینید که هیچ کاری براتون نمی کنن
》parfa《
@Messwak
برادرم یه شوخی بیمزهی همیشگی داره که موقع جاروبرقی کشیدن، بلند داد میکشه یه آشغال گنده اینجائه و جارو رو میگیره رو من. بعدش هم یه جوری غش میکنه از خنده انگار بامزهترین کار جهان رو کرده.
》ثـنـا《
@Messwak