هیچ وقت نذارید عزیزانتون بفهمن آدم قوی وصبوری هستید، نذارید بفهمن که انعطاف پذیرید، نذارید بفهمن که بلدید حال خودتونو خوب کنید و به خودتون تکیه کنید، و از همه مهمتر نذارید بفهمن که همیشه موندنی هستید، چون یه روزی به خودتون میایید و می بینید که هیچ کاری براتون نمی کنن
》parfa《
@Messwak
برادرم یه شوخی بیمزهی همیشگی داره که موقع جاروبرقی کشیدن، بلند داد میکشه یه آشغال گنده اینجائه و جارو رو میگیره رو من. بعدش هم یه جوری غش میکنه از خنده انگار بامزهترین کار جهان رو کرده.
》ثـنـا《
@Messwak
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خطرناک تر از دخترا تو دنیا داریم؟
》هات چاکلت《
@Messwak
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
زمان که میگذره هیچی سخت تر از دست دادن کسی نیست که برای از دست ندادنش باید با جون و دل میجنگیدین....
@Messwak
بهش دقت کرده بودین زرده تخم مرغ چه جوری همیشه وسط تخم مرغ وایمیسه؟ اون رشتههای سفیدرنگ پروتئینی که بهشون میگن Chalaza کارشون همینه!
*Blue Jack*
@Messwak
اگه واقعا بخوادت نه ميره نه ميزاره بری اگه عيب از خودشه خودشو جم وجور ميكنه
اگه عيب از تو باشه ميمونه و درست ميكنه
ولي اگه "عاشقت" باشه!
*𝐀𝐀𝐆*
@Messwak
تو خواب استرس داشتن یکی از بدترین حساس، یه جورایی کاملا خوابی ولی همه چیز میفهمی و استرس و اضطراب داری.
*مائِدِ*
@Messwak
میگو دوس ندارید خورشت کرفس دوس ندارید انبه دوس ندارید پس شما بد غذاها چی کوفت میکنید؟ بمیرم واسه ماماناتون.
*بژوین*
@Messwak
حالم خوبه ها، یه دفه یادم میفته انگار همه موفق شدن بجز من، همه خوشبختن بجز من، همه به یه جایی رسیدن بجز من، همه دوست داشته میشن بجز من، همه زندگی میکنن و من فقط نفس میکشم.
*مینالیزا*
@Messwak
آدمهای منفیباف حوصلهام رو سر میبرن. هر کاری بخوای بکنی دائم میگن وای سخته، وای نمیشه، وای فلان، گمشو بابا.
*alireza*
@Messwak