eitaa logo
مسواک|Messwak
4هزار دنبال‌کننده
5.7هزار عکس
2.6هزار ویدیو
2 فایل
ارتباط با ادمین: @Messwaak
مشاهده در ایتا
دانلود
تو خواب استرس داشتن یکی از بدترین حساس، یه جورایی کاملا خوابی ولی همه چیز میفهمی و استرس و اضطراب داری. *مائِدِ* @Messwak
میگو دوس ندارید خورشت کرفس دوس ندارید انبه دوس ندارید پس شما بد غذاها چی کوفت میکنید؟ بمیرم واسه ماماناتون. *بژوین* @Messwak
حالم خوبه ها، یه دفه یادم میفته انگار همه موفق شدن بجز من، همه خوشبختن بجز من، همه به یه جایی رسیدن بجز من، همه دوست داشته میشن بجز من، همه زندگی میکنن و من فقط نفس میکشم. *مینالیزا* @Messwak
آدم‌های منفی‌باف حوصله‌ام رو سر می‌برن. هر کاری بخوای بکنی دائم می‌گن وای سخته، وای نمی‌شه، وای فلان، گم‌شو بابا. *alireza* @Messwak
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آدم وسوسه می‌شه سس بریزه رو کابینت اینطوری تمیزش کنه • Farhad • @Messwak
چرا زمان فكر ميكنه بره جلو همه چيز حل ميشه ؟؟ ... يكم منطقي باشه ، بره عقب من خودم همه چيز رو درست ميكنم ...! »ساماکا« @Messwak
یه نفر تو دو ماه می‌تونه احساسی رو در شما به وجود بیاره که یه نفر دیگه تو دو سال نتونسته! زمان هیچ کاره‌اس، اصل داستان شخصیت آدماست ... @Messwak
مگه درس عبرت چند واحده که هر چی پاسش می کنیم تموم نمیشه. @Messwak
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
همیشه اینو بدون و همیشه تو یادت بمونه که اتفاقات خوب زمان بر هست ولی اتفاق میوفته یه جوری که حتی خودتم باور نمیکنی که اتفاق افتاده ... •join • @Messwak
یه نظر نامحبوبی دارم که ممکنه به خاطرش کتک بخورم. ولی، اگر توانایی جسمی دارین و از ۲۰ سالگی عبور کردین و هنوز کار نمیکنین واقعا عرضه ندارین. 》مـوژان《 @Messwak
دیروز یکی از بچه ها اومده بهم میگه خانوم شما واسه کاری که من نکردم، منو دعوا میکنید؟ گفتم وا نه چطور؟ میگه خانوم خب پس من مشقامو ننوشتم، بهم هیچی نگید =)))))))) 》آسمآنِ چشمِ او《 @Messwak
‏واقعا چطور ممکن است انسان صبح زود بیدار بشه، دوش بگیره، مسواک بزنه، یه چای نصفه ای بخوره، در ترافیک گیر ‌کند تا سر کار خسته کننده ای برود و در نهایت انسانی شادی باشد؟ »داف پندارم« @Messwak