یه نکته خیلی جالبی که تو رزومه دهه هشتادی ها میبینم، داشتن مهارت با وجود دیپلمه و ازشم دارند خوب پول در میارن، یعنی الکی دنبال مدرک و دانشگاه نمیرن، اشتباهی که ما دهه شصتی ها کردیم🤦🏻♂️
»کتابشاه سوم«
@Messwak
روابط انسانی دیگه وجود نداره، آدما هرکار و رفتاری دلشون بخواد میکنن و کاملا حقبهجانب و خودمحور شدن. واقعا دیگه ارتباط با آدما حالمو بهم میزنه.
»Négar«
@Messwak
استرس دارم یکی از همین روزا از خونه برم بیرون و هوا دیگه سرد نباشه!
»آیدین داشآغلو«
@Messwak
استاد ببخشید دیر اومدم سر کلاس راستش تایمی که باید حاضر میشدم داشتم فکر میکردم اصلا میارزه بیام یا نه.
*☁️*
@Messwak
دوغ آبعلی رندومترین خط تولید رو داره.
یه سریش گازش بیشتره، یه سریش گازش کمتره، یه سریش مزه کاکوتی میده، یه سری سادهاس.
هیچیم رو بسته بندی نمینویسه واقعا رندومه.
*زرشک پلو با مرغ مجلسی*
@Messwak
آقا من یه بار روزه بودم
روی میز یه ظرف پاپکورن بود. یدونه گذاشتم دهنم
یهو یادم افتاد و رفتم ریختم بیرون.
بعد دهنمو آب زدم که مثلا کامل خارج بشه.
تو راه خارج شدن از آشپزخانه یه هویج برداشتم گاز زدم و رفتم اتاقم 🚶🏻♂️😐
*Alireza Majd*
@Messwak
چشمام حساسه
پوستم حساسه
معدم حساسه
روحیم حساسه
کلا خدا منو رو حالت ultra sensitive mode درست کرده 😒⚠️
*’مومینا•*
@Messwak
روزه گرفتن برای ۱۳ ساعت و سیر شدن در ۱۰ دقیقه
بهترین مثال برای لذت های زودگذر این دنیاس
•حسن کرمانی•
@Messwak
چهارنفری آمدند مطب خانم بی حال بود،تب۳۸/۹درجه و گلو پر از التهاب بود توضیح دادم که ویروس گرفته دارونوشتم
یهو مادر پسره گفت خب زهرا خانم، من امیر و میبرم خونه شما هم دخترتون رو ببرید خونه هر زمان خوب شد خبر بدید و دست پسرش و گرفت و رفتند….
جدی چرا یه عده ازدواج میکنند؟
•Faryad•
@Messwak
عاشق این هوای منتهی به فروردین و اوایل فروردینم، کاش یکجا بود همیشه هواش همین بود، همه چیز مثل اول صبحه، هوا پر از ممکنهاست.
• د پیانیست •
@Messwak
وای بدم میاد وقتی خیلی واضح دارم یک چیزی میخونم صدام میزنن و باهام حرف میزنن. یا مثلا وقتی هدفون توی گوشمه جلوم بالبال میزنن که یه اتفاق بیاهمیت رو تعریف کنن. بابا من مشغول به انجام یک کاری هستم. چطور به خودتون اجازه میدید؟
》شیـوه《
@Messwak
خدایا تو خودت بودی دوست داشتی ته گلوت بخاره؟من چجوری ته گلومو بخارونم الان
*ویفر موزی سابق*
@Messwak