eitaa logo
مسواک|Messwak
4هزار دنبال‌کننده
5.7هزار عکس
2.6هزار ویدیو
2 فایل
ارتباط با ادمین: @Messwaak
مشاهده در ایتا
دانلود
وای بدم میاد وقتی خیلی واضح دارم یک چیزی می‌خونم صدام می‌زنن و باهام حرف می‌زنن. یا مثلا وقتی هدفون توی گوشمه جلوم بال‌بال می‌زنن که یه اتفاق بی‌اهمیت رو تعریف کنن. بابا من مشغول به انجام یک کاری هستم. چطور به خودتون اجازه می‌دید؟ 》شیـوه《 @Messwak
خدایا تو خودت بودی دوست داشتی ته گلوت بخاره؟من چجوری ته گلومو بخارونم الان *ویفر موزی سابق* @Messwak
9.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سقوط باران قشنگترین آغاز است.. صبح بخیر ✨ @Messwak
بچه که بودم فک میکردم شوخی میکنن میگن بزرگترین نعمت سلامتیه. الان به هرکی برسم اینو میگم. @Messwak
یه نشدن هایی هست که اولش ناراحت میشی که چرا نشد اما بعدا میفهمی که چه شانسی اوردی که نشد *Alireza Dan* @Messwak
هر وقت ایرپاد توی گوشمه بیکار ترین آدم های دنیا باهام کار دارن و صدام میزنن @Messwak
من نمیفهمم! مگه تو بشقاب غذا نمیخورید؟ مگه غذا نیست؟ غذا مگه کثیفه؟ چرا ظرفو میشورید؟!!! دوباره فردا توش غذا بخورید دیگه لعنتیا »DrLyoko« @Messwak
‏دوستم زنگ زده میگه داری یه دویست میلیون تومن دستی بدی بهم جداً بعضی ها چقدر رو دارن والا من دعام که میکنم روم نمیشه انقدر پول از خدا بخوام »خلافکار« @Messwak
خوبی اسفند اینه که “از شنبه” نداره کلا همه چی “از سال دیگه” شروع میشه🤪 @Messwak
اگه میخوای تو زندگیت پیشرفت کنی پیگیر زندگیِ دیگران نباش کی چی گفت؟ کی چی پوشید؟ کی چیکار کرد؟ کی کجا رفت؟ به تو مربوط نیست! سرگرم زندگیِ خودت باش @Messwak
جدیدا فهمیدم برای درد دل کردن باید از طرف مقابل اجازه گرفت، شاید اون خودش ظرفیت روحیشو نداره که بخواد آه و ناله های یکی دیگه رو بشنوه! • خودمم • @Messwak
صدبار به مامانم گفتم نیازی نیست هر جا میریم اشاره کنی که من پزشکم. رفتیم تو یه فروشگاهی بهم میگه این جالباسی هم خوب میشه برای مطبت ها! (بلند) قیمتش تو فروشگاه قبلیا حدود ۳ بود، اقاعه بهمون گفت ۳.۸۰۰ خب زن ! 😭😭😭 》لیمو《 @Messwak