eitaa logo
مسواک|Messwak
4هزار دنبال‌کننده
5.7هزار عکس
2.6هزار ویدیو
2 فایل
ارتباط با ادمین: @Messwaak
مشاهده در ایتا
دانلود
خوبی اسفند اینه که “از شنبه” نداره کلا همه چی “از سال دیگه” شروع میشه🤪 @Messwak
اگه میخوای تو زندگیت پیشرفت کنی پیگیر زندگیِ دیگران نباش کی چی گفت؟ کی چی پوشید؟ کی چیکار کرد؟ کی کجا رفت؟ به تو مربوط نیست! سرگرم زندگیِ خودت باش @Messwak
جدیدا فهمیدم برای درد دل کردن باید از طرف مقابل اجازه گرفت، شاید اون خودش ظرفیت روحیشو نداره که بخواد آه و ناله های یکی دیگه رو بشنوه! • خودمم • @Messwak
صدبار به مامانم گفتم نیازی نیست هر جا میریم اشاره کنی که من پزشکم. رفتیم تو یه فروشگاهی بهم میگه این جالباسی هم خوب میشه برای مطبت ها! (بلند) قیمتش تو فروشگاه قبلیا حدود ۳ بود، اقاعه بهمون گفت ۳.۸۰۰ خب زن ! 😭😭😭 》لیمو《 @Messwak
هیچ وقت به هیچ کسی اجازه ندین حال خوبتون رو خراب کنه با شجاعت، با قدرت از زندگی تون بندازینش بیرون زندگی کوتاه تر از اونه که با آدمهای حال خراب کن پر بشه شاد باشید خوش باشید و در لحظه زندگی کنید 》mastaneh《 @Messwak
دیشب شوهرم یدونه ساندویچ مرغ برام اورد خیلی تعجب کردم، چون از این کارا نمیکرد همینجوری متعجب نگاش کردم که گفت چیه خب، برا خودم بود نتونستم بخورم گفتم بیارم برا تو، میتونستم بدم به گدای سر فلان کوچه ولی به فکر تو بودم. 😐 》آرامش《 @Messwak
نوشته چرا کتاب می‌خونید وقتی می‌تونید بهش گوش بدید، عزیزم مهم‌ترین ویژگی کتاب دقیقا همینه که حرف نمی‌زنه. *میجی* @Messwak
بهار خیلی جالبه. یهو از کنار خیابونی که تا دیروز برهوت بود رد میشی و کاملا سبزه. چطور انقدر سریع زنده میشی؟ به منم یاد بده. *Leafbug* @Messwak
به نظرم دست از نصیحت کردن ادمهای بالای ۲۵ سال بردارید از نظر من از این سن به بعد آدمها رفتارها و کارهایی که انجام میدن انتخابشونه »علیرضا باشم خوبه« @Messwak
موفقیت یعنی انجام کارها، حتی زمانی که حوصله انجامشونو نداری. صبح بخیر❤️ @Messwak
دوستم رفته بود مغازه کتابفروشی توی بازار کتابفروشای رشت‌. حدود ۷۰۰ تومن با کارت خرید کرد. شبش متوجه شد کارتش موجودی نداشته اما فروشنده به روش نیاورده. من جدا نمی‌دونم کار درست چیه و در چنین مواقعی اگه من بودم چه کاری می‌کردم؟ اما رفتار مهربون فروشنده نور زیبایی تو قلبم روشن کرد😍 》سوماتریپتان پنجاهم《 @Messwak
‏مشكل اينجاست كه فكر ميكنيد هميشه گزينه بهترى هم هست. براى همين قدر هيچكس و هيچى رو نميدونيد. ‌ @Messwak