هنوز هم آرزوی پارسال رو دارم براتون، امیدوارم درآمدتون برسه به سلیقهتون.
نوروز پیروز
• Mahvash •
@Messwak
سال جدید رو با مجبور نکردن دیگر اعضای خانواده برای تبریک تلفنی شروع کن هموطن
•ژنراتور•
@Messwak
از لحظه سال تحویل تا ۱۲ شب نه اسفنده نه فروردین، نظرتون چیه روز زن باشه؟😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
|ali|
@Messwak
یکی از استادامون میگفت : نباید برات مهم باشه که برای کی و چرا مهم هستی، وگرنه سعی میکنی برای"مهم موندن"به خواسته ی دلِ اون رفتار کنی نه دلِ خودت.
|خانم مونرو|
@Messwak
خدایا تو سال جدید مارو با آدمای بی وفا، بیشعور، تاکسیک، بی معرفت، رفیق نیمه راه، سرد و بی تفاوت، دروغگو و نمک نشناس توی هیچ مسیری همراه نکن.
》Alirezarashidi《
@Messwak
ولی من نه درونگرام نه برونگرام من سنجشگرام یعنی میسنجم با کی درونگرا باشم با کی برونگرا.
|سیاووش|
@Messwak
هیچ ادمی حق نداره در استانه ۵۰ سالگی ۶۰سالگی بچه ای به دنیا بیاره
شاید بگی نظرم خودخواهانه اس
اما نیست، کودک یه پدر و مادر شاداب و به روز میخواد نه یه والد سالمند
》موکاخانِم《
@Messwak