ولی من نه درونگرام نه برونگرام من سنجشگرام یعنی میسنجم با کی درونگرا باشم با کی برونگرا.
|سیاووش|
@Messwak
هیچ ادمی حق نداره در استانه ۵۰ سالگی ۶۰سالگی بچه ای به دنیا بیاره
شاید بگی نظرم خودخواهانه اس
اما نیست، کودک یه پدر و مادر شاداب و به روز میخواد نه یه والد سالمند
》موکاخانِم《
@Messwak
شب تولدم شروع کردم به باز کردن کادوها، به کادوی بابام که رسیدم دیدم یه پاکته که درش بازه، توشو که نگاه کردم دیدم نوشته: یک تومنی رو که سه ماه پیش گرفتی نمیخواد برگردونی:)))))))))))))))
》آبجو فروش برنابئو《
@Messwak
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
راه های بدست آوردن دلِ من؛
۱. باهات پیتزا بخورم
۲. برام پیتزا بخری
۳. برام پیتزا درست کنی
۴. پیتزا باشی!!
*فرزاد*
@Messwak
ولی خدایی ستایش دختر بدی بودا. به حرف ننه آقاش گوش نکرد رفت سرخود شوهرکرد؛ پسر مردمو با خانوادش دشمن کرد؛ داداششو به کشتن داد؛ بچهاشو ۱ عمر از ثروت پدربزرگ محروم کرد؛ تو بدبختی بزرگ کرد و نذاشت بابابزرگه نوهاشو ببینه، بعد سینمای ایران به عنوان چهره برتر زن ایرانی نشونش میده!
》مونالیزا《
@Messwak
اهواز شهر عجیبیه
حوالی لشکرآباد اسنپ گرفتم، توی کل مسیر راننده خیلی مهربون و آروم بود، سر چهارراه یکی بد پیچید جلوش و بهش فحش داد، هر دو زدن بغل پیاده شدن تا میخوردن همدیگه رو زدن، بعد هر دو خیلی عادی انگار که اتفاقی نیفتاده سوار ماشین شدن و مسیرشون رو ادامه دادن
》کاتسوموتو《
@Messwak
ماهی عیدمون ۶ ساله شد
از عید ۹۸ داره باهامون زندگی میکنه امسال فقط برا اون خوشحالم که هنوزم پیشمونه
ایشالا سال بعد میفرستیمش کلاس اول :)
»yeganeh«
@Messwak
از آدمهای بیذوق واقعا متنفرم
زیر بارون راه نمیری چون خیس میشی، روی چمن نمیشینی چون لباسات کثیف میشه، از خوردن شیرینی لذت نمیبری چون قند ضرر داره، گل واسه چی خریدی؟ فردا خراب میشه میندازیش دور، عید و مهمونی و دورهم بودن چیه وای تو جمع سردرد میشم
این آدمها لذت زندگی کردن رو ازت میگیرن و کم کم شما رو شبیه به خودشون میکنن
»بیگِیل«
@Messwak
مامانم دروغ میگه. من به هیچکس سلام نرسوندم و عید رو هم تبریک نگفتم.
»sajedeh«
@Messwak
نمیدونم چرا ولی عمیقاً احساس میکنم سال جدید قراره خیلی خوب باشه، خیلی خووووووب.
شمام مثل من فکر میکنید؟!
»alireza«
@Messwak