eitaa logo
مسواک|Messwak
4هزار دنبال‌کننده
5.7هزار عکس
2.6هزار ویدیو
2 فایل
ارتباط با ادمین: @Messwaak
مشاهده در ایتا
دانلود
ماهی عیدمون ۶ ساله شد از عید ۹۸ داره باهامون زندگی میکنه امسال فقط برا اون خوشحالم که هنوزم پیشمونه ایشالا سال بعد میفرستیمش کلاس اول :) »yeganeh« @Messwak
از آدم‌های بی‌ذوق واقعا متنفرم زیر بارون راه نمیری چون خیس میشی، روی چمن نمیشینی چون لباسات کثیف میشه، از خوردن شیرینی لذت نمیبری چون قند ضرر داره، گل واسه چی خریدی؟ فردا خراب میشه میندازیش دور، عید و مهمونی و دورهم بودن چیه وای تو جمع سردرد میشم این آدم‌ها لذت زندگی کردن رو ازت میگیرن و کم کم شما رو شبیه به خودشون میکنن »بی‌گِیل« @Messwak
مامانم دروغ میگه. من به هیچکس سلام نرسوندم و عید رو هم تبریک نگفتم. »sajedeh« @Messwak
نمی‌دونم چرا ولی عمیقاً احساس می‌کنم سال جدید قراره خیلی خوب باشه، خیلی خووووووب. شمام مثل من فکر میکنید؟! »alireza« @Messwak
برای اولین بار برا کل خانواده عیدی خریدم و دادم بهشون، به دوستامم عیدی دادم، پسر پول داشتن و دادنش به ادمایی که دوستشون داری بهترین حس دنیاست »محمد جواد« @Messwak
آرزوم واستون توى سال جديد رسيدنه، رسيدن به هرچيزى كه باعث ميشه خوشحال‌تر زندگى كنيد. »على« @Messwak
هوا هوای دیدن ادم مورد علاقت ،املت صبح جمعه، دور زدن توی خیابون و حالا زندگی اونقدرام بد نیسته. :( ‌ @Messwak
دیشب عروسی یکی از دوستام بود که ازدواج دومش بود، میکروفونو گرفت رو به مهمونا گفت: «دوباره خوش اومدید» :)))) ‌ @Messwak
هوای بهاری یه جوریه که انقد خوابم میاد نمیتونم هیچ کاری بکنم، همه کارها بمونه برای اول تابستون »ژنرال« @Messwak
نوشته بود: اهواز همیشه گرد و خاک نیستا عید این شکلیه🫠 *زهرا گیان* @Messwak
واقعا زولبیا بامیه معلوم نیست چرا هنوز وجود داره. یه ترکیب وحشتناک از روغن خالص و شکره که بیشتر از اینکه خوراکی باشه یه سلاح بیولوژیک علیه معده‌ست انگار یه تیم از دانشمندای شیطان‌صفت نشستن و گفتن چجوری می‌تونیم یه چیز درست کنیم که هم قند خون رو بترکونه هم معده رو منفجر کنه؟ • stars • @Messwak
من کلا با نسبت دادن کلمه زشت به کسی مشکل دارم! ‏هیچ زشت و خوشگلی وجود نداره، هر کسی با طبیعت خودش زیباست، این ماییم که با استانداردهای ذهنیمون برچسب میزنیم به آدما @Messwak