خوشبحالتون اگه مامان دارین و وقتی شب، خسته و له و شاکی از همهٔ دنیا میرسین خونه؛ وقتی دلتون پر از غصه و گلوتون پر از بغضه، میتونین بهش زنگ بزنین و بگین و بگین و بگین تا خالی شین. حتی اگه اون هیچی بجز «درست میشه» هم نگه؛ بازم آروم میشین. چون مامانا وقتی میگن درست میشه، درست میشه.
》LiliBeth《
@Messwak
از آدمایی که فکر میکنن تا ابد وقت دارن عذاب میکشم.
بعدا میریم. بعدا میبینیم. بعدا میخوریم. بعدا میگیم. بعدا میخریم. بعدا، بعدا، بعدا.
بعدا من پیر شدم، مردم، رفتم، تموم شدم. زندگی کوتاهه. وقت تنگه. هر لحظه غنیمته. وقتش الانه، نه هیچ موقع دیگه.
من نوح نیستم.
»سهشنبه«
@Messwak
اینکه اکثرا دارن طلاق میگیرن
و اکثرا هم طرف مرد مقصره
یکم نگران کنندست.
آقایون چرا تا به یه جایی میرسید یادتون میره تو نداری هاتون کی کنارتون بود؟
»𝐦𝐢𝐬𝐬 𝐢𝐫𝐚𝐪𝐢«
@Messwak
یک نفر رو دیدم که از سال ۷۹ تا همین چن روز پیش بدون مرخصی زندان بوده!
نه میدونست عابربانک چیه! نه لوکیشن! نه تلگرام! ...
نه ابزارهای زندگی امروزی...
به طور کل منقطع از تکنولوژی
کاملا کالچرشاک بود از زندگی امروزی
جا مانده بود در همون سال ۱۳۷۹
•عامو•
@Messwak
انسان باید از صبحِ علیالطلوع تا پایانِ شب،
خود را مشغول چیزی سازد،
سرگرم باشد،
کار کند،
جان بکند؛
وگرنه از نشخوارِ فکری میمیرد...
• تک مصرع •
@Messwak
12.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اول صبح این ویدیو رو دیدم اصلا روحم جلا گرفت🥹
@Messwak
یه چیزی بهتون بگم در مورد پول خرج کردن؟
ولخرج باشید بچه ها😂 من هر موقع خرجام زیاد میشه از اونطرف پولایی که به حسابمم میاد زیاد میشه از همه جا
*tipsy🍋🟩*
@Messwak
همین که چای رو تو استکان شفاف که رنگش مشخص باشه نخوری یعنی هیچ علاقه ای به چای نداری.
*404*
@Messwak
شوک فرهنگی
فقط اونجائی که اولین بار همسرم برای مهمونی اومد خونه ما،
همهی خانواده با صدای بلند ترکی حرف میزدن
و اون فکر کرده بود دعواست و هر لحظه ممکنه بزن بزن بشه :)))))
•Nasrin•
@Messwak
گداهای تهران یه جوری سطح توقعشون بالاس انگار ما رعیتیم و وظیفمونه بهشون پول بدیم
•ترمینالر•
@Messwak