eitaa logo
مسواک|Messwak
4هزار دنبال‌کننده
5.7هزار عکس
2.6هزار ویدیو
2 فایل
ارتباط با ادمین: @Messwaak
مشاهده در ایتا
دانلود
پنج دقیقه درس می‌خونم پنجاه و پنج دقیقه استراحت می‌کنم و متاسفانه به همین علت نمیتونم درسامو مثل اشتباهاتم تکرار و مرور کنم. • sarina • @Messwak
قبول دارید مردها خیلی اغراق میکنن؟ مثلا دیشب بابام گفت بیرون شام نخوری غذای دریایی درست کردم اومدم خونه دیدم تن ماهی و برنج درست کرده • Sadieadler • @Messwak
من تحقیق کردم اگه کوچیکترین مشکلت رو با خانواده در جریان بذاری میشه بزرگترین مشکل @Messwak
‏۹۹٪ مواقعی که میگم « نه بابا اوکیه ناراحت نشدم» مث سگ ناراحت شدم و فقط به نظرم بیان کردن ناراحتیم چیزی رو حل نمیکرده. @Messwak
دلیل تمام استرس و اضطراب و افسردگی هایمان این است که وجود خودمان را نادیده می گیریم و برای راضی کردن دیگران زندگی میکنیم ...! @Messwak
ورژن پر حرفم؟ یعنی باهات حال میکنم و گرنه کسی حرف زدن من رو خیلی نمیبینه. @Messwak
یه همچین گوشه ی دنجی تو خونه نیاز دارم✨ @Messwak
اگه میخواید پدر و مادر خوبی باشید کاری کنید که بچه هاتون ازحرف زدن باهاتون ترسی نداشته باشن و راحت حرفاشون رو باهاتون بزنن. هرآدمی بعضی وقتا نیازداره با یکی حرف بزنه درد دل کنه مشکلشو بگه اگه این آدم پدر و مادرش نباشن میره سراغ یه غریبه که هیچ تضمینی نیست غریبه ازش سواستفاده نکنه ~👀..~ @Messwak
‏ارزو مال شما بچه پولداراس :))) مسیر زندگی منو ضرورت ها تایین میکنن ~علی آقا پایدار~ @Messwak
من برات یار میشم یار وفادار میشم ~fardin~ @Messwak
موقع عصبانیت حواستون باشه با کی و چجوری دارین حرف میزنید همه چی حل میشه و حالتون خوب میشه اما یه حرفا و یه لحنایی هیچوقت از دلِ طرفِ مقابل پاک نمیشه... ~mahshid~ @Messwak
چرا کسی به این اشاره نمیکنه که تدریس واقعا شغل سختیه؟ نه از این نظر که انتقال مفهومی که میخوای درس بدی سخت باشه، از این نظر که ممکنه در آستانهٔ -یا حتی بدتر- در میانهٔ یک فروپاشی روانی باشی اما درهرصورت باید بری سر کلاس و بگی سلام بچه های گل ~سارا~ @Messwak