از صبح که تو جاده بودم مامانم ۵بار حداقل زنگ زد که چی درست کنم برای نهار
گفتم قیمه گفت نه ماکارانی یا عدس پلو
گفتم ماکارانی
باز زنگ زد که کباب تابه ای یا ماکارانی
گفتم ماکارانی
گفت میخوای بگم بابا پیتزا بگیره؟
گفتم نه ماکارانی
الان رسیدم خونه و دیدم ناهار خورشت کرفس داریم🫥🫥
• داروساز تجربی •
@Messwak
دفعهی دیگه که تصادف کردین، چه مقصر بودین، چه نبودین، پیاده شین مثل بچه آدم، حال طرف رو بپرسید، اگر توافق کردین که هیچ ، اگر نه زنگ بزنید به پلیس بیاد کروکی بکشه، جیغ و داد و فحش نداره که، کی قراره این فرهنگ درست بشه؟ تصادف پیش میاد. متنفرم میبینم کسی بعد تصادف جیغ میزنه
•aubade•
@Messwak
6.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
محاله با دیدن این کلیپ خنده رو لبات نیاد😂😂
•SARA•
@Messwak
هوا از ۴۵ درجه یهو میاد ۱۵ درجه
از ۱۵ هم میره رو ۵۰
بعد یه عده میگن نه خردادیا مودی نیستن
》𝑳𝒖𝒄𝒊𝒇𝒆𝒓《
@Messwak
بنظرم بهترین آرزویی که میشه برای کسی کرد "حال خوب" ـه
یکی با پول حالش خوب میشه
یکی با بودن کنار دلبر
یکی با قرمه سبزی
یکی با چای :)
واستون "حال خوب" آرزو میکنم
•یرگه•
@Messwak
يهجا خوندم نوشته بود:
"بُزرگترین مشکل تو ارتباطاتمون اینه که گوش
نمیدیم که بفهمیم، گوش میدیم تا جواب بدیم."
و چقدر بهنظرم درسته:)
•🌸•
@Messwak
آقا من خیلی دوس دارم بدونم شمام تو ذهنتون دائم یه مکالمه رندوم با خودتون دارید؟ ینی مثلا دائم در حال صحبت راجب یه مسئله ای با خودتون یا مرور یه داستانی به شکل یه بحث منطقی هستید؟ کسی هست تو ذهنش کامل سکوت باشه و صدایی نباشه؟ کاش جدی بگید ببینیم عادیه یا نه.
》پارسا《
@Messwak
امروز تو اتوبوس دیدم قاب گوشی بغل دستیم با مال من یکیه، پیاده که شد گوشیمو از طرف قابش براش تکون دادم. بنده خدا تا یه ساعت دنبال اتوبوس میدوید :))
》دومی از سمت راست《
@Messwak
تاحالا از این زاویه بهش نگاه کرده بودید؟! :))))))))))))))))
»𓆩 مُـزمِـن 𓆪«
@Messwak