آقا من خیلی دوس دارم بدونم شمام تو ذهنتون دائم یه مکالمه رندوم با خودتون دارید؟ ینی مثلا دائم در حال صحبت راجب یه مسئله ای با خودتون یا مرور یه داستانی به شکل یه بحث منطقی هستید؟ کسی هست تو ذهنش کامل سکوت باشه و صدایی نباشه؟ کاش جدی بگید ببینیم عادیه یا نه.
》پارسا《
@Messwak
امروز تو اتوبوس دیدم قاب گوشی بغل دستیم با مال من یکیه، پیاده که شد گوشیمو از طرف قابش براش تکون دادم. بنده خدا تا یه ساعت دنبال اتوبوس میدوید :))
》دومی از سمت راست《
@Messwak
تاحالا از این زاویه بهش نگاه کرده بودید؟! :))))))))))))))))
»𓆩 مُـزمِـن 𓆪«
@Messwak
انقدر خوب باشید که آدما به خودتون حسودی نکنن.
به کسی که شما رو داره حسودی کنن
•➠•
@Messwak
دیر سین کردن و جواب ندادن دیگه حال نمیده کاش یهچیز جدیدتر واسه توهین به شخصیت بقیه کشف کنید
•For More•
@Messwak
بهترین برنامه کوه رو اکیپ اصحاب کهف ریختن
رفتن اونجا گرفتن خوابیدن
•You•
@Messwak
احوالپرسی ما اینجوریه که اول میپرسه "همه" خوبن؟
میگی بله خوبن
بعد یکی یکی اسم میاره و احوال میپرسه
•kianaafr•
@Messwak
کار من وانمود کردنه؛
وانمود کنم حوصله دارم، درحالی که ندارم،
وانمود کنم خوشحالم، در حالی که نیستم،
وانمود کنم اذیت نمیشم، در حالی که میشم،
وانمود کنم دلتنگ نیستم، در حالی که هستم،
وانمود کنم خسته نیستم، در حالی که هستم، خیلی هم هستم:)
»مُصی«
@Messwak
من به شدت آدم ”گور بابای عکس بذار لذت ببرم از تفریحمای“ هستم؛
بخاطر همینه هیچ عکس شیک و قشنگی ندارم…
•✘•
@Messwak