eitaa logo
مسواک|Messwak
4هزار دنبال‌کننده
5.7هزار عکس
2.6هزار ویدیو
2 فایل
ارتباط با ادمین: @Messwaak
مشاهده در ایتا
دانلود
آقا من خیلی دوس دارم بدونم شمام تو ذهنتون دائم یه مکالمه رندوم با خودتون دارید؟ ینی مثلا دائم در حال صحبت راجب یه مسئله ای با خودتون یا مرور یه داستانی به شکل یه بحث منطقی هستید؟ کسی هست تو ذهنش کامل سکوت باشه و صدایی نباشه؟ کاش جدی بگید ببینیم عادیه یا نه. 》پارسا《 @Messwak
‏امروز تو اتوبوس دیدم قاب گوشی بغل دستیم با مال من یکیه، پیاده که شد گوشیمو از طرف قابش براش تکون دادم. بنده خدا تا یه ساعت دنبال اتوبوس می‌دوید :)) 》دومی از سمت راست《 @Messwak
این منم، کوچک و غمگین و خسته. @Messwak
تاحالا از این زاویه بهش نگاه کرده بودید؟! :)))))))))))))))) »𓆩 مُـزمِـن 𓆪« @Messwak
انقدر خوب باشید که آدما به خودتون حسودی نکنن. به کسی که شما رو داره حسودی کنن •➠• @Messwak
از لحاظ کیوت بودن(((((: 🥲 •hell• @Messwak
چرا دقیقا؟ چراااا 《خانم‌میم》 @Messwak
دیر ‏سین کردن و جواب ندادن دیگه حال نمیده کاش یه‌چیز جدیدتر واسه توهین به شخصیت بقیه کشف کنید •For More• @Messwak
‏بهترین برنامه کوه رو اکیپ اصحاب کهف ریختن رفتن اونجا گرفتن خوابیدن •You• @Messwak
احوالپرسی ما اینجوریه که اول میپرسه "همه" خوبن؟ میگی بله خوبن بعد یکی یکی اسم میاره و احوال میپرسه •kianaafr• @Messwak
‏کار من وانمود کردنه؛ وانمود کنم حوصله دارم، درحالی که ندارم، وانمود کنم خوشحالم، در حالی که نیستم، وانمود کنم اذیت نمیشم، در حالی که میشم، وانمود کنم دلتنگ ‌نیستم، در حالی که هستم، وانمود کنم خسته نیستم، در حالی که هستم، خیلی هم هستم:) »مُصی« @Messwak
من به شدت آدم ”گور بابای عکس بذار لذت ببرم از تفریحم‌ای“ هستم؛ بخاطر همینه هیچ عکس شیک و قشنگی ندارم… •✘• @Messwak