eitaa logo
میثم قاسمی | سلوک‌مجاهدانه
227 دنبال‌کننده
238 عکس
225 ویدیو
16 فایل
کانال یادداشت‌ها و آثار میثم قاسمی #اخلاق #معنویت #فرهنگ #نظام_جامع_اندیشه_اسلامی #پژوهش_های_راهبردی #توحید_اجتماعی #تفسیر #منبر_و_تبلیغ @Meysamghasemi:راه ارتباط
مشاهده در ایتا
دانلود
دعا و عبادت رمضانیه در قرآن.mp3
37.08M
💠نسبت دعا و عبادت 💠مهربانانه ترین آیه قرآن 💠رمضان و فرصت قرب و محبوبیت 💠فقر و نیازمندی، زمینه ادب دعا و عبادت 🎙میثم قاسمی ۱۲ رمضان ۱۴۴۴ @tooshe_noor
سخنرانی شب۱۹رمضان۱۴۴۴.mp3
36.63M
🔷ما مضطر به بخشيده شدن هستیم. 🔷مغفرت الهی و معنای ذنب 🔷شب قدر و سه ارتباط ویژه 🔷حاجت‌روا شدن اميرالمؤمنين در شب نوزدهم. 🎙میثم قاسمی @tooshe_noor
سخنرانی ۲۱ رمضان.mp3
20.87M
🔲بیان گوشه‌ای از فضائل اميرالمؤمنين علیه السلام. 🔲ذکر مصیبت و توسل 🎙میثم قاسمی @tooshe_noor
هدایت شده از بینش مطهر || مطهَرین
📣به مناسبت گرامیداشت شهادت شهید مطهری و هفته معلم سلسله جلساتی برگزار می گردد. 🎙باحضور استاد محترم: حجة الاسلام و المسلمین قاسمی 📌موضوع : مطهری معلم تراز تمدن اسلامی 🕓زمان : پنج شنبه ۱۴ اردیبهشت ، ساعت ۱۶ از کانال بینش مطهر||مطهرین در 👇 https://eitaa.com/joinchat/2767650840Cd17f406221 ⭕️در صورت بروز مشکل در ایتا جلسه در برنامه ی دیگری برگزار خواهد شد.
هدایت شده از بینش مطهر || مطهَرین
پخش زنده
فعلا قابلیت پخش زنده در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امام‌خمینی و قیام برای اقامه دین،۱۴خرداد۴۰۲.mp3
21.77M
امام خمینی (ره) و قیام برای اقامه دین ✅ 💢مراحل چهارگانه سعادت در قرآن 💢اقامه دین در لایه های سه گانه زندگی توسط حضرت امام خمینی (ره) 💢تفاوت مردم ایران و مردم عصر نخستین اسلام 🎙میثم قاسمی 🗓14خرداد 1402 @tooshe_noor
💢احیاگری در تراز غدیر💢 💠تردیدی نیست که بزرگترین عید اسلامی، عید غدیر، سرآغاز درکی نوین و متعالی از اسلام ناب و پیراسته شده از هر شرک و انحرافی است، آنچنان که اگر پیامبر خدا صلی الله علیه و آله، عالمیان را در این روز به ولایت امیرالمؤمنین رهنمون نمی‌شد، همه زحمات او در ایفای نقش رسالت نقش بر آب بود؛ 💠 چرا که دینی با چنین دامنه تاثیر و تحوّل در اجتماع چنان چه بدون معرفّی نماد و نمود و تعیّن عینی بماند، جز انگاره‌ای انتزاعی و چه بسا خیالی از آن باقی نخواهد آمد و آموزه‌های فطری آن، دام جذابی برای صید توده‌های از همه جا بی‌خبر توسط طاغوتیان فرصت طلب خواهد بود. 💠از این رو علی عین اسلام و اسلام در علی تعیّن یافته است و ولایت او نه فقط جایگاه و منصبی اجتماعی و معنوی که امتداد همه ابعاد دین از بینش و عقلانیّت تا گرایش و کنش و فرهنگ است 💠 غدیر یک مکتب است، مکتبی که با صدایی رسا در روز غدیر از حنجره رسول به عالم ابلاغ شد و برای همیشه تاریخ، مردمان هر عصر و مصری را به کوششی نو برای شناخت اسلام فرامی‌خواند. 💠 مکتبی که گرچه در هجده ذی الحجه سال دهم بنیان نهاده شد، امّا ثمره عمومی آن را مردمان هزاره‌های پس از آن باید با اندیشه علوی در قالب نظامات فکری و اجتماعی طراحی کنند و اسباب غلبه آن بر هر آنچه بشر دینش نامیده است فراهم سازند. 💠بزرگداشت غدیر برای صاحبان فکر و اندیشه، اطعام فکری بشر تشنه به حقیقت است، غدیر را باید از سرچشمه جوشان علوی جاری ساخت و جهان تشنه معنا و معرفت را از آن سیراب کرد و این رود خروشان معرفت اسلامی که در هر عصری توسط عالمان فرهیخته به حرکت درآمده است به دریایی بی انتها بدل ساخت. 💠غدیر را که همان اسلام مجسم و مجموعه فضائل علمی و عملی امیرالمؤمنین است، باید با اجتهاد حکمت بنیان و فقاهت توحید محور به عرصه اندیشه بشر وارد ساخت و این مسئولیّت عظیمی است که احیاگران غدیر بر دوش دارند. ✅یادش بخیر علامه امینی که می‌گفت: روزقیامت ازآن دونفر(مخالفان علی علیه السلام) نزد خداشکایت می‌کنم، چون عمری راکه باید صرف نوشتن فضائل امیرالمومنین علیه السلام می‌کردم تامردم باآن آشنا گردند، صرف اثبات حقانیت مولاکردم. میثم قاسمی 15تیر1402 17ذی الحجه1444 @tooshe_noor
💢بيم فهم ناتراز از تبلیغ تراز دینی💢 (قسمت اول) 🔷هنوز دو سه جمله‌ای از آغاز دلچسب با بیان خاطره دیدار با امام بزرگوار نگذشته بود که هشدار و نهیبی تاریخی، فلسفه وجودی جلسه امروز را دستکم برای من که کنجکاوانه به دنبال یافتن آن بودم روشن کرد: «واقعاً با اطّلاعاتی که به من میرسد از جهات مختلف، نسبت به تبلیغ نگرانم!» 🔷پس از آن که حضرت آقا به مسئولین اطمینان دادند که این نگرانی به سبب غیرواقعی دانستن آمارهای حوزوی نیست، همه سخنرانی را می‌شد در یک محور خلاصه کرد، آن هم این که همه باید بدانند که تبلیغ دین امروز یک مجاهده و مبارزه است. «مبارزه، مبارزه‌ی تمدّنی است، مبارزه‌ی جهانی است.» 🔷جهادی سخت و نفس‌گیر که چنانچه مسئولان حوزوی و عموم طلاب بتوانند در افق بلند تمدّنی به آن بنگرند، همه آمارهای موجود کمّا و کیفا هیچ تناسبی با صحنه تقابل امروز ما ندارد و هم «از لحاظ کمّیّت خیلی عقبیم.» و هم از لحاظ کیفیت چرا که «سطح فکر بالا رفته. تبلیغ بدون توجّه به این واقعیّت خنثی خواهد شد؛ باید بدانیم طرف مقابلمان در چه مرحله‌ی فکری قرار دارد تا محتوا را، مادّه را و صورت را ــ هیئت را ــ بر طبق نیاز او تنظیم کنیم؛ بدون این فایده‌ای ندارد!» 🔷با این نگاه بود که ایشان تاکید کردند تبلیغ باید اولویّت اول حوزه باشد: «امروز نگاه رایج در حوزه‌های علمیّه این است که تبلیغ در مرتبه‌ی دوّم قرار دارد. مرتبه‌ی اوّل چیزهای دیگر است [مانند] مقامات علمی و امثال اینها؛ «تبلیغ» در مرتبه‌ی دوّم است. ما از این نگاه باید عبور کنیم. تبلیغ، مرتبه‌ی اوّل است» 🔷 راهبردی‌ترین گزاره بیانات امروز امام جامعه اسلامی که می‌توان آن را منشور تبلیغ اسلامی نیز نامید همین جمله مهم و سرنوشت‌ساز است، آن قدر مهم و تعیین کننده، که نادیده گرفتن آن، به مثابه هموار کردن فاجعه در جامعه و سیلی خوردن اسلام خواهد بود. 🔷امّا برای من که چندی است با ذهنیّت برخی آقایان و بزرگوران حوزوی آشنا هستم، فروکاسته شدن این مطالبه به لزوم ایجاد یک ساختار قدرتمند تبلیغی با بودجه‌های کلان و یا تنزّل دادن این مطالبه راهبردی و تاریخی، به نزاع های سازمانی میان حوزه و نهادهای تبلیغی، خطری مهم است که می‌تواند همه بیانات امروز حضرت آقا را به محاق ببرد. ادامه دارد... @tooshe_noor
💢بيم فهم ناتراز از تبلیغ تراز دینی💢 (قسمت دوم) 🔷تبلیغ تراز دینی در افق نگاه رهبری معظّم، بر اساس نشانه‌هایی که در بیانات امروزشان بود دارای ویژگی‌های زیر است: 1- تضمین کننده تحقق رکن ایمان در فرهنگ عمومی جامعه 2- نظام ساز و حافظ کیان نظام اسلامی و لوازم اجتماعی آن مانند: قیام عمومی برای اقامه قسط «اقامه‌ی معروف، اشاعه‌ی معروف، ازاله‌ی منکر، ترویج کَلِم طیّب و عمل صالح» 3- کتابهای تراز تبلیغ اسلامی بخش عمده‌ای از میراث روایی و معرفتی بزرگان اعصار سابق مانند شیخ صدوق و شیخ مفید و علامه مجلسی و ... است. 4- منبرهای تراز تبلیغ اسلامی از آنِ بزرگانی چون مرحوم علامه میرزا ابوالحسن قزوینی فیلسوف بزرگ و ملاحسین کاشفی و حاج آقا رضای همدانی و ...است. 5- بنیه علمی مبلغان باید امکان تهاجم به مبانی اندیشه لیبرال دموکراسی امروز غرب را در آنان ایجاد کند و به سان علامه طباطبایی و شهید مطهری به جای دفاع موردی در برابر شبهه با نظام و بنیان فکری انحرافات اجتماعی را آماج حمله قرار دهد. 6- تبلیغ تراز مستظهر به پشتیبانی علوم و کتب رسمی حوزه مانند کفایه و دروس خارج است. 7- محتوای تبلیغ باید بتواند پا به پای تحولات سریع و روزآمد جهانی به پیش آید و سبب ایجاد جریان‌های فکری قدرتمند در جامعه شود. 8- باید متناسب با لسان قوم و منطق اندیشه آنان به ویژه نسل جوان باشد. 9- التزام آفرین و عمل ساز بوده و بتواند مخاطب را برای پایبندی به دین اقناع کند. 🔷حال پس از بیان این ویژگی‌ها، اگر تنها نتیجه این ییانات ایجاد یک ساختار جدید باشد، لازم است خود را با این پرسشها مواجه بدانیم که: 🔶آیا بیانات امام و مقتدای امروز ما با چنین عمق راهبردی و افق تمدّنی، جز با تغییر ریل عمومی حوزه با همه ظرفیّتهای موجود و بدون کاستن از دامنه تلاشهای علمی موجود، به سمت تربیت مبلغ معنای دیگری دارد؟ 🔶این که باید اولویّت اول حوزه باید تبلیغ باشد آیا غیر از این است که مجموع دارایی های امروز حوزه باید تبدیل به یک کانون عظیم تبلیغی شود؟ 🔶 آیا جز این است که یک ساختار در عرض پژوهش و آموزش و تهذیب می‌تواند چنین بارگرانی را به دوش بگیرد و همه ظرفیتهای علمی و معرفتی و معنوی حوزه‌ها را در تربیت مبلغ به کاربگیرد؟ 🔷 البتّه چنان‌چه گریزی از ساختار سازی نباشد به تصریح امروز رهبری حوزه نیازمند یک کانون فکر و اندیشه است که از مبنا تا اقدام تبلیغی را راهبری کند و همه ظرفیّتهای موجود را در این عرصه مهم به صف کند، نمونه فقه معاصر در بیان رهبری در چنین افقی طرح گردید و الا هر ساختار بخشی و خرد در این عرصه، این ایده راهبردی رهبری را دچار فروکاهش بروکراتیک خواهد کرد. 🔷اما نکته آخر چه با ساختار و چه بدون آن، حوزه علمیّه با همه عظمت و علمیّت آن، امروز ناگزیر از بازخوانی رسالت اجتماعی خود است، حوزه انقلاب همه داشته‌های علمی خود را باید این بار در یک تغییر راهبرد کلان، برای تربیت مبلغان تراز فرهیخته و آشنا با مبانی انقلاب به میدان بیاورد، مبلغانی که فقه و فلسفه و روانشناسی و جامعه‌شناسی را در عرصه امتداد فرهنگ ایمان جمعی به عرصه عمومی جامعه بکشند و مطهری گونه، از جوان و نوجوان امروز، علمدار تمدّن سازی و غلبه بر هیمنه پوشالی دشمن بسازند. 🔷درباره بیانات تاریخی رهبر معظم انقلاب باید بسیار سخن گفت و اندیشید، راهی که ایشان گشودند، کلید حل همه آن چیزی است که امروز از آن به عنوان لزوم تحول در حوزه ها یاد می شود. ✍میثم قاسمی 21تیرماه 1402 @tooshe_noor
📢 🏴 در زیر خیمه‌اش همه یک خانواده‌ایم مراسم عزاداری دهه اول مُحَرَّمُ الحَرام سال ۱۴۴۵ ◾️با سخنرانی: حجت‌الاسلام قاسمی ▫️مرثیه‌سرایی: حاج مالک بکماز و مادحین اهل‌بیت علیهم‌السلام ▫️همراه با قرائت قرآن و زیارت عاشورا ◾️از سه‌شنبه ۲۷تیرماه بعد از نماز عشا 🚩 علیه‌السلام 🔰 📲 🕌 بلوار بسیج، خیابان شهید ابراهیمی، مسجد و کانون امام رضا علیه‌السلام 🔸قرارگاه فرهنگی افسران موعود 🔹پایگاه بسیج شهید احمدی روشن ☑️ @AfsaranM
ورودی محرم۱۴۰۲.mp3
14.11M
🔷آمادگی برای ورود به محرم الحرام 💢تربیت جمعی ماموریت پیامبران 💢ایام الله در قرآن 💢ماه محرم ماه حماسه و شور 🎙میثم قاسمی @tooshe_noor
💡 چرا زندگی کردن با زنده بودن تفاوت دارد؟ 🔰 مروری بر منبر شب اول محرم ۱۴۴۵ حجت‌الاسلام والمسلمین میثم قاسمی 🎙 یکی از موضوعات مهمی که بشریت گرفتار آن است و در عین حال به آن توجهی ندارد، مسئله است. بسیاری از مردم زندگی کردن را با زنده بودن یکسان می‌دانند و حال آن‌که این‌گونه نیست. ماهی است که راه زندگی کردن را آموزش داده و زندگی را باید در محرم بیاموزیم. امام حسین (علیه السلام) قیام کردند که ما زندگی کنیم نه فقط زنده باشیم. در آیات قرآن کریم، خداوند بین زنده بودن و زندگی کردن تفاوت قائل شده است: برای مثال، مشرکان به پیامبر محاجّه کردن که تو یکی از ما هستی و فرقی با ما نداری و تو پیامبر نیز نیستی. (آیه ۷ سوره فرقان) و خداوند در پاسخ به آن‌ها فرمود: که زندگی این‌ها هم دست ماست. جنس زندگی آن‌ها با شما متفاوت است. (آیات بعد سوره فرقان) حیات حداقلی یعنی فقط نفس کشیدن و حیات قرآن است که نصیب هر کسی نمی‌شود. اعمال صالح و نیکوی هر فرد، برای او حیات‌آورِ قرآنی می‌شود. نگاه ما به زندگی باید از اساس اصلاح شود. حیاتِ درجه یکِ این دنیا (بهترین نوع حیات دنیوی) در مقابل حیاتی که در آن دنیا وجود دارد هیچ است. در آخرت، زندگیِ واقعی وجود دارد و همه چیز در آن زنده‌ی حقیقی است؛ اما وقتی در این دنیا زندگی کنیم در واقع زنده نیستیم. توقعات مادی ما با انجام اعمال صالح کاسته می‌شود؛ لکن توقعات معنوی ما افزایش می‌یابد؛ چراکه درکی که از زندگی جدید پیدا می‌شود ما را به سمتی سوق می‌دهد که کمی بیش‌تر مراقب باشیم، کمی کنیم. غربی‌ها فضای مجازی را به این دلیل ساختند که فضای اطراف ما را شلوغ کنند تا به عمق و مفهوم عبادات و اعمال صالح پِی نبرده و از آن لذت نبریم تا به حقیقت حیات دست پیدا نکنیم و این‌گونه است منتظر شهادتی که زندگی می‌کند؛ چون را زندگی می‌بیند. ویژگی بارز یاران اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و خود حضرت این بود که زندگی را به گونه‌ای دیگر درک کردند. 📝 تهیه و تنظیم: گروه 🚩 علیه‌السلام 🔰 🕌 مسجد و کانون امام‌رضاعلیه‌السلام 🔸قرارگاه فرهنگی افسران موعود 🔹پایگاه بسیج شهید احمدی روشن ☑️ @AfsaranM
سخنرانی شب اول محرم.mp3
41.68M
🔉🔉 🌙شب اول محرم الحرام ۱۴۴۵ ▪️سخنران: حجت الاسلام میثم قاسمی 🗓 سه شنبه ۲۷ تیرماه ۱۴۰۲ علیه‌السلام 🕌 مسجد و کانون امام‌رضاعلیه‌السلام 🔸قرارگاه فرهنگی افسران موعود 🔹پایگاه بسیج شهید احمدی روشن ☑️ @AfsaranM
سخنرانی شب دوم محرم.mp3
40.85M
🔉🔉 🌙شب دوم محرم الحرام ۱۴۴۵ ▪️سخنران:حجت الاسلام قاسمی 🗓 چهارشنبه ۲۸ تیرماه ۱۴۰۲ علیه‌السلام 🕌 مسجد و کانون امام‌رضاعلیه‌السلام 🔸قرارگاه فرهنگی افسران موعود 🔹پایگاه بسیج شهید احمدی روشن ☑️ @AfsaranM
💡 ❓چرا زندگی کردن با زنده بودن تفاوت دارد؟ 🔰 مروری بر منبر شب دوم محرم ۱۴۴۵ حجت‌الاسلام والمسلمین میثم قاسمی 🎙 خیلی از ما انسان‌ها سعی داریم زنده بمانیم اما در قرآن کریم ادبیات دیگری به کار رفته است و هدف از دین‌دار شدن است. ای مردم لبیک بگویید به خدا و رسول خدا برای این‌که زنده بمانیم، برای این‌که زنده شویم. برای مثال نمایشگاهی در کشور هند راه انداخته بودند که هر کس ادعای خدایی می‌کرد آنجا می‌آمد یه کسی وزن زیادی داشت پرسیدن از تو چه چیزی برمیاد گفت: من از همه بزرگ‌تر هستم، پس من باید خدا باشم. اگر انسان این است پس دیگر زنده ماندن ثمری و شکوفایی ندارد. عمرمان را برای زنده ماندن هزینه نکنیم برای زندگی کردن و زنده شدن هزینه کنیم. علامه امینی می‌فرماید: هنگامی که پدرم از دنیا رفتند، عادت داشتم او را در خواب ببینم. پس از مدتی دوباره به خوابم آمد؛ پرسیدم: چه چیزی دست شما را گرفت فرمودند: علیه‌السلام؛ زیارت امام حسین علیه‌السلام دل را زنده می‌کند. آیه ۱۲۴ سوره مبارکه طه در رابطه با هبوط حضرت آدم به زمین می‌فرماید: آدم وقتی وارد زمین شد، دید همه چیز دردسر دارد و در این موقعیت خداوند به آدم فرمود بدان من دنیا را این‌گونه آفریدم. سختی برای کسانی‌ست که از من (خداوند) غافل شوند. ای آدم، اگر از ذکر و یاد من استفاده کنی لذت بهشت در دنیا را می‌بری. یک‌سری با گناه کردن و ظلم به نفس، به خودشان ظلم می‌کنند. سوال: حرف شما چیست؟ از خوشی‌ها دست برداریم که ظلم به نفس نشود؟ یعنی نه چیزی بخوریم و ...؟ پاسخ: این حرف خداوند نیست اگر می‌خواهی از دنیا لذت ببری و به آخرت هم برسی، باید دین‌دار شوی. لذت دنیا و خوشی دنیا با دین محقق می‌شود. احکام شرع و... یک قرارداد نیست بلکه واقعیت است که خداوند به ما داده و اگر به آن عمل نشود، خودمان ضرر می‌کنیم. مانند نماز اول وقت که گره‌ها را باز می‌کند. و در آخر کسی که را پیدا کند را پیدا کرده است. 📝 تهیه و تنظیم: گروه 🚩 علیه‌السلام 🔰 🕌 مسجد و کانون امام‌رضاعلیه‌السلام 🔸قرارگاه فرهنگی افسران موعود 🔹پایگاه بسیج شهید احمدی روشن ☑️ @AfsaranM
سخنرانی شب سوم محرم.mp3
40.02M
📻 شب سوم محرم ۱۴۴۵ | ۲۹ تیر۱۴۰۲ 🎙 حجت الاسلام قاسمی 🚩 علیه‌السلام ☑️ @AfsaranM
شب اربعین ۱۴۴۵ کربلای معلی.mp3
46.36M
🔶منبر حسینی🔶 شب اربعین ۱۴۴۵ 💢حسینیه أهل‌البیت علیهم‌السلام 💠کربلای معلی💠 🎙میثم قاسمی مداحی: 🎙 حجت الاسلام نصراللهی‌نیا @tooshe_noor
۲۸صفر۱۴۴۵.mp3
50.26M
🎙سخنرانی 💠۲۸صفر ۱۴۴۵ ✅سیمای رسالت خاتم الانبیا در قرآن ✅ مظلومیت نبی مکرم اسلام ✅ رابطه مؤمنین با رسول خدا ✅ ذکر مصیبت پیامبر از بیان امیرالمؤمنین علیه السلام 🎙مداحی سیدعلی حسینی‌نژاد @tooshe_noor
125-142.pdf
582.1K
مقاله پژوهشی: آثار سبک بندگی در اخلاق اجتماعی با تأکید بر تراث رضوی 💎سرمایهٔ عظیم به‌‌یادگارمانده از سیره و کلمات حضرت رضا علیه السلام منبع درخوری برای پی‌گیری اهداف برزمین‌‌‌مانده در باب پژوهش‌‌‌های اخلاقی در نظام فکری اسلام است. یکی از این اهداف قابل دستیابی، پی‌گیری دلالت‌ها و هدایت‌های سبک بندگی مطلوب دینی در باب اصلاح و سامان‌‌‌دهی رفتارهای اجتماعی است. ما در این مقاله با تأکید بر منابع اصیل روایی و با تکیه بر اصول تحلیل در باب دانش اخلاق در پی این فرجام هستیم که بدانیم چیستی و چگونگی تأثیر گونه‌‌‌ای متعالی از اخلاق بندگی بر اخلاق اجتماعی در سیره رضوی چگونه تصویر شده است؟ بر اساس تحقیق صورت گرفته، التزام به اقتضائات بندگی و عبودیّت خدا و توجه به عقلانیت عملی موجود در سبک بندگی، سبب توسعه در مبادی عمل فضیلت‌مندانه اجتماعی و تحول در غایات رفتار اجتماعی همساز با بندگی خداست. همچنین در پایان با بیان گوشه‌‌‌ای از رفتار الهی امام هشتم علیه السلام در ارتباطات اجتماعی این بزرگوار، با فضای معنوی حاکم بر سیره اجتماعی ایشان اندکی انس می‌‌‌گیریم. https://www.hadqom.ir/article_172344.html @tooshe_noor
سلوک مجاهدانه در بستر ولایت و اخوت.pdf
1.06M
📚«سلوک مجاهدانه در بستر ولایت و اخوّت» 📄گزارش راهبردی از گام اول کارگروه علمی اخلاق و معنویت حوزه و روحانیّت 📍پژوهشکده مطالعات راهبردی حوزه و روحانیّت 🖋میثم قاسمی @tooshe_noor
🌹سلام علیکم🌹 💠با عرض تبریک حلول ماه مبارک رمضان و با پوزش از غیبت طولانی و کم توفیقی در خدمتگذاری، ان شاءالله از این پس تلاش می‌کنم تا بیشتر در پیشگاه نورانیتان ادای دین کنم. @Meysameghasemi
جزء اول .mp3
19.09M
🌹نکات جزء اول قرآن🌹 💠اول رمضان المبارک ۱۴۴۵ 💠۲۲اسفندماه ۱۴۰۲ 0:11 نکات سوره فاتحه 0:37 خلاصه کوتاه سوره بقره 1:12 آیات ۱ تا ۳۰ 1:23 آیات ۳۰ تا ۳۹ 2:18 آیات ۴۰ تا ۱۰۳ 4:19 آیات ۱۰۰ تا ۱۲۱ 4:27 آیات ۱۲۴ تا ۱۴۱ 6:30 جمع بندی آیات جزء یک سوره بقره •┈┈••••✾🍃🌹🍃✾•••┈┈• ✔️@Meysameghasemi
ملاقات شگفت انگیز ۱ - روشنگری.mp3
4.89M
❌ یک !! ویژه ماه مبارک رمضان... | جلسه ۱ ▫️قبل از ملاقات خدا، نیازمند یک ملاقات ضروری هستیم.. ▫️ملاقات باکسی که تا به حال او را ندیدیم ▫️اگر این ملاقات اتفاق نیفتد، به شب اول قبر موکول میشود! ▫️شاید در حال احتضار باشد، شاید نفس های آخرش باشد! 🔅 حجت الاسلام میثم قاسمی 💠 شب های ماه مبارک رمضان ⏱ ساعت ۲۲:۳۰ 🔖 کانال روشنگری 📎 تمامی قسمتها: cutt.ly/WyatQIO 🆘 @Roshangari_ir ✔️ @Meysameghasemi
سلسله پادکست‌های رمضانی ■یک ملاقات شگفت انگیز■ با موضوع: 🌹معرفت نفس رمضان ۱۳۹۹
ملاقات شگفت انگیز ۲ - روشنگری.mp3
5.17M
❌ یک !! ویژه ماه مبارک رمضان... | جلسه ۲ ▫️در قدم اول باید با خودتان آشنا شوید! ▫️با جلوگیری از بعضی رفتار های طبیعی مان، قدرت های پنهان خود را کشف کنیم. ▫️ماه رمضان ماه تجربه کردن لذت های جدید است. ▫️حقیقت شگفت انگیزی وجود دارد به نام مرگ آگاهی ▫️میتوانیم با روزه گرفتن، حال هوای بهشت برزخی و قیامتی رو درک کنیم! 🎙 حجت الاسلام میثم قاسمی 💠 شب های ماه مبارک رمضان ⏱ ساعت ۲۲:۳۰ 🔖 کانال روشنگری 📎 تمامی قسمتها: cutt.ly/WyatQIO 🆘 @Roshangari_ir ✔️ @Meysameghasemi