eitaa logo
أخٌ‌في‌الله
10.2هزار دنبال‌کننده
75.3هزار عکس
44.7هزار ویدیو
181 فایل
اینجا از #زندگی_سگی_اسرائیلیها میگوییم و #حقیقت_اسرائیل را فاش میکنیم ما #دردفلسطین داریم تماس باما در تلگرام: T.me/akhonfellah
مشاهده در ایتا
دانلود
صالح العاروری معاون دفتر سیاسی حماس: - در حال حاضر هیچ مذاکره ای در مورد آتش بس وجود ندارد. - عدم تبادل اسرا تا پایان تجاوز و آتش بس همه جانبه و نهایی. -تبادل اسرا پس از جنگ انجام خواهد شد. -اسرای باقی مانده در غزه سربازان و کسانی هستند که در ارتش اشغالگر فعالیت می کردند. -اسقاطیل اعلام کرد که نمی خواهد معامله مبادله را با استانداردهای جدید از سر بگیرد.
صالح العاروری معاون دفتر سیاسی حماس: اسرای صهیونیست آزاد نمی شوند مگر اینکه همه اسرای ما از زندان های اسقاطیل و پس از آتش بس آزاد شوند.
صالح العاروری معاون دفتر سیاسی حماس در بیانیه ای مطبوعاتی به الجزیره گفت: دشمن با وجود تمام نیروهایی که بسیج می کند هرگز موفق به کنترل نوار غزه نخواهد شد و اشغالگران خواهد دید که قادر نیست مقاومت و حماس را بشکند و دوباره خواهد فهمید که این هدف غیرممکن و دست نیافتنی است.
صالح العاروری معاون دفتر سیاسی حماس: -اشغالگران اصرار دارد که هنوز زن و بچه ای در دست ما وجود دارد و ما گفتیم که زنان و بچه هایمان را تحویل دادیم. - اسرای باقی مانده در غزه سربازان و غیرنظامیانی هستند که در ارتش اشغالگر فعالیت می کردند
یک گروه هکری ادعا می کند که موفق به نفوذ به شرکت اسقاطیلی HRVAC شده است. به گفته آنها، این دومین بار در دو ماه گذشته است. شرکت HRVAC در زمینه مشاوره مهندسی برای پروژه های مختلف فعالیت می کند. این گروه حدود یک ماه و نیم پیش اعلام کرد که شبکه HVARC را هک کرده است و اکنون اعلام کرده است که موفق به هک مجدد شده است و جزئیات محافظت های جدیدی که این شرکت پس از هک قبلی اضافه کرده است را ارائه می دهد. مهاجمان ویدیوهایی را منتشر می کنند که ظاهراً از داخل شبکه شرکتی این شرکت گرفته شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
از اثرات ریخت و پاش سلاح در اسقلطیلیها تو دعواهای عادی هم روی هم اسلحه میکشت
صالح العاروری: شکستن مقاومت در غزه و کنترل نوار غزه توهمی بیش نیست و آنچه اشغالگران انجام می دهند، جنگ انتقامی علیه مردم بی گناه، بیمارستان ها، مساجد، کلیساها و مدارس است. موضع آمریکا مستقل از موضع صهیونیستی نیست، بلکه در پوشش، توجیه و اجرای این جنایات علیه ملت فلسطین، مقدم بر آن است.
صالح العاروری معاون دفتر سیاسی حماس در گفتگو با الجزیره آمریکا از نظر اخلاقی در همه چیز مربوط به درگیری در فلسطین ورشکسته است و به کشوری فاشیست و نازی تر از اسقاطیل تبدیل شده است. دو روز مانده به پایان آتش بس، گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت که تصمیم از سرگیری عملیات نظامی را امضا کرده است و به همین دلیل حماس قادر به نقض آتش بس نیست. مردم ما می جنگند و مقاومت می کنند و تسلیم نمی شوند تا زمانی که دشمن را مجبور کنیم حقوق تاریخی و سیاسی مردم ما را به رسمیت بشناسد. دشمن در این دور تلاش خواهد کرد تا به اهدافی که در دور گذشته نتوانسته بود دست یابد و این بار نیز شکست خواهد خورد. چند دور مبادله اسرا در مرکز شهر غزه انجام شد که شکست دور اول جنگ را تایید می کند.
العاروری: ما به خاطر رنجی که مردم ما می کشند، درد زیادی را احساس می کنیم و رنج کودکان و زنان و خون مردممان را که در کرانه باختری و غزه جاری می شود، احساس می کنیم. بن گویر وزیر امنیت گله رژیم صهیونیستی شخصاً به زندان ها می رود تا شاهد شکنجه زندانیان باشد و در مقابل جهان شاهد رفتار انسانی مبارزان قسام با زندانیان غزه است. مقاومت برای همه سناریوها اعم از جنگ هوایی و زمینی و ورود به همه خیابان ها و کوچه ها آماده است.
العاروری: جست‌وجو درباره آنچه پس از حماس می‌آید نیست، بلکه این است که این ارتش چگونه می‌تواند از بن‌بستی که در آن درگیر است خلاص شود آوارگی همچنان در ذهن پروژه صهیونیستی وجود دارد و این طرح برای کرانه باختری تهیه شده بود، اما گشایش نبرد توسط مقاومت در غزه، نبرد را به غزه کشاند. اپروژه آوارگی شکست خورد و استواری مردم ما و تمایل آنها به جان باختن در خانه هایشان به جای ترک آنها این پروژه را خنثی کرد. کرانه باختری در خط مقدم صحنه مقاومت قرار داشت و قبل از ۷ اکتبر شاهد تشدید و تنش شدید بود و پس از این تاریخ اشغال تمام جنایاتی را که آرزوی آن را داشت مرتکب شد و کشتار و اعدام ها گسترده شد. . مردم ما همیشه عادت دارند مقاومت خود را به سرعت از سر بگیرند و ما عملیات بیت المقدس را دیدیم و مطمئن هستیم که کرانه باختری وزن خود را وارد این نبرد خواهد کرد.
راهپیمایی خانواده های اسرای اسقاطیلی در تلاویو امشب اسرای ازاد شده قراره سخنرانی کنند
کارتهایی که در بین تروریستهای اسقتطیلی در غزه پخش‌شد تروریستهای ارتش اسقاطیل در غزه ده هزار کارت با ۵۲ عکس تحت تعقیب از مقامات ارشد حماس دریافت کردند.