eitaa logo
أخٌ‌في‌الله
11.3هزار دنبال‌کننده
77هزار عکس
45.7هزار ویدیو
204 فایل
اینجا از #زندگی_سگی_اسرائیلیها میگوییم و #حقیقت_اسرائیل را فاش میکنیم ما #دردفلسطین داریم تماس باما در تلگرام: T.me/akhonfellah
مشاهده در ایتا
دانلود
37.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شهرک مناره شهرک متروک مناره ۷۰درصد خانه های این شهرک براثر حملات حزب الله اسیب دیدن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ کارشناس اسرائیلی: 📍روند نظام آموزشی ما، کودکان‌مان را در 18 سالگی به دیوهایی کودک کش تبدیل میکند... ☑️ @Kavoshplus
یه اسقاطیلی ۲۲ ساله در ریودوژانیرو برزیل پس از اینکه فکر می کرد قرار است از او سرقت شود،به طور یهویی سقط شد، او برای فرار از دست سارق از روی دیوار کنار جاده به داخل خندقی به عمق ۱۵ متر پرید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دیروز امستردام هلند حمله تروریستهای صهیونیست به دانشجویان هلندی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عضو‌کنست اسقاطیل : وظیفه بعدی شکست حزب الله است، درست مانند آنچه در نوار غزه انجام دادیم، به طوری که در پایان این جنگ، یک حماسی هم وجود نداشته باشد که داستان اکتبر را تعریف کند و نه یک حزب الله ی که به تضعیف امنیت و روال زندگی ما ادامه دهد.
ای خدا اینترنتتتتتتتت......
گنده‌لات محل بدجوری ضایع شد... ماجرا از این قراره که یک پهپاد ریزه میزه‌ی مقاومت میخواست بره منفجر بشه و منفجر بکنه یک جنگنده‌ی اف ۱۵ اسقاطیلی میوفته دنبالش، اما نه خودش نه همه پدافند و سیستم نمیتونن کاری کنند و اون پهپاد میره و به هدف میرسه و چند تا اسقاطی میشه نتیجه‌اش اون اف۱۵ هم داره بوق میزنه
وقت آن رسیده که سرنوشت خود را در دستان خود بگیریم امروز بیش از هر زمان دیگری، واضح است که اتکا به واردات محصولات در شرایط اضطراری به اسقاطیل خطرناک است. برای اینکه اسقاطیل یک نیروگاه انرژی باشد، باید به تنهایی انرژی تولید کند مدیر عامل موسسه انرژی و محیط زیست اسقاطیل، پیش از این رویداد که مهم ترین کنفرانس انرژی در اسقاطیل محسوب می شود، می نویسد: اکنون اهمیت بسیار زیاد امنیت انرژی در اسقاطیل بر همگان آشکار شده است. توانایی تامین محصولات انرژی (برق، سوخت جت، سوخت دیزل و غیره) به طور منظم و به مقدار کافی، شریان اصلی اقتصاد اسقاطیل است و همچنین کلید امنیت کشور🤮 به طور عام و سیستم امنیتی تمام اجزای آن به طور خاص. چند سال گذشته چالش های بزرگی را برای بازار انرژی به همراه داشته است و به طرز شگفت انگیزی با آنها روبرو می شود. اسقاطیل در حالت نبرد دائمی با شدت های متفاوت است، زمانی که ابزارهای جنگی دشمن ما متنوع است و نیاز به مهارت در بهره برداری از تأسیسات انرژی در شرایط اضطراری است. هرگونه آسیب به زیرساخت‌های انرژی می‌تواند به تداوم عملکردی اقتصاد آسیب برساند و بنابراین مهم است که مراقب خود باشیم، به واردات متکی نباشیم، زیرساخت‌های داخلی را توسعه و تقویت کنیم که از جمله آن‌ها شامل پالایشگاه‌ها، نیروگاه های برق و سکوهای گازی می‌شود. امروزه بیش از هر زمان دیگری مشخص شده است که اتکا به واردات محصولات در شرایط اضطراری به اسقاطیل از طریق طرف های خارجی غیرممکن است. این فرض که کاپیتان کشتی‌های خارجی وارد بنادر اسقاطیلی می‌شوند که در برد موشک‌ها و پهپادها هستند، غیرعملی بوده...
و کاملاً از واقعیت جد است، ضمن‌اینکه موضوع بیمه محموله‌ها پیچیده‌تر شده است. پوچ بودن بستن تاسیسات داخلی برای تولید انرژی به نفع واردات از جمله در این واقعیت منعکس می شود که با مقدار نفت خامی که در یک کشتی به اسقاطیل می رسد، می توان محصولات انرژی معادل هشت کشتی تولید کرد مانند گازوئیل، سوخت، سوخت جت، سوخت، LPG و غیره که مزایای آن برای اقتصاد محلی مشخص است.
ما در خاورمیانه هستیم و با توجه به موقعیت خود و چالش هایی که کشور با آن مواجه است - اسقاطیل باید امنیت انرژی خود را تضمین کند و در مواقع آرامش به یک نیروگاه انرژی تبدیل شود. بنابراین، در مرحله اول، به موازات توسعه زیرساخت‌های داخلی، باید بر توسعه پایانه‌های دریایی از جمله پایانه ایلات تأکید شود که امکان واردات محصولات خام، ایجاد کارخانه‌های صنعتی، حمل‌ونقل، محصولات انرژی و توسعه گزینه های اضافی برای اقتصاد محلی را فراهم می‌کند. ، همانطور که در کشورهایی که اقتصاد انرژی در آنها توسعه یافته مرسوم است. توسعه سکوهای گاز طبیعی و افزایش صادرات به کشورهای مجاور، مزایای استراتژیک و احتمالاً وجودی اسقاطیل را از این فعالیت ها ثابت کرده است، بنابراین تقویت آنها و افزایش صادرات مهم است.
با توجه به اختلاف بین گالانت و وزیر دارایی، بحث مهمی درباره بودجه نظامی سال 2024 که قرار بود امروز به رهبری نتانیابو برگزار شود، شب گذشته لغو شد.
تهدید آمریکا مبنی بر محدود کردن ارسال تسلیحات به اسقاطیل این روزها به موضوعی محوری تبدیل شده است و به ویژه در گفتگوهای دو کشور نمایان است. سلسله مطالبی که در روزهای اخیر در رسانه های آمریکایی منتشر شد، زنگ خطر نیست، این شلاق دولت بایدن علیه اسقاطیل است و حقیقت دشوار این است که ضربات بعدی ممکن است بسیار دردناک تر باشد. حال حاضر به دلیل تمرکز تلاش در آغاز کارزار غزه و هوشیاری علیه حزب الله، این جنگی است که آمریکایی ها بیش از هر کارزار دیگری با بیش از ۳۷۰ هواپیما و ۶۵ کشتی، ارتش اسقاطیل را فربه کردند. اکثر آنها با پرچم آمریکا هستند، این رقم به تنهایی نشان می دهد که چقدر قدرت اسقاطیل با نقشه تهدید سازگار نیست. همانطور که در گذشته در اینجا منتشر شد، رده سیاسی ارتش اسقاطیل را هدایت کرد تا توانایی های تصمیم گیری خود را تنها در یک عرصه (لبنان) ایجاد کند و در عرصه های دیگر از آن دفاع کند اگر تعهد کامل ایالات متحده به رهبری جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن نبود، به کجا می‌رسیدیم. اما اکنون، و کاملاً همانطور که انتظار می رود، تا اینجا پیام آمریکا بسیار واضح است: اگر به موضوع رفح پایبند نباشید و برای اشغال شهر اقدام کنید، کمک هایی را که نه تنها برای رفح بلکه برای تحولات احتمالی در شمال نیز حیاتی است دریافت نخواهید کرد درست است که اسقاطیل برای جنگ با حزب الله اسلحه ذخیره کرده است و الان هم منتظر روز فرمان هستند، اما چنین جنگی با دشمنی بسیار آموزش دیده و مجهزتر از حماس کوتاه نخواهد بود. به همین دلیل است که سیستم امنیتی با تهدید آمریکا با جدیت تمام برخورد می کند و با دقت و...
کسانی هستند که اشتباها می گویند که داستان هوی و هوس این یا آن مقام است. در واقع، چنین تصمیم حساسی که هسته اصلی گفتگوی راهبردی بین دو کشور را در بر می گیرد، در دفتر بیضی شکل تصویب شده است. آن‌ها می‌دانند که حتی پنج دقیقه تأخیر در محموله‌ها یک تحول چشمگیر منطقه‌ای است که از طریق آن بازیکنان در خاورمیانه سطح بازدارندگی اسقاطیل را آزمایش می‌کنند. برای مثال، چشم‌ها در تهران هر نوسانی را در روابط واشنگتن و اورشلیم دنبال می‌کنند. این دقیقاً همان چیزی است که در هشدار معروفی که بخش اطلاعات به نتانیابو در جریان آشفتگی پیرامون اصلاحات قانونی ارائه کرد: شکاف بین ایالات متحده و اسقاطیل احتمال جنگ را افزایش می دهد. پیام آمریکا مستقیماً به معامله اسرا مرتبط است که باز هم به مهار بستگی دارد. ارتش اسقاطیل از این فرصت برای عملیاتی محدود و حتی نمادین استفاده می کند که تاکنون فقط به گذرگاه رفح رسیده است. رفح تا زمانی که حماس از بین نرود - یا اولین اسیر به اسقاطیل بازگردانده نشود متوقف نخواهد شد. گالانت با این سخنان انعطاف پذیری را رد نمی کند و برخلاف نتانیابو حتی به آمریکایی ها سیگنال می دهد که می توان از اقدام گسترده در رفح جلوگیری کرد. طبق معمول، عمدتاً به سنوار بستگی دارد: اگر ترس از اقدام اسقاطیل او را به توافقی متفاوت از آنچه در چند روز اخیر مورد بحث قرار گرفت، سوق دهد. بر این اساس، اسقاطیل به یک لحظه تصمیم گیری دراماتیک خواهد رسید: پیروی از دیکته آمریکا و عمل حداقلی در رفح، یا اینکه سناریوی خطرنامی را برود که می تواند آن را افشا و منزوی کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔞🔞🔞🔞 کشف گور دسته جمعی حدید در بیمارستان شفا