eitaa logo
أخٌ‌في‌الله
9.9هزار دنبال‌کننده
71.9هزار عکس
42.8هزار ویدیو
177 فایل
اینجا از #زندگی_سگی_اسرائیلیها میگوییم و #حقیقت_اسرائیل را فاش میکنیم ما #دردفلسطین داریم تماس باما در تلگرام: T.me/akhonfellah
مشاهده در ایتا
دانلود
صبح موشکیتون بخیر سدیروتیا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ویدیوی وزارت جنگ اسقاطیل از پولهای مالیات دهندگان امریکا که به رایگان به کودک کشان اسقاطیلی داده میشود
ستاد گمشدگان گفته اگه کسی رو گم کردید خبر بدین ببینیم کدوم قبرستونیه
شلیک دفاع هوایی متبر۱ گردانهای قسام به سمت جنگنده های اسقاطیلی
7:30 كتائب القسام تطلق صاروخي أرض-جو من طراز "متبر1" تجاه طائرات الاحتلال في سماء خانيونس
اعتراف ارتش اسقاطیل به سیستم دفاع هوایی پیشرفته قاومتدفلسطین و ادعای هدف قراردادن یکی از اونها: به گفته سخنگوی ارتش کودک کش اسقاطیل، جنگنده ها یک سیستم تشخیص پیشرفته ساخته شده توسط حماس را که برای شناسایی هواپیماها بر فراز نوار غزه استفاده می‌شد، منهدم کرد.
اصابت مستقیم راکت در سدیروت
وزارت بهداشت غزه اعلام کرد حملات تروریست‌های کودک کش اسقاطیلی ۹۵۰ شهید ۵۰۰۰ مجروح به جا گذاشته
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هرکولس اسقاطیلی که تروریست‌های کودک کش اسقاطیل رو برای خونریزی از اروپا برگردوند به فلسطین اشغالی
اصابت مستقیم راکت به سدیروت
یک‌ صهیونیست درسدیروت زخمی شد
۴ ساختمون هدف قرار گرفته
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اسقاطیلیا حسابی جوش اوردن این میگه مردم به تنهایی جنگیدند،این فاجعه غیر قابل تصور، ثبت شد به نام تمام اعضای کنست،نخست وزیر اسقاطیل، بنیامین نتانیابو، وزیر امنیت گله که خود را وزیر می خواند،و همه این افراد بی مسئولیت، که حتی در بلایای بزرگ اسقاطیل مسئولیت هم نمی پذیرند ، یک زمانی یک پیرزنی بود که به او می خندیدند و او را گلدا صدا می زدند اما حداقل او مسئولیت را بر عهده گرفت شما رهبران بی لیاقتی نیستید، شما لیاقت این ملت را ندارید،مسئولیت بپذیرید، این ملت را بسازید. شما مسئولیت بسیار بالایی دارید که از این ملت عذرخواهی کنید. آقای نخست وزیر بیا بیرون به رسانه ها بروید و عذرخواهی کنید. که هزاران نفر در دولت شما کشته شدند می توانید تا فردا داستان بگویید و آقای بن گویر کجایی؟ تو تو قصه گفتن فقط قهرمانی کجایی ستاره توییتر؟ من یک تعهد شخصی می دهم. من از یک یکتون شکایت خواهم کرد. از ۱۲۰ نماینده کنست، از آقای نخست وزیر، بن گویر، نفتالی، همه این همه شبه نظامیانی که علیه بنی اسرائیل هستند ما، مردم اسقاطیل، راست، چپ، عاشقان کشور، آماده جان دادن برای آن هستیم، ما ساکن جنوب هستیم. اگر یک بار دیگر از شما کسی از راست یا چپ را خائن خطاب می کند، نمی بخشیمتون. ما شما را نخواهیم بخشید.
وزارت انرژی غزه:تنها ۳۰۰هزار لیتر سوخت باقی مانده است که فقط برای ۱۰ تا ۱۲ ساعت کافی است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خبرنگار اسقاطیلی خون همه کشته شدگان، همه کشته شدگان بر گردن شماست آقای نخست وزیر مردی که هرگز دست از تفرقه نکشید. مردم در اضطراب وجودی هستند زیرا نخست وزیر ترجیح داد به جای ارتش، سیستم بهداشت و رفاه و به جای انتقال تسلیحات به نوار غزه، با انتقال میلیاردها دلار به افراطی‌های ارتدوکس از پشتیبانان خود محافظت کند.
رئیس دانشگاه تل‌آویو: با دانشجویانی که تروریسم (باباته) حماس را توجیه می‌کنند، قاطعانه عمل می‌کنیم، طبق مقررات این دانشگاه.
سدیروت
وزارت بهداشت اسقاطیل: تاکنون ۳۰۰۷ زخمی به بیمارستان‌ها منتقل شده‌اند که ۲۸ نفر توی کماهستند، ۳۴۵ نفر وخیم، ۵۶۳ نفر متوسط، ۱۶۰۹ نفر خفیف، ۱۲۳ مصدوم اضطراب و ۲۲۸ نفر تحت معاینه پزشکی هستند.