eitaa logo
أخٌ‌في‌الله
10.2هزار دنبال‌کننده
75.7هزار عکس
44.9هزار ویدیو
181 فایل
اینجا از #زندگی_سگی_اسرائیلیها میگوییم و #حقیقت_اسرائیل را فاش میکنیم ما #دردفلسطین داریم تماس باما در تلگرام: T.me/akhonfellah
مشاهده در ایتا
دانلود
گزارشی در العربی الجدید: مصر در ازای اجتناب از جابه‌جایی غزه‌ها از نوار غزه به شمال سینا، پیشنهاد ایجاد اردوگاه‌هایی در رفح در سه کیلومتری داخل خاک فلسطین در نوار غزه را داد
این منبع تصریح کرد که اردوگاه ها مجروحانی را که نیاز به کمک فوری دارند بررسی می کند و آنها را به بیمارستان های صحرایی مصر که در سمت مصر ایجاد می شود منتقل می کنند، علاوه بر این، موارد شدید به بیمارستان های مصر ارجاع می شوند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شیکاگو طرفداران فلسطین از خجالت طرفداران اسقاطیل دراومدن
خبرنگار اسقاطیلی اگر روزی اسقاطیل حتی یک تروریست نازی (باباته) را که در قتل عام ۷ اکتبر دست داشته را برای هر معامله ای بازگرداند، علاوه بر یک ننگ ملی که قابل تحمل نخواهد بود، فاجعه ای امنیتی خواهد بود که دراینده با جان های انسان های زیادی تاوان آن را خواهیم داد.
تحلیلگر اسقاطیلی اینجا یک نخست وزیری است که می ترسد تصمیمی دراماتیک بگیرد و بگوید برو و جنگ را به این شکل انجام بده. دولت وجود ندارد، کشوری وجود ندارد، نخست وزیر هنوز تصمیم نگرفته است که چه کار کند، داستان پیروزی ها را به ما قالب نکنید، حماس ضربه ای به ما زده است و هنوز هم دست برتر را دارد.
اگر می خواهید درباره اسرا مذاکره کنید، صادق باشید و راحت بگویید در حال حاضر هیچ اقدام نظامی وجود ندارد.
نفتالین اختاپوس زده: طبق اخبار رسانه های خارجی، در زمان من فرماندهان یکان های تروریستی ایران در قلب تهران از بین رفتند و ناگهان در ترکیه و قبرس تلاش برای کشتن اسقاطیلی ها متوقف شد. ایرانی‌ها بسیار آسیب‌پذیرتر و نرم‌تر از آن چیزی هستند که ما تصور می‌کنیم.
ما شیعیان علی‌ابن‌ابی‌طالب علیه‌السلام در جهان، فلسطین، مردم فلسطین و مقدسات فلسطین را تنها نخواهیم گذاشت.
نفتالین اختاپوس زده: ساکنان شهرک های مرزی اطراف غزه می گویند که قصد بازگشت دارند به شرطی که دیگر تهدیدی از طرف دیگر وجود نداشته باشد. این طبیعی ترین و منطقی ترین بیانیه و اساسی ترین وظیفه یک دولت در قبال شهروندانش است. غزه مساوی است با حماس و حماس مساوی است با غزه. پناهندگان غزه زمانی می توانند به خانه های خود بازگردند که ساکنان جنوب بتوانند به خانه های خود بازگردند.
نفتالین اختاپوس زده: من از موضع قاطعانه پرزیدنت بایدن شگفت زده شدم، که تا حد زیادی به جلب توجه بخش قابل توجهی از مردم آمریکا، از جمله جناح دموکرات کمک کرد. این شگفت انگیز است. شکی نیست که وجود تسلیحات جنگی برای حزب الله و ایران یک معنای بازدارنده دارد.
نفتالین اختاپوس زده از وزیران و مقامات دولت می خواهم که به میدان بروید. با مردم ملاقات کنید. خوشایندتان نیست، اما این کار را انجام دهید، متوجه خواهید شد که آنها چه دردی میکشند. بدون ملاقات با مردم، مشکلات را درک نخواهید کرد. مسئولیت را بر عهده بگیرید. بیا وسط زمین، چرا اونجا نیستی؟ اگر قراره تو این لحظات نباش، برای چه وارد سیاست شدی؟
وزیرجنگ سابق اسقاطیل کاملاً واضح است که ارتش نیز مسئول است، اینجا بدون شک یک شکست عملیاتی وجود دارد. اما نمی‌توانیم این واقعیت را نادیده بگیریم که ده ماه می‌گفتیم دولت ما را به فاجعه می‌کشاند.
آنها در توییتر می نویسند که نوام تیون باید مورد بازجویی قرار گیرد، من فکر می کردم اینها ربات های ایرانی هستند اما او یک شخص واقعی است و این توییت ۴۰۰ لایک دریافت کرد. شرم ندارید؟ او یک قهرمان اسقاطیلی است که سربازان را نجات داده است. او باید مورد بازجویی قرار گیرد و نه نخست وزیر؟
ارتش اسقاطیل مدعیه به یک شئ پرنده ناشناس در مرز لبنان شلیک کرده
گزارش فایننشال تایمز: اتحادیه اروپا در بحبوحه ترس از تشدید جنگ در اسقاطیل و ایجاد موج جدیدی از پناهجویان، بسته کمکی به مصر را تسریع می کند.
اژیر خطر در بئرالسبع
وزیر امور خارجه ایران با اسماعیل هنیه رهبر ارشد حماس و زیاد نخاله دبیرکل جهاد اسلامی تلفنی گفتگو کرد.
خبرنگار اسقاطیلی تاریخ دوباره تکرار می شود خانه های یهودیان در برلین با ستاره داوود مشخص شد. اینجا آلمان 1933 نیست، این آلمان 2023 است. یادآوری دیگری برای کسانی که فراموش کرده اند که یهودیان خانه ای جز کشور اسقاطیل 🤮 ندارند.
وب سایت بیمارستان بارزیلایی در دسترس نیست در ۴۰ دقیقه گذشته به دلیل حمله Ddos مختل شده است.
عموی این تروریست کودک کش اسقاطیلی که دیروز سقط شد ۵۰ سال پیش تو جنگ رمضان یا همون یوم‌کیپور در جولان به هلاکت رسیده بود
جلسه ارزیابی امنیتی وزیر جنگ اسقاطیل با خضور رئیس ستاد ارتش، رئیس شاباک، رئیس موساد، مدیر کل وزارت جنگ و دیگر جنایتکاران ارشد سیستم امنیتی اسقاطیل درحال برگزاریه.